skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: to nema cenu trapit za neco co stejne nema cenu nekdy je lepsi byt sam mas svaty klid
-> Arnold: to máš pravdu....minule jsem z toho byl v prdeli rok, ted už je to v pohodě. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> j_j: co na zensky je k videni?? auto te alespon nezklame tolik jako zenska a je lepsi vrazit prachy do auta nez do nejaky zensky
-> Arnold: srpnovej jj
... jak tak na to koukám, tak ta zrepáslá pumpa je asi hezčí než kozy tý svlečny.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> j_j: ten Playboy je novy? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> afro100: co bys doporučil ? díky
protektory nebrat ... mne praskli boky u patky ... tak akurat na rozbitie drzky ... to si radsi kup nieco novodobe ...
-> Pavel P..: hele pro moje účely kdy najedu tak 1500km za rok mi to na kilo stačí. Vidím to až na příští rok, takže se ještě poradím,ale díky za varování - jsi hodnej !
-> j_j: kup si co chceš.... víš všechno nejlíp tak si poraď, ale protektory Praha jsou dobrý tak na stání![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: hele tak mezi náma je to takovej pošťuch jenom přece
tak to mám koupit OR-6 od vraníkpneu ?
já stejně jezdím dědkostylem - do 80 km/h.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> j_j: jojo kup si protektory z Prahy... aspoň se dřív někde vymázneš a bude na virtu klid :-))
ale taky dost řve kluk :) takže se na příští sezonu kromě novejch gum (kámoš mi poslal, že se někde vyrábej ještě OR-6 ale na ty peču - nějaký vraník-pneu)- koupím tady protektory z Prahy,tak se dívám i po nějakém profi odhlučnění na motor :)
ale ten motor mám fakt rád, protože táhne jak ďábel - minule mě vzala na okresce užovka 120 a měl jsem nutkání si to s ní rozdat
ale naštěstí zvítězil můj dědkostyl a nechal jsem to být ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> FAŤANEK: no uvidíš až nafotím lepší fotky, skelet,motor,převodovka a řízení v pohodě,ale třeba PP blatník je na výměnu - že mám nechat origo stav? má to něco do sebe ikdyž je to nahnilý ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Velmi pěkné.Dobře jsi udělal že si to nerenovoval.![136](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)
![136](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/136.gif)