skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 100 z roku 1971,kupil som ju od jednej vdovy v roku 2008 za 1500sk,mala najazdenych 48000km.Vroku 2009 som ju dal vyvarit a nastriekat,vsetky plechy okrem dveri si na aute nove.
Motor:1,3 +turbo ....ostrá vačka , hlava velké kanály, znížená Gemini Racing 2xtesnenie pod hlavou a medzikus pre zníženie
kompresného pomeru, spodok séria+ložisko v kluke, nové
ložiská,nové piesty,krúžky,leštené ojnice a kluka, odlahčený a vyvážený zotrvák ,tvrdé
silentbloky, vystužený nosník motora,intercooler avia+ostrek, megasquirt, Al lyžina pod motorom
Prevodovka: 4q, 4,22 vymenené synchróny za staré origo,ocelové víka diferáku. Na tiahle je kĺbik z volantovej tyče, namiesto
silentbloku.
Podvozok:vpredu- pružiny T2, tlmiče Koni sport -nastavitelné, odlahčené náboje, brzdiče po repase, obloženie DS 2500, 18mm
stabilizátor na unibaloch (pistaa),celá náprava na unibaloch ramená ovarené komplet,nápravnica tiež ovarená dookola, ostrý
hreben
vzadu -pružiny zrezané, tlmiče 1203, vzpera navarená medzi tlmičmi,Vstužené ramené+ tvrdé
buchty, vystužené uloženie kasni,všade alkyton
brzdy: 4piest
Interiér: kaplička s otáčkomerom , teplomerom oleja a tlakomerom+tlak turba, škrupiny micro, 6bodový
pás OMP,
Doterajšie úspechy v seriáli Miny Rally Cup
Celkove prvé miesto za sezónu 2012 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2013 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2014 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2015 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové druhé miesto za sezónu 2016 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon nad 1500ccm (1300x1,7)
Nejaké videá
Motor:1,3 +turbo ....ostrá vačka , hlava velké kanály, znížená Gemini Racing 2xtesnenie pod hlavou a medzikus pre zníženie
kompresného pomeru, spodok séria+ložisko v kluke, nové
ložiská,nové piesty,krúžky,leštené ojnice a kluka, odlahčený a vyvážený zotrvák ,tvrdé
silentbloky, vystužený nosník motora,intercooler avia+ostrek, megasquirt, Al lyžina pod motorom
Prevodovka: 4q, 4,22 vymenené synchróny za staré origo,ocelové víka diferáku. Na tiahle je kĺbik z volantovej tyče, namiesto
silentbloku.
Podvozok:vpredu- pružiny T2, tlmiče Koni sport -nastavitelné, odlahčené náboje, brzdiče po repase, obloženie DS 2500, 18mm
stabilizátor na unibaloch (pistaa),celá náprava na unibaloch ramená ovarené komplet,nápravnica tiež ovarená dookola, ostrý
hreben
vzadu -pružiny zrezané, tlmiče 1203, vzpera navarená medzi tlmičmi,Vstužené ramené+ tvrdé
buchty, vystužené uloženie kasni,všade alkyton
brzdy: 4piest
Interiér: kaplička s otáčkomerom , teplomerom oleja a tlakomerom+tlak turba, škrupiny micro, 6bodový
pás OMP,
Doterajšie úspechy v seriáli Miny Rally Cup
Celkove prvé miesto za sezónu 2012 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2013 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2014 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové prvé miesto za sezónu 2015 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon do 1500ccm
Celkové druhé miesto za sezónu 2016 v seriáli Minirally Cup, v kategórii kategórii zadný náhon nad 1500ccm (1300x1,7)
Nejaké videá
Majklsto/škoda 100 - komentáře:
10:39:52
08.05.2012
08.05.2012
m8rinek
-> afro100: dovezeno až ze Slovače :D.
10:38:36
08.05.2012
08.05.2012
afro100
-> m8rinek: 10 listov, hm hm, pan je gurman ..
10:27:31
08.05.2012
08.05.2012
m8rinek
-> Majklsto: Teplej vzduch jde nahoru, otevřená kapota funguje.
Stejně tak rámeček a guma udělá pár stupňů, pokud nechceš gumu, tak ale 100% rámeček.
Co čeká tuhle vrtuli je jasné skoda110r.eu/110r/duben12 70001.jpg :)))
Stejně tak rámeček a guma udělá pár stupňů, pokud nechceš gumu, tak ale 100% rámeček.
Co čeká tuhle vrtuli je jasné skoda110r.eu/110r/duben12 70001.jpg :)))
10:24:12
08.05.2012
08.05.2012
Majklsto
-> m8rinek: gumu a ten rámik okolo vrtule nemám. Rozmýšlam že na leto by som skúsil zohnat 10 listovú vrtulu a vyhodit každý druhý list. Čo sa týka odchodu vzduchu od motora, tak tomu som pomohol tým, že som na zadnom čele vybral z mriežky každú druhú prepážku. Dodám foto, to napovie viac
09:21:23
08.05.2012
08.05.2012
m8rinek
-> Majklsto: a používáš komplet saharu s gumou?
Hodně pomáhá i pootevřená kapota. V Sosnové při dvou kolech jsem to nestihl ani ohřát takže jsem jezdil se zavřenou, na delší cesty to je jiná, to se zapíná i tlačnej větrák...
Hodně pomáhá i pootevřená kapota. V Sosnové při dvou kolech jsem to nestihl ani ohřát takže jsem jezdil se zavřenou, na delší cesty to je jiná, to se zapíná i tlačnej větrák...
01:40:25
07.05.2012
07.05.2012
Majklsto
-> m8rinek: založil som ho v januári, a bola to lahoda. Ako išli teploty vonku hore, pomaly rástla aj teplota motoru. Pri testovaní pred pretekmi bolo vonku cca 23 stupnov a pri dlhšej nakladačke som videl že to uchladit nestíha. Urobil som teda plastové násosy na kapsy a trochu to pomohlo.Preteky som zmákol v pohokde, ezrety mali do 2km. Dnes som to bol po pretekoch trochu projet a po 10 km jazdy na plno som mal olej na 100 stupnov , takže asi tak
13:11:41
06.05.2012
06.05.2012
m8rinek
Koukám trojlist už jezdí každej kdo má do pozadí díru :), jak to funguje při vyšších teplotách? ;)
20:13:30
12.03.2012
12.03.2012
Majklsto
-> Tomáššš: no fotku snáď nejakú urobím cez víkend. No tie regulácie slúžia na to že motor pri rôznych otáčkach a jazdných režimoch vyžaduje rôzny predstih. No a upravený motor vyžaduje niečo iné ako séria, preto tá laborácia
16:17:57
12.03.2012
12.03.2012
Tomáššš
-> Majklsto: das foto motora ? :)
edit: naco sluzia stupnove regulacie ? trocha sa v tom stracam , skor nevyznam ... :/
edit: naco sluzia stupnove regulacie ? trocha sa v tom stracam , skor nevyznam ... :/
13:53:21
12.03.2012
12.03.2012
Majklsto
-> Felinka 1.3mpi: díky
10:47:19
12.03.2012
12.03.2012
Felinka 1.3mpi
pěkná stovenka
10:26:08
12.03.2012
12.03.2012
Majklsto
Robil som si bezkontakt z 10 stupnovou reguláciou,a podtlakovkou z kontaktného rozdelovača a chodí to ako z medom. Skúšali sme ešte jeden s menším rozsahom ale nerobilo to dobrotu. Na 400 metroch bol rozdiel 1 sekunda.
09:21:00
12.03.2012
12.03.2012
minno
-> Majklsto: aký rozdeľovač na mieru máš?
23:42:03
11.03.2012
11.03.2012
Majklsto
-> suri: no budúci výkend sa na to pozriem. Ale teda nebola to nejaká velká šupa, najskôr som si myslel že mi vypadol qvalt. Ale aspoň rozdelovač je už otestovaný a urobený na mieru
17:10:49
11.03.2012
11.03.2012
suri
-> Majklsto: zubky na spojke synchronnej na vypušťáku pohladaj
17:08:01
11.03.2012
11.03.2012
Majklsto
Tak kurva strašná radosť, dnes pri testovaní nám umrela dvojka. Tak dúfam že keď tam budem dávat druhú prevodovku tak už budeme mat hotovú 1,4
08:26:55
01.02.2012
01.02.2012
Majklsto
-> TheronBB_130LR: díky, o snáď nás naživo niekedy uvidíš. Inak fakt to bol kopec srandy, ako som bol s toho všetého nervozny, tak to nejak opadlo a bolo fajn
23:04:25
31.01.2012
31.01.2012
TheronBB_130LR
eej gratulujem k druhemu miestu mino mi porozpraval o tom tak ste mali kope czabavy :) dufam ze ta uvidim dakedy aj nazivo jazdit daky zavod :) len tak dalej pekny začiatok :)
15:46:59
31.01.2012
31.01.2012
Majklsto
-> Tomáššš: no však to je jedno aspon vieme ako na tom sme a ako je na tom konkurencia