skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ÚVOD
Už to budou 2 roky, co mi otec svěřil do péče svou Škodu 110 L. V té době nebylo auto v nejlepším stavu, některé šásti karosérie byly zkorodované, proto bylo potřrba ho rozebrat a provést spoustu oprav. A tím to vše začalo. Když už bylo auto rozebrané, neodpustil jsem si pár drobných úprav, ze začátku jen nenápadné prahy z plechu, plechový zadní spoiler pod nárazník, přední spoiler ze Š 120 (samozřejmě upravený), nějaké ty koberečky na dveře a palubovku, a také plastové nárazníky ze Š 120...ale neusnul jsem na vavřínech a úpravy se stále rozrůstaly, přibyly sedačky z Fiatu+potahy, autorádio+repro a v exteriéru plechový přední spoiler vystřídal laminátový nárazník vlastní výroby, laminátové prahy také vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri), přibyly koloa APOLLO 5jx13 s obutím 175/70 R13, na karoserii jsem vytahl zadní lemy blatníků, uřezal střeční okapové lišty, zavařil větrání na C-sloupku, zahladil hrany na předních blatnících a zavařil víčko nádrže, které jsem přesunul do kufru........
EXTERIER
Přední nárazník - lminátový, vlastní výroby s přídavnými dálkovými světly
Prahy - laminátové, vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri a upravil)
Kola - APOLLO od anglické firmy KN , rozměr 5Jx13, které jsem nalakoval límec - stříbrná , střed - šedá metalíza
nyní PowerTech 7x13 stříbrná barva, zbývá vyleštit límec
Pneu- na celém autě je obutí 175/70 R13, na nových kolech doposud 175/50 R13-přezuju na 175/60 R13
Zadní nárazník- zatím je tam ze Š 120 a pod ním plechový spoiler, (v blízké době ho nahradí laminátový nárazník)
Křídlo - je od Firmy Ellri, jsou na něm upraveny a prodlouženy nožičky a pod něj jsem dal spoiler, který je upravený ze Š120
Podsvícení- Diodové pásy pod předním nárazníkem a prahy, modrá a červená barva, nezávisle na sobě svítí, nebo reaguje na hudbu
INTERIER
Sportovní volant - průměr 32 cm , modročerný potah upravený z z potahu určený na univerzální volanty+ víčko vlastní výroby
Sedačky- z Fiatu (bohužel nevím typ) a na něm navlečené potahy, které bylo potřeba poupravovat
Čalounění - interier je potáhnutý modrým kobercem
Audio - Autorádio Sencor (zatim), vpředu dvoupásmové repráky MAC cca 150w, vzadu čtyřpásmové ovály MEGAVOX 380w, za sedačkami 2x subwoofery FLI 2x 1000w max (2x 300w RMS), dvoukanálový zesilovač CARPOWER 750w max (500w RMS)...musím koupit kapacitor (1F) a kvalitnější autorádio
Osvětlení- diodové trubičky na B a C sloupcích, diodové pásky na osvětlení prostoru pod řidičem a spolujezdcem, Diody v panelu u středového zrcátka....vše modré barvy a reagující na hudbu
PODVOZEK
Přední náprava- z typu M, vyztužená horní i dolní ramena, provařená nápravnice, vuztuženéuchycení řízení, dorazů, tlumičů..... , pružiny, skráceny o 1,5 otáčky, vše v laku, modro-černá, převrtané náboje ze 4x130 na 4x100 + středící kroužek 70mm , vyzdužené uloření tlumičů v karoserii...
Brzdy- v předu 4-pístové po kompletní GO, nalakovány modrou perletí, vzadu zatím bubny (budou kotouče), 2bezpečnostní brzdové okruhy podle Š Rapid, posilovač brzd
Zadní náprava- zatím sériová, pružiny zkráceny o 3/4 otáčky (v plánu úhlová náprava s kotouči)
Už to budou 2 roky, co mi otec svěřil do péče svou Škodu 110 L. V té době nebylo auto v nejlepším stavu, některé šásti karosérie byly zkorodované, proto bylo potřrba ho rozebrat a provést spoustu oprav. A tím to vše začalo. Když už bylo auto rozebrané, neodpustil jsem si pár drobných úprav, ze začátku jen nenápadné prahy z plechu, plechový zadní spoiler pod nárazník, přední spoiler ze Š 120 (samozřejmě upravený), nějaké ty koberečky na dveře a palubovku, a také plastové nárazníky ze Š 120...ale neusnul jsem na vavřínech a úpravy se stále rozrůstaly, přibyly sedačky z Fiatu+potahy, autorádio+repro a v exteriéru plechový přední spoiler vystřídal laminátový nárazník vlastní výroby, laminátové prahy také vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri), přibyly koloa APOLLO 5jx13 s obutím 175/70 R13, na karoserii jsem vytahl zadní lemy blatníků, uřezal střeční okapové lišty, zavařil větrání na C-sloupku, zahladil hrany na předních blatnících a zavařil víčko nádrže, které jsem přesunul do kufru........
EXTERIER
Přední nárazník - lminátový, vlastní výroby s přídavnými dálkovými světly
Prahy - laminátové, vlastní výroby (jako formu jsem použil kamarádovy prahy od firmy Ellri a upravil)
Kola - APOLLO od anglické firmy KN , rozměr 5Jx13, které jsem nalakoval límec - stříbrná , střed - šedá metalíza
nyní PowerTech 7x13 stříbrná barva, zbývá vyleštit límec
Pneu- na celém autě je obutí 175/70 R13, na nových kolech doposud 175/50 R13-přezuju na 175/60 R13
Zadní nárazník- zatím je tam ze Š 120 a pod ním plechový spoiler, (v blízké době ho nahradí laminátový nárazník)
Křídlo - je od Firmy Ellri, jsou na něm upraveny a prodlouženy nožičky a pod něj jsem dal spoiler, který je upravený ze Š120
Podsvícení- Diodové pásy pod předním nárazníkem a prahy, modrá a červená barva, nezávisle na sobě svítí, nebo reaguje na hudbu
INTERIER
Sportovní volant - průměr 32 cm , modročerný potah upravený z z potahu určený na univerzální volanty+ víčko vlastní výroby
Sedačky- z Fiatu (bohužel nevím typ) a na něm navlečené potahy, které bylo potřeba poupravovat
Čalounění - interier je potáhnutý modrým kobercem
Audio - Autorádio Sencor (zatim), vpředu dvoupásmové repráky MAC cca 150w, vzadu čtyřpásmové ovály MEGAVOX 380w, za sedačkami 2x subwoofery FLI 2x 1000w max (2x 300w RMS), dvoukanálový zesilovač CARPOWER 750w max (500w RMS)...musím koupit kapacitor (1F) a kvalitnější autorádio
Osvětlení- diodové trubičky na B a C sloupcích, diodové pásky na osvětlení prostoru pod řidičem a spolujezdcem, Diody v panelu u středového zrcátka....vše modré barvy a reagující na hudbu
PODVOZEK
Přední náprava- z typu M, vyztužená horní i dolní ramena, provařená nápravnice, vuztuženéuchycení řízení, dorazů, tlumičů..... , pružiny, skráceny o 1,5 otáčky, vše v laku, modro-černá, převrtané náboje ze 4x130 na 4x100 + středící kroužek 70mm , vyzdužené uloření tlumičů v karoserii...
Brzdy- v předu 4-pístové po kompletní GO, nalakovány modrou perletí, vzadu zatím bubny (budou kotouče), 2bezpečnostní brzdové okruhy podle Š Rapid, posilovač brzd
Zadní náprava- zatím sériová, pružiny zkráceny o 3/4 otáčky (v plánu úhlová náprava s kotouči)
GRYFF / Škoda 110 L - komentáře:
vidarena pacy za my
-> GRIFF: DOBŘE..koneĝně to vipadá k zvětu..vydým,že teres má šykovního bratránka...
dyk ta tvoja vipada taki dobře.. nevym nevym.. azy pujde prodat... Kdibi jzy věděl o někom kdo bi to chtěl tak dej vědět
Ukaž fotki mého bívalého vífuku. Ať ze můžu taki pokochat jak vipadá.



