-> SO545: Si tenhle detail z dětství bohužel nepamatuju - ale logiku to má, oni na lince nedělali nic, co by nebylo nezbytně nutný.
Já to právě na autě seřízlý měl a i když sada blatníků nejmíň druhá, tak tyhle profily byly dost možná původní (scvrklý na dýlku skoro o centimetr a tvrdý jak šutr). Ale mohl je upravit kdokoliv kdykoliv později..
-> Tomáššš: To já právě nevím, jestli je to zle nebo dobře (jako "z fabriky") - ale skoro na všech autech, co jsem jsem si všiml, byla příčka toho T profilu na konci z vnitřní strany šikmo seříznutá, aby profil "běžel" rovně = aby ho sloupek neodkláněl od osy auta ven.
-> Tomáššš 08.01.18 22:46:33: Když vidím, že nemáš překážející část hříbku na úpatí A sloupku obvyklým způsobem seříznutou, tak mě zase jak už kolikrát napadlo, jestli se to takhle seřezávalo až při prvních výměnách blatníků..?
Cínovat lze i s pastou na cu topení a cín na okapy.Pokud je očištěno na 100% holý kov pocínuje se tou pastou dokonale.Něco originál na karoserie je asi lepší ale kupuj to kvůli trošce....