
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2020
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
ANGELIKA - komentáře:
-> Tomáššš: mladíku... co ty fousy předního čela na model 69 nechceš? dával jsem ti fotky do tvého inzerátu tak se cvičně ptám abych je pak nedal někomu jinému.

kupene nejake nove kraviny urcene pre novy motor :) a o par desiatok eur chudobnejsi ...
ale co no ... nech to je rúče a poriadne vymazlene podla origa vzhladu
uz sa tesim ...




uz sa tesim ...

-> minno: v Istebnom v doline kde je zakaz vjazdu
ale fotky stoja za to :)
aspon ja si myslim





-> Tomáššš: kde si to bol fotiť tvojho dedka veterána? :)
-> minno: tak im urob obtok do kúrenia ako sa tu píše , nezanáša sa to potom bordelom a chladí sa aj 4 vložka
-> sep: je to proste čudné :) jazdiť to jazdí, ale skúsenosť s tým nemám, v akom stave bývajú potom tie valce a piesty štvrtého valca keď sa k nim nedostáva dostatok cirkulúcej vody.
-> minno: :takže myslíš že sekali na jedné lince těsnění na 105,110,120,130,všechny měly díry jinak jen 120ka takhle,nasekali jich statisíce a nikoho za celou dobu nenapadlo že je něco špatně?Znovu říkám že nevím proč je to tak jak to je ale že by těch x tisíc sérií byla chyba v prvním výkresu která se už jen opakovala to se mi nezdá.Jinak jsem kdysi měl v ruce LS hlavu užovky a ta neměla dokonce ani vyvrtanou díru právě tam kde není díra v těsnění.Myslet si můžem co chceme,ať s dírou nebo bez to evidentně jezdilo a jezdí ale formulace že se nadělalo x set tisíc zmetků mi přijde nepravděpodobná.
-> sep: no každopádne je to zvláštne prečo tam tie diery na tých tesneniach nie sú....Ale hovoriť o tom, že to tak robili asi nachvál z určitého dôvodu asi tiež nie je správne, kedže tesnenia na všetky ostatné typy týchto motorov majú všetky diery správne.
-> Tomáššš: pekný moc...budes ho davat do kila a nebo zaskladnis?
-> sep: je to zaujimave, u starych 120 tesneni som sa stretol prevazne bez diery, nove Temac tu dieru tiez nemaju, ale povodne tesnenie, co bolo v sade na 110L ju ma, pricom prostredna dierka je tak 2x vacsia ako na fotke od Toma ... na tesneni v aute ta dierka tiez bola ... neviem no, kazdopadne, pri skladani motora som si tu poslednu dierku dorobil do obyc. temacu a zatial to je OK ...
-> sep: ako pise Pavel P.. je to original tesnenie
motor nema vyrazene cislo ...
motor nema vyrazene cislo ...

-> Pavel P..: :jj,co dira navic to bliz k rakovine.-)
-> minno: :no me spis jde o to ze ona ta chybejici dira nebude nejspis chyba matrice.....duvod proc tam neni netusim ale je tech tesneni nejak moc bez diry aby to byla jednorazova chyba...
-> minno: :no me spis jde o to ze ona ta chybejici dira nebude nejspis chyba matrice.....duvod proc tam neni netusim ale je tech tesneni nejak moc bez diry aby to byla jednorazova chyba...
-> sep: to je ještě těsnění asbestos. 

-> sep: rovnaké tesnenie bez diery mal od výroby na svojom 120 motore aj kuko a motor najazdil cez 130 tis. km bez problému
-> minno: :to mi uslo,no kazdopadne je to zajimave,ve finale je to asi skoro jedno jaka dira tam je nebo neni:-)
-> sep: tesnenie vidno na fotke v príspevku -> Tomáššš 06.10.10 20:45:06. Ako vidno, je to klasika tesnenie na 120, chýba otvor pre chladenie 4. valca a diera pre vodu 3. valca je len maličká.
-> Tomáššš: :a jeste jedna vec,tohle je 100%ni original,mohl bys dat fotku tesneni pod hlavou?Diky.
-> Tomáššš: :má blok vyražené číslo?Takhle z fotek to nevypadá...ale vzhledem k tomu že to pravděpodobně bylo kdysi kupované jako polomotor tak by to možná číslo mít mohlo...
-> afro100: mam sa aspon s cim hrat 
