
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
EVŽEN
AKTUÁLNĚ AKTUÁLĚ AKTUÁLNĚ
ZA VŠEOBECÉHO POTLESKU A JÁSOTU KOLEMJSOUCÍCH BYL DNES, 28.10.2010 EVŽEN PŘEVEZEN NA ZIMU KE MNĚ DO GARÁŽE V MIKULOVĚ.
LAK BUDE NA JAŘE.
Škoda 100, r.v. 1970
Tento stroj jsem koupil 27.9.2004 za 3.500 s novou STK. Za tu dobu jsme spolu najezdili spoustu kilometrů ikdyž začátky nebyly nejslavnější - elektriku na tom dělal nějakej vtipálek, problémy s chladičem, postupně se poztrácela I a II na převodovce.
Auto v době kdy ještě nebylo moje prošlo výměnou karoserie a dostalo motor 110L.
2005
GO motoru - rozvody, kroužky, 120LS hlava, záběh proběhl dobře, po přibližně 700 km najednou motor z ničeho nic chytil dech a jezdí tak rychle a pružně že se případní pasažéři nstíhají divit.
GO přední nápravy, vyměněné zadní poloosy a převodovka. Vyvařená podlaha kolem prahů, nový domečky zadní nápravy.
2006 až 2008
v tý době bylo auto prakticky bezůdržbový - krom pravidelných výměn maziv a chladiv, pravidelného seřizování ventilů a rozdělovače najezdilo tisíce kilometrů po celý vlasti, občas kosmetické opravy - sprejolak; od generálek které proběhly v r. 2005 najezdila škodovka bez závad tisíce kilometrů
2008, květen
koroze která si dala ke svačině prahy a docela i podlahu mě konečně dokopala k tomu co jsem chtěl od samého začátku. Autíčko jsem odstrojil chystaje se na transport k mému dvornímu mechanikovi. bohužel časové zádrhely způsobily že se k němu škodovka dostala až v srpnu a poté byla odstěhována do kurníku kde stála až do ledna 2009.
VIZE
Vize - Škoda 100, ročník 1970. tedy kliky ven, ozdobné lišty, jiný zadní čelo atd. Generální oprava karoserie, výměna brzdového vedení, palivového vedení. očištění náprav, nátěr náprav. Nové čalounění, nová elektrika. Lak - modrý, C-sloupek a střecha černá. Karosářské a strojní práce odvádí můj "dvorní mechanik", lak už je domluvenej, elektriku a kompletaci (přišroubování všeho co není karoserie nebo motor a kola ke karoserii) udělám já, čalouníka mám předběžně doporučeného, ještě se uvidí. Hlavně všecko udělat POŘÁDNĚ a pak se o to preventivně starat tak aby to za třicet let nebylo vyhnilý znova.
2009, leden
Škodovka stojí na kozičkách. dále se postupně odstrojuje a opravuje. přední podběhy jsou zdravé, vařit se budou lemy podběhů - nahoře a dole. vanička kufru je nachystaná nová.
2009, říjen
dlouho jsem nic nenapsal.. takže GO kysně se pomaloulinku blíží ke zdárnému konci, sám jsem zvědatý jestli pojede domů ještě letos.. dneska asi ani ne spíš zítra bych to skáknul očíhnout, jak se tomu daří.
2010, zase říjen
no, koukám, rok v pr.. každopádně přes veškeré obtíže pana dvorního mechanika dostal jsem slíbeno že poslední víked v měsíci si to vezu do mikulovský garáže.. tam pak proběne ještě nějaký chystání a jakmile se udělá teplo tak šup na lak!!
AKTUÁLNĚ AKTUÁLĚ AKTUÁLNĚ
ZA VŠEOBECÉHO POTLESKU A JÁSOTU KOLEMJSOUCÍCH BYL DNES, 28.10.2010 EVŽEN PŘEVEZEN NA ZIMU KE MNĚ DO GARÁŽE V MIKULOVĚ.
LAK BUDE NA JAŘE.
Škoda 100, r.v. 1970
Tento stroj jsem koupil 27.9.2004 za 3.500 s novou STK. Za tu dobu jsme spolu najezdili spoustu kilometrů ikdyž začátky nebyly nejslavnější - elektriku na tom dělal nějakej vtipálek, problémy s chladičem, postupně se poztrácela I a II na převodovce.
Auto v době kdy ještě nebylo moje prošlo výměnou karoserie a dostalo motor 110L.
2005
GO motoru - rozvody, kroužky, 120LS hlava, záběh proběhl dobře, po přibližně 700 km najednou motor z ničeho nic chytil dech a jezdí tak rychle a pružně že se případní pasažéři nstíhají divit.
GO přední nápravy, vyměněné zadní poloosy a převodovka. Vyvařená podlaha kolem prahů, nový domečky zadní nápravy.
2006 až 2008
v tý době bylo auto prakticky bezůdržbový - krom pravidelných výměn maziv a chladiv, pravidelného seřizování ventilů a rozdělovače najezdilo tisíce kilometrů po celý vlasti, občas kosmetické opravy - sprejolak; od generálek které proběhly v r. 2005 najezdila škodovka bez závad tisíce kilometrů
2008, květen
koroze která si dala ke svačině prahy a docela i podlahu mě konečně dokopala k tomu co jsem chtěl od samého začátku. Autíčko jsem odstrojil chystaje se na transport k mému dvornímu mechanikovi. bohužel časové zádrhely způsobily že se k němu škodovka dostala až v srpnu a poté byla odstěhována do kurníku kde stála až do ledna 2009.
VIZE
Vize - Škoda 100, ročník 1970. tedy kliky ven, ozdobné lišty, jiný zadní čelo atd. Generální oprava karoserie, výměna brzdového vedení, palivového vedení. očištění náprav, nátěr náprav. Nové čalounění, nová elektrika. Lak - modrý, C-sloupek a střecha černá. Karosářské a strojní práce odvádí můj "dvorní mechanik", lak už je domluvenej, elektriku a kompletaci (přišroubování všeho co není karoserie nebo motor a kola ke karoserii) udělám já, čalouníka mám předběžně doporučeného, ještě se uvidí. Hlavně všecko udělat POŘÁDNĚ a pak se o to preventivně starat tak aby to za třicet let nebylo vyhnilý znova.
2009, leden
Škodovka stojí na kozičkách. dále se postupně odstrojuje a opravuje. přední podběhy jsou zdravé, vařit se budou lemy podběhů - nahoře a dole. vanička kufru je nachystaná nová.
2009, říjen
dlouho jsem nic nenapsal.. takže GO kysně se pomaloulinku blíží ke zdárnému konci, sám jsem zvědatý jestli pojede domů ještě letos.. dneska asi ani ne spíš zítra bych to skáknul očíhnout, jak se tomu daří.
2010, zase říjen
no, koukám, rok v pr.. každopádně přes veškeré obtíže pana dvorního mechanika dostal jsem slíbeno že poslední víked v měsíci si to vezu do mikulovský garáže.. tam pak proběne ještě nějaký chystání a jakmile se udělá teplo tak šup na lak!!
Evžen - zašpalkováno - komentáře:
-> Peťa Klýĝ: No co pane doktore us to bude hotove ? 

-> Tomáššš: neupravovali ze dveře, proztě ze uřesali ti bomoroví kapzi s bé zloupků a udělali ze od pýki noví tak abi tam šli orygo sápadki
jynak znad defynytyvný platnozt má vírok že ne-ly vše tak 90% abi to mohlo saze legálně na zylnycy v co nejpůvodnějšým ztavu ze udělá letoz
jynak znad defynytyvný platnozt má vírok že ne-ly vše tak 90% abi to mohlo saze legálně na zylnycy v co nejpůvodnějšým ztavu ze udělá letoz

-> Peťa Klýĝ: co je nove ?
ako poseram,tak "B" ztlpyki zy neupravoval ale dvere ... preco ? nesohnal zy becko na dvere z kluckamy von ,tak zy to ryezyl upravou dvery ? Vdaka
ako poseram,tak "B" ztlpyki zy neupravoval ale dvere ... preco ? nesohnal zy becko na dvere z kluckamy von ,tak zy to ryezyl upravou dvery ? Vdaka

-> Hoax: ajoo to je ĝoveĝe kaztle s pragovki.. pamatuju zy jy ještě jako res co měl přyblyžnej tvar
dědek na tom dělal plechařynu y dřevařynu

-> Peťa Klýĝ: nn,mizlel zem v te garasy u toho dedi jde to vydet na 13te fotce z nasvem "předek...leden 2009"

-> Peťa Klýĝ: Koukám řydyĝovy dveře ode mě, to mam radozt ... 

-> Hoax: teď vůbec nevym o ĝem řeĝ........ ale jeztly mizlýš to ĝerní u garáže tak je to ten zeat co už je v pánu 

tam to vedle vipada taki sajymave.co to je sac?

tak abich bil ztruĝní chibý jen prerobyt kapzi na b-zloupku a na sadných blatnýkách, kvuly sápadkám na dvéře. pak vikopnout okna a šup na lak.
-> Peťa Klýĝ: To furt abich to tu ožyvoval? Děláš něco?

vým kde je.vydel zem

a pořád je co dělat, tak ať ze dařý



-> Bobezh: novího vůbec nyc.. v dýlně je ale nený ĝaz..
-> Peťa Klýĝ: co novího?

Až tohle auto bude hotové tak to urĝytě bude Evžen-lovec žen



-> Peťa Klýĝ: úplně mě to doztalo chlape, ta ztoveĝka je úplně ztejná jako moje
modrá,ĝerná ztřecha y ti dvýřka na nádrž-fakt zýla

tak pánové vym že tym vihrožuju už třy a půl roku ale věřte nevěřte už je to tadi a už ze na tom maká a dá-ly aláh nebo někdo tak přýštý zesónu vijede hotová ztoveĝka s druhí zérye 

len tak dalej
-> Matti110L: děkujy sa optáný.

-> Matti110L: Teda srovna na tuhle přesdývku jzem od jyztí dobi urĝytích rosbrojů sde poněkud alergyckej...ale něco novího bi mohlo bejt
