-> Tomáššš: Jo, jdeš správnou cestou pro tenhle případ a ještě dost důsledně - nějakej ten downgrade "bomoro" kila na venkoklikovní už jsem i viděl, ale nevybavuju si, že by někdo zašel až k výměně toho plechu, na kterým jsi teď pracoval.
Nedorozumění bylo patrně jen v použití pojmu "identický" (s fabrikou), což ani někteří chápeme do důsledku, tj. vč. použití podřadných a špatně nalepených koženek, stejkanců, nedostřiků a v extrému i nalakování dobovou nitrokombinací.
Na veteránske značky to nechystám stavať ale nechcem zase mať zrenovované auto , ktoré by som prerábal alebo by ma niečo žralo,že som renovoval a neurobil to ako to má byť .
-> Minott: Však já taky.. včetně tý snahy o co možná největší přiblížení tovární specifikaci.
-> Tomáššš: Buď skupina 3, nebo 4.. Ale chtělo by to slovo komisaře - neumím říct, jestli se v tvým případě bude ve smyslu kodexu FIVA ještě jednat o vozidlo "renovované" nebo už o "znovu postavené"..
-> Tomáššš: V tom případě jsi měl uříznout z plechu pod nádrž to druhý "oko" navíc.. třeba.
Vtipkuju, ale "identický" to neuděláš NIKDY, leda tak možná v případě rozložení a složení auta zachovalýho na 90% a víc, tj. s výměnou pouze pryžových dílů, drobnejch podskupin a pošlechtění zbytku.
E: Tím jsem samozřejmě nechtěl říct, že děláš něco špatně, to vůbec ne - jen to, že (při ještě rozumně vynaloženým úsilí) se dá k původnímu stavu jen dost slušně přiblížit.