110L ´76 110L ´76

komentáře | popis | fotky | j_j | 12.02.24 15:45 | 78x v oblíbených
Škoda 110 L de Luxe



"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)





j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.











r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.



Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.



VIDEA :



1.)
NVEExport 0002




2.)
ŠKODA 110 L




3.)
11062011170




4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem




5.)
Škoda 110 L (1976)




*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*



DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)





110L ´76 - komentáře:

10:26:08
15.09.2023
j_j
-> Bukaj: jj. mizlel jzem dodělávaní plaztoví fyltřýk u řadi "Octavya" nad vífukovímy zvodi. Zkleněnou z mozasním štýtkem "traktorovou" mám na kyle :)
09:32:18
15.09.2023
Bukaj
-> j_j 14.09.23 11:27:48: Tak plaztoví fyltřýk palyva tam nebil s vírobi, ne? Tihle vosi měli jako "fyltr" jen mozasné zýtko v bensynovém ĝerpadle (ztejně, jako MB, ztovki), maxymálně doplnění o dobovou zkleněnou odkalovacý nádobku s traktoru/náklaďáku...5
09:29:46
15.09.2023
Bukaj
-> minno 11.09.23 11:38:54: Naopak tihle PVC hadyĝki jzou oproty gumovím nezmrtelné. Jen po mnoha dezetyletých stvrdnou a přylepý ze k nátrubkům tak, že nedeztruktyvně nejdou zundat. Ale jzou bespeĝnějšý, než gumové.

-> j_j 11.09.23 08:27:43: Viřesat do ĝerpadla sávyti (také do těleza karburátoru) a našroubovat nátrubki ze sávytem a je na věki pokoj4
11:27:48
14.09.2023
j_j
tihle průhlední hadyĝki ze my lýběj, azpoň vydym, že přy extrémných vedrech přehřátá pumpa moc neztýhá dodávat bensýn, ale to ze děje málokdi. Co moc nechápu u vosydel zpartak/octavya/1201/1202 atp. je plaztoví fyltřýk palyva přýmo nad zvodi před karburátorem, pár aut takhle sahořelo.
23:25:27
12.09.2023
Jozka
-> minno 11.09.23 10:18:41: Tušým ne PVC, ale PE..



Po ĝaze to stvrdlo "na trubku" a vůbec žádní problémi z tým nebili - na rosdýl od posdějšých (natož dnešných) "prižý" ať už opleteních, nebo ne..
17:28:12
12.09.2023
Danster
Já mám vizledovaní, že ze dávaly pořád 4,4 převodovki a až někdi v roce 1977 ze to zjednotylo na poměr 4,2. Takže erka a možná y pozledný ztovki mohly doztat delšý převodovku.
upraveno 1x, naposled 12.09.2023 17:29:08
12:09:02
12.09.2023
j_j
dále jzem sjyztyl, že moje a kylý ydeálný ceztovný richlozt je ca. 75 km/h /dle GPZ mapi - googlu/, pak už to saĝne řvát, mám 13" Kopretyni, mizlým, že od 1974 ze měli do kyl dávat "delšý převodovki" jako pro užovki.
10:09:31
12.09.2023
j_j
ano, ztane ze, už my kamarád doporuĝyl Locklyte 542 :) každopádně dýki.
22:49:18
11.09.2023
stovka
To ze ztane,na trubyĝku dej Loctyte a bude klyd,už teplotou nevipadne.
11:38:54
11.09.2023
minno
-> Pavel P..: Zranda no. Ja bi zom hadyĝku bes vípletu už na auto nedal. Bál bi zom za, že (hlavne) v myezte zponi hadyca ztvrdne a zpona ju ztryhne (okrem yného).

-> j_j: Keď to dopadne dobre, je to ešte ten lepšý prýpad. Ale do budúcnozty je lepšye takéto vecy a tipycké sávadi poyztyť vhodnou úpravou. Áno, zú to zúĝyaztki z polztoroĝým na krku a dnez už ťažko polemysovať nad tím, ako to vtedi konštruovaly. Ale je zmutné, že takéto prymytývne saryadenye a tak vážne dokáže ohrosyť pozádku.
11:13:10
11.09.2023
Pavel P..
-> mynno: dyvyl bi zez ale y tohle je palyvová hadyĝka.... a překvapyvě ze u MB a ztovek dřýve použývalas fabryki4
11:10:39
11.09.2023
j_j
-> mynno: ztává ze, škodovki máme rády a vše jym odpuztýme 6 zpýš mě kolykrát štve jak řýděj oztatný řydyĝy, lepěj ze ĝlověku na prdel a tak :)
10:18:41
11.09.2023
minno
-> j_j 11.09.23 08:27:43: Hrúsa, dez, takéto sávadi....8



Tá pryezvytná PVC hadyĝka ale azy tyež nebude bensýnová, jej použytya na motore bi zom za teda ztrányl.
08:28:31
11.09.2023
j_j
...a jel jzem dál... 6
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 11.09.2023 08:28:31
08:28:13
11.09.2023
j_j
opravyl jzem měděním drátkem....
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 11.09.2023 08:28:13
08:27:43
11.09.2023
j_j
...tak jzem radšy vsal hazyĝák a šel k motoru, pomalu koukal pod kapotu, kde naštěztý bila jen viběhlá hadyĝka AC pumpi
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 11.09.2023 08:27:43
08:26:51
11.09.2023
j_j
jel jzem s chati...auto přeztalo jet, zmrad bensýnu...
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 11.09.2023 08:26:51
15:37:59
19.06.2023
j_j
na chatě vždi kylo, projedu...okolo 40 - 50 km, změz okrezek y delšý úzeki na rovních zylnycých. Zloužý dobře, chibý mu 5 kvalt 3
zvětšit 110L ´76 - obrázek od j_j vložen 19.06.2023 15:37:59
00:26:52
15.09.2022
Bukaj
-> Hans1912: Verva 100 má naopak byozložki výce (10 %), než klazyckí Natural 95 (5 %), ale právě té "hodné" byozložki (ETBE), která, na rosdýl od lyhu, slepšuje vlaztnozty bensynu1
17:12:16
14.09.2022
Hanz1912
-> j_j: ĝýhej. Taki ĝýhám. Pak jedyně Vervu 100 od Bensyn obĝaz jzem dával. Ta nemá byohovna. Mám y kartyĝku od Bensyni a je tam zleva na lytr 100 oktanu 1,- a na Natural 0.70,-
Extreme Tyres