skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š100 r.v.70 jsem koupil v roce 2008 na jaře. Na první pohled nevypadala moc dobře, ale kritická mísa stovek byli v dost dobrém stavu a tak sem neváhal a jela domu po roce ježdění sem se letos na jaře rozhodl udělat menší generáku. Auto jsem celé rozebral špatná místa obrousil, vyvařil a natřel. Další prací byly přední brzdy které jsem rozebral a vyčistil. Pak přišli na řadu zadní blatníky a kulaté lemy s tátou sme si s tím pohrály a za dva dny bylo hotovo. Také jsem zakoupil oba dva přední blatníky a vyměnil přední čelo s haupnou. Poté přišlo nezbytné kitování které bylo velice zdlouhavé. A nakonec se vše nandalo a vyrazilo se do lakovny. Od kamaráda jsem si přivezl kopretiny ty jsem nechal opískovat a dát do zlatého komaxitu. Týden před podzimníma Běšinama jsem auto přivezl domu a dva dny před srazem bylo uplně vše na svém místě. Vypadalo to že se na srazu ukážeme, ale dobíjení si postavilo hlavu a bylo po srazu:-(Tak snad na jaře:-) A tak jsem se mohl pustit do rozebrání zadních brzd. Byly nandány nové pakny a vše vyčištěno do bubnu se daly delší štefty a 2cm podložky. A přední brzdy byli obohaceny o brzdové destičky Ferodo DS2500.
2.11.09 - jak čas plynul tak i práce pokračovaly a autíčko nám trochu pokleslo k zemi a hlavně poněkud ztvrdlo:-)přední pružiny speedpro nížší o 6cm. Tlumiče doma seriové předělané fungují užasně:-). Zadní náprava pružiny speedpro nevim přesně o kolik nižší ale je to o dost:-)
a tlumiče jsou HP sporting:-)
13.11.2009 - tak konečně přišel čas i na rozšiřovací podložky na přední nápravě:-)
8.2.2010 - dnes byl zakoupen nový výfuk a svody:-) dělal to pan Hlušina z Mladé Boleslavy. Svody jsou dělané na míru aby se vešli k chladiči a hlavně přizpůsebeny na podélný výfuk:-)
15.2.2010-výfuk namontován zvuk je opravdu parádní:-)
16.3.2010-zabudovány anatomické štelovatelné sedačky Recaro z Fordu Escort Coswort:-)
25.1.2011-probíhají práce na motoru š110l. V motoru je ostřejší vačka 260/260°,odlehčený setrvačník a řemenice,svody 3do1 s výfukem burges.
Náporový chladič je již hotov jen to chce ještě vyladit:-)
motor z favorita také koupen:-) je lehce poladěn tak už to snad pojede:-)
tak motor vydržel do konce sezony :-) a jede suprově :-) ale neříkám že by to pár koníků navíc nechtělo :-D
Světelná rampa je také hotová a na Běšinech odzkoušená a sem spokojen:-)
zde jsou vydea z běšin :-) 2011 podzim
od fanoušků :-)
trenink:
březen 2012 přinesl už definytivní rozhodnutí udělat do auta rám kvůli bezpečnosti:-) při té příležitosti rovnou nasadit nové sedačky:-)
a
měla by měla přijít i trochu změna v motorovém prostoru a to výměna karburátoru ze žigulíka za dva dvojité karburátory Dell Orto
na konci kvetna 2012 auto z vetsi casti pohromade sedadla nandane, lizina pod motor take, ram tez a nakonec i karburatoty DellOrto:-) uz jen doladit pristrcojovou destku a je vse hotovo:-)
Do budoucna:
makrolonove okna
sirsi kola
2.11.09 - jak čas plynul tak i práce pokračovaly a autíčko nám trochu pokleslo k zemi a hlavně poněkud ztvrdlo:-)přední pružiny speedpro nížší o 6cm. Tlumiče doma seriové předělané fungují užasně:-). Zadní náprava pružiny speedpro nevim přesně o kolik nižší ale je to o dost:-)
a tlumiče jsou HP sporting:-)
13.11.2009 - tak konečně přišel čas i na rozšiřovací podložky na přední nápravě:-)
8.2.2010 - dnes byl zakoupen nový výfuk a svody:-) dělal to pan Hlušina z Mladé Boleslavy. Svody jsou dělané na míru aby se vešli k chladiči a hlavně přizpůsebeny na podélný výfuk:-)
15.2.2010-výfuk namontován zvuk je opravdu parádní:-)
16.3.2010-zabudovány anatomické štelovatelné sedačky Recaro z Fordu Escort Coswort:-)
25.1.2011-probíhají práce na motoru š110l. V motoru je ostřejší vačka 260/260°,odlehčený setrvačník a řemenice,svody 3do1 s výfukem burges.
Náporový chladič je již hotov jen to chce ještě vyladit:-)
motor z favorita také koupen:-) je lehce poladěn tak už to snad pojede:-)
tak motor vydržel do konce sezony :-) a jede suprově :-) ale neříkám že by to pár koníků navíc nechtělo :-D
Světelná rampa je také hotová a na Běšinech odzkoušená a sem spokojen:-)
zde jsou vydea z běšin :-) 2011 podzim
od fanoušků :-)
trenink:
březen 2012 přinesl už definytivní rozhodnutí udělat do auta rám kvůli bezpečnosti:-) při té příležitosti rovnou nasadit nové sedačky:-)
a
měla by měla přijít i trochu změna v motorovém prostoru a to výměna karburátoru ze žigulíka za dva dvojité karburátory Dell Orto
na konci kvetna 2012 auto z vetsi casti pohromade sedadla nandane, lizina pod motor take, ram tez a nakonec i karburatoty DellOrto:-) uz jen doladit pristrcojovou destku a je vse hotovo:-)
Do budoucna:
makrolonove okna
sirsi kola
angela70 - komentáře:
Ahoj, auto je opět v rosebranem ztavu. Koupyl jzem jyné zedaĝki snaĝki Bymarco, 6ty bodové pázi Zabelt, nové sávodný gumi Kumho a Hankook, rosvarene dyzki škoda, jedni 6ty palcové pavuĝyni a podložki ze směnou rosteĝe. Dál jzem preteznyl převodovku a motor a pomalu saĝýnám zkládat dohromadi. A ještě nechám podlepyt okna bespeĝnoztný fólyý.
-> manazek: Ahoj, jak pokraĝuješ z Kylem?
dýki sa usnáný



poseral zom tye tvoje vydea a hovorým mazaker ! vsor :)
preco to predavaz ? 

moc pekni motorcek, good work 

pekná
Vipadá krázně, a koukám na snaĝku RO, tak výtej mesy námy. 

Vipada celkem dobře
A jak tak koukam tak y krajan 


tak za my sda, se mame podobnu farbu auta
ynak pekna, a trozka za nam tu rospyz (dopln popyz)


pekna ztovka ale y tak za my nevydy zorac ... koly tomu se je to jeden s prvich tipov a takto ju upravyt a ezte hudbu do kyla natlacyt to zkratka nejde do kyla
ale to je kasdeho vec ... ynak pekna :)


pekna ztovecka
