skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dovoluji si představit náš druhý (rychlo) projekt. Stovečku sem již takhle koupil před dávnými léty, jenže už jí předešlý majitel vyvařoval a celou lakoval, takže nám jí nebylo líto kvůli neoriginalitě použít a trošku poupravit.
Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.
Motor favorit 136, najeto 107 tis.km
Snížený kompresní poměr cca 7.7:1
Odlehčený setrvačník a řemenice
Chladič oleje Peugeot 1.9D
Intercooler Avie
Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego
Obyč levný blow off ventil
Turbo KKK K24, K14
Výfuk podélný vlastní výroby
Sedačky MTX
Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie
Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60
Převrtané náboje a bubny 4x100
Kulisa řazení 5Q
Opět budem stavět co možná rychleji ale účelně s nezbytnou troškou pečlivosti ať se za to nemusíme stydět.
Motor favorit 136, najeto 107 tis.km
Snížený kompresní poměr cca 7.7:1
Odlehčený setrvačník a řemenice
Chladič oleje Peugeot 1.9D
Intercooler Avie
Karburátor Renault turbo, 1.4 nebo 1.6 Fuego
Obyč levný blow off ventil
Turbo KKK K24, K14
Výfuk podélný vlastní výroby
Sedačky MTX
Chladič Fiat Panda 1.3D - 2X větrák felicie
Kola ATS Classic 7x13- vpředu 185/55 vzadu 205/60
Převrtané náboje a bubny 4x100
Kulisa řazení 5Q
Matezzzz - komentáře:
Zčeho je ten karbec na tu 1,4 :)
Pekne kilčo:) nech ide dobre robota :)
moc moc hezká, pokračuj v tom dál.

je nadherna



krasavice....jen škoda těch balónů v zádu...