skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis auta
Typ auta: Škoda 100L
Rok výroby: 1971
Úpravy:
Karoserie:
- kompletně celá karoserie vyvařena
- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem
- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel
- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol
- do zadních dveří doplněno stahování oken
- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky
- v prazích zrušeny otvory pro zvedák
- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.
- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol
- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku
- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou
Podvozek:
- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení
- v zadu výměna pružin za 120M
- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13
- pneu 205/60R13 Falken
Exteriér:
- barva červená metalíza Flamengo
- tónovaná okna
- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky
- nárazník osazen přídavnými mlhovkami
- přední blinkry osazeny čirým sklem
- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou
- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení
- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna
- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován
- chromovaná plastová zpětná zrcátka
- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou
- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky
- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola
Interiér:
- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.
- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.
- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda
- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem
- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou
- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy
- zadní sedadla původní
- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem
- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem
- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo
- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.
Audio:
- autorádio Panasonic CQ-C8300N
- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer
- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem
Motor:
- motor použit ze Š130, snížená hlava,
- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby
- použit 75A alternátor
- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem
Převodovka:
- pětistupňová stálý převod 4,22
Typ auta: Škoda 100L
Rok výroby: 1971
Úpravy:
Karoserie:
- kompletně celá karoserie vyvařena
- přední dvouoké čelo vyměněno za čtyřoko zrušena chrom lišta dole doplněno spoilerem
- přední blatníky vyměněny a doplněny o plastové přepážky chránící hrnce světel
- úprava předních podběhů a torpeda dle rozměru kol
- do zadních dveří doplněno stahování oken
- převaření středového tunelu pro zástavbu 5-ti st. převodovky
- v prazích zrušeny otvory pro zvedák
- vyměněny zadní blatníky převařené lemy a doplněny o plastové přepážky. Boční kovové mřížky otvorů přívodu vzduchu k chladiči nahrazeny Alu mřížkou.
- upraveny zadní podběhy dle rozměrů kol
- zadní kapota původní pojistka otevřeného stavu nahrazena plynovou vzpěrou zavařeny otvory po znaku
- zadní čelo má vyřezané výdechové otvory překryté ALU mřížkou
Podvozek:
- vpředu repasovaná náprava doplněná o hřebenové řízení
- v zadu výměna pružin za 120M
- Alu třídílná kola MTX 8,9J /13
- pneu 205/60R13 Falken
Exteriér:
- barva červená metalíza Flamengo
- tónovaná okna
- přední světla doplněna o stroboskopy a přídavná dálková ještě o led parkovačky
- nárazník osazen přídavnými mlhovkami
- přední blinkry osazeny čirým sklem
- klakson nahrazen tří trubkovou fanfárou umístěnou v předním blatníku před přepážkou
- ze spodu 8-mi barevné led podsvícení
- ramínka stěračů upravena na pružné lišty a vyleštěna
- hliníkový rámeček předního a zadního okna vyleštěn a nalakován
- chromovaná plastová zpětná zrcátka
- hliníkové krytky odtokových žlábků nahrazeny plastovou chromovou lemovkou
- zadní světla předělána na dvouvláknové žárovky
- původní gumové zástěrky nahrazeny plastovými dle velikosti kola
Interiér:
- přístrojová deska. Vrch přístrojové desky polepen vínově červeným leskimem a doplněn o otáčkoměr auto-style zabudovaný v obalu sport zrcátka. Popelník nahrazen autorádiem a přesunut do spodního Alu panelu. Na levé straně přístrojovka doplněna o progres-metr. Zkrácené páčky směrových a dálkových světel dle průměru volantu.
- pod přístrojovou deskou zabudován Alu panel vlastní výroby osazen panelem vypínačů, zástrčkou se zapalovačem, budíky (tlak oleje, voltmetr a ampérmetr) a popelníkem.
- podlaha interiéru polepena zátěžovým kobercem šedé a vínové barvy dále překryta olemovanými koberečky s logem škoda
- podlaha u řidiče a spolujezdce nasvícena modrým neonem
- na řadící páce použito madlo z fábie RS s koženou manžetou
- přední sedadla auto-styl samonavíjecí pásy
- zadní sedadla původní
- čalounění dveří vyřezané z plastu polepené vínově červeným leskimem
- dveře osazené centrálním zamykáním na dálkové ovládání spojené z alarmem
- původní čalounění střechy a sloupků přestříkané na černo
- původní radiátor topení nahrazen radiátorem z favorita, přívodní gumové hadice nahrazeny nerezovou trubkou. Plastové hadice pro přívod vzduchu k topení nahrazeny hliníkovými.
Audio:
- autorádio Panasonic CQ-C8300N
- v předních dveřích a zadním platě tří pásmové repro Pioneer
- za zadními sedadly aktivní subwoofer Dexon s předřazeným 1F kapacitorem
Motor:
- motor použit ze Š130, snížená hlava,
- leštěný nerezový příčný výfuk průměr 100 x 60 cm vlastní výroby
- použit 75A alternátor
- chlazení v repasovaném původním chladiči pomocí elektrického ventilátoru spínaného teplotním čidlem
Převodovka:
- pětistupňová stálý převod 4,22
hellboy / Škoda 100 - komentáře:
dyky moc...budem za o to znažyť,práce ale saĝnem len jary,lebo práca v syme z autamy je hrosa,keďlen ĝlovek nemá poryadnú veľkú dyeľňu... :)
-> BURNKYLO: mužu ty zem dát foto motoru ale satým na něm nený nyc svláštnýho je to zéryová š130 ale na motoru ze pracuje kdiž to půjde podle plánu tak bi měl bít v autě na jaře. Co ze tíĝe hodnoti auta tak to už radšy any nepoĝýtám ale pokud chceš takové auto poztavyt tak muzýš bít zprávní magor a rvát do toho prachi horem zpodem ale držým ty palce
zkoda...kolko ma azy hodnotu? roshodol zom za,se aj moju upravym podobne,vydym dobré napadi,ktore my tyes napadli...nemohol bi zy dať fotku agregata? zom svedavy :)
-> BURNKYLO: bohužel nený na prodej ale podývat ze zamosřejmě můžeš
REZPECT,to je ale kráza,rád bi zom to vydel z vlaztnymy oĝamy,je to prozte zuper. Rád bi zom to kupyl :)
-> Eydi: -> Tuner#2: dýki
-> elév: Jůůů, MTX. moc heskí koláĝe.
-> elév: Heskí koleĝka.

Teď je tam rosměr 205/60/R13 ale mohli bi bít o něco nyžšý tak 50 a šyršý 215 - 225. Jak je ohrkám skuzým saze jyní rosměr
-> elév: a jaké gumi tam máš?
Satým mám v autě krátkí pětykvalt a z těmy původnýmy koli jzem muzel hodně toĝyt a opravdu richle řadyt a navýc každá nevihnutá dýra snamenala poškosený dyzku viššý profyl bi to mohl trošku stlumyt. Vĝera jzem to projýžděl a zedý to bombaztycki
-> elév: Moc pěkné koleĝka! Jzem zyce na gumi nyžšýho profylu, ale tiz je už měl a nebavylo tě tolyk toĝyt?

Vĝera jzem dokonĝyl víměnu kol zpojenou z GO brsdového ziztému a víměnou kolovích šteftů sa delšý




-> Eydi: tohle je malynko něco jyního 

-> Eydi: Na Zlovenzku, to je jazní, ale takhle to vipadá, jako kdibich řykal zedanovy 120ce RAPYD! 