Jo moc pěkná na fotce.Co ten blatnýk už je noví.Práce na ný bude ještě moc.
To Lukez-Ou Kej, každopádně satým moc děkuju, jo a z tou matezovou ĝervenou škůdkou jedem v pondělý o půl 6-té na evydenĝku, a pak s ny uděláme pořádní tunyng:)
Cenu ho ukecám co nejlevnějy, je pěknějšý něž ten muj jenom má zvodi na motor favoryt.Až budu vědět o něm výc tak ty dám vědět ale možna budeš mět můj.
To lukez- tak jo, kdižtak ten vifuk mužeš samluvyt, a kolyk bi sa něj chtěl? to je neco podobniho jak máš ti?
Ale satým můžu ty samluvyt vífuk u kámoše ale je to na motor s favoryta.Tak bi ze muzel upravyt a má taki 2 koncovki.Je pěkní.Já mám problém rosmizlet.
Já přemíšlým co z tým mým autem moc ze my to rosebýtat nechce.Tam je hodyn práce a dýli sa levno na Peugeota bude problém něco zehnat vše je drahi na něho.Ale ta krázná zpotřeba.Kámoš my řýkal ať ze na to viprdnu a sůztanu dál u škodovki,že je jy moc škoda.Tak nevým.
Kola nakonec nebudou ale co ze dá dělat (kokot je prodal jynímu),ale mám samraĝenou kapotu sa 200 kĝ.Jenom jy muzým naztřýkat a to na ĝernou.Doufám,že to bude pěkní na autě.
Kdi budou fotki škudki ĝervené?Sýtra ze jedu podývat sa jedným na škodovku prodává jy sa 4 tyzýce a je moc pěkná,kdiž jy neprodá tak půjde svrakovat.Kdiž někde zeženu papýr o lykvydacy tak jy vesmu.Hlavně má lyti kola nevým jaki ale ti mě sajymajý nejvýce.Pak má samraĝenou kapotu,byli lampi vsadu a motor favoryt.A celi to auto je vivařeni a po laku.
To lukez- nemá vůbec, ztojý oĝzaná na parkovyšty, any jzme ze do ny nemohly doztat, samrsli samki

Červená škodovka už má zpoyleri?
To Lukez-Sdarec, nemam na aute zkoro nyc noveho, neny ĝaz, makam zpyz ted na autech akmozu, ale mam už new zvetla a zkladam motor a napravu, jen cekam na predny tlumyce




Sdarec jak ze vede?Co máš nového já mám podtlakovki.Teď na každího troubým jak malej.
To lukez- :D to je ale azy jedyní, co má ted na tom autě pěkní

Řekny tomu kokotove co má tu škůdku ĝervenou ať zem dá taki pak fotki.Kola má moc pěkni na tom autě azy mu tu dám na špalki
To Lukez - klydně ze ztav, budu jen rád až saze pokecame