Tak přemýšlím o druhé variantě motoru, kdyby náhodou nestačila 1150ka, zatím jsem na vážkách. Šlo by o tohle: š. favorit 1300ccm, T písty 75.5mm, leštěná odlehčená klika a ojnice, odlehčený setrvák, svody 4-1, sání přes hlavu + rovnotlaké karburátory, hlava s upravenýma spalovákama, velké ventily a kanály, snížená.
Kdo je pro 1150 a kdo pro 1300?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
100s.webnode.cz/
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Začátek stavby dne 23. 2. 2008
karoserie
- krom střechy všechny díly laminátové, ochranný rám, vše krom čelního skla makrolon.
- přepracovaná kufrová část - vynechání seriové nádrže a umístění AL nádrže a baterie na nejnižší místo.
převodovka
- 4q převodovka, SP 4.44
převody: 1. - 3,800, 2. - 2,125, 3. - 1,409, 4. - 1,083.
motor
- základ felicia MPI 1,3 , T-písty, vačka 311/304, rovné Al sání + 2x Dellorto 40 DHLA
- upravená hlava felicia - ventily sací 36mm / výfukové 31mm, upravené spalováky, sací kanály 30mm, tvrdé ventilové pružiny.
Podvozek
- široká přední náprava se šnekovým řízením, tvrdé uložení ramen, tvrdé pružiny, tlumiče žigul.
- kyvná náprava široký typ, kratké tvrdé pružiny, tvrdé tlumiče, