skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dovoluji si představit náš druhý (rychlo) projekt. Stovečku sem již takhle koupil před dávnými léty, jenže už jí předešlý majitel vyvařoval a celou lakoval, takže nám jí nebylo líto kvůli neoriginalitě použít a trošku poupravit.
Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.
Motor favorit 136, najeto 107 tis.km
Snížený kompresní poměr cca 7.7:1
Odlehčený setrvačník a řemenice
Chladič oleje Peugeot 1.9D
Intercooler Avie
Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego
Obyč levný blow off ventil
Turbo KKK K24, K14
Výfuk podélný vlastní výroby
Sedačky MTX
Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie
Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60
Převrtané náboje a bubny 4x100
Kulisa řazení 5Q
Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.
Motor favorit 136, najeto 107 tis.km
Snížený kompresní poměr cca 7.7:1
Odlehčený setrvačník a řemenice
Chladič oleje Peugeot 1.9D
Intercooler Avie
Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego
Obyč levný blow off ventil
Turbo KKK K24, K14
Výfuk podélný vlastní výroby
Sedačky MTX
Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie
Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60
Převrtané náboje a bubny 4x100
Kulisa řazení 5Q
Matezzzz - komentáře:
-> Marcius: písty kup jetý těch motorů bude na vrakáčích tři prdel a za hubičku
-> Matezzzz: nazdar, nemáš možnost sehnat pístní sadu na 135ku ? Nebo klidně po částech (chci vložky, písty, kroužky, čepy, zajišťováky) ... Už mě štve to nicnedělání, chci to už dat do kupy
snažím se schánět i jinde tak uvidím jak to dopadne no 


-> Tomáššš: Díky moc a i tobě pochvala za ty dva kousky

-> Bucin: Já jen čekal až se na to vrhnem aby taky bylo něco vidět, jedeš v sobotu na letiště?
-> Matezzzz: pekna :)
-> Matezzzz: konečně jsi to kilečko dal zvlášť už jsem v tom začínal mít pomaly guláž co patří ke kerymu autu 

-> Miky: Neboj, info najdeš určitě tady, budu se snažit aktualizovat po nějakém viditelném pokroku, ale s karbcema je to horší, u nás jen tak něco neseženeš a když tak za velkej peníz, nakonec ti vlastně nic jiného nezbyde, lepší než to prochlastat

-> Shader: Ani ne, žádný velký operace, jen to rozchodit a přes léto si pojezdit, myslíme že během července startujem, samozřejmě když se něco nepos....?
-> Matezzzz: Hm... tak budu držet palce ať se dílo podaří, vypadá to na náročnou operaci 

-> Shader: Na to ti nejsem schopnej odpovědět, ale myslím že přes 100 se to přehoupne, jde spíš o to že turbo motory mají daleko větší krouťák v nižších otáčkách.
Já se do toho pustim přes zimu. Bude to taky otom sehnat něakej ten karbec. Turbo mám něakej ten kůler uvidim jestli semi to podaří vychytat aby to šlapalo za všech provozních režimů. Bude to oříšek :)) Jinak hodně zdaru a podávej info ať víme jak si natom :))
-> Matezzzz: Jaký má motor potom výkon, při použití turba? Konkrétně u toho tvého motoru

-> Miky: No další do klubu mixérů. To máš to samé co já, protože já sem se taky dozvěděl vesměs veškérý info tady od rodiných příslušníků
Hlavně aby to šlapalo, to se dozvíš zanedlouho?

Já právě taky plánuju 136 na turbu a potřeboval bych veškerý info aby to šlapalo tak jak má. Obdivuju :)
Kujem pykle
jen tak pro radost, dáme na to značky a budem normálně trápit novější káry. Jinak ty pneu vzadu musí zatím stačit, protože nemáme nic jinýho se vzorkem co by se na to dalo dát, časem budou ty samé co vpředu a karbec je R5 turbo. Moc děkujem za chválu a celkem se těšíme na první jízdu, fakt vůbec netušíme co a jak to bude dělat, Vánoce v létě


copak zase kuješ?
Hm... to vypadá hodně pěkně
, by mě zajímalo jak šlape ten 136kový motor s turbem
.


ten motor vypadá vážně skvěle
a nádherná 100večka


Zčeho je ten karbec na tu 1,4 :)
Pekne kilčo:) nech ide dobre robota :)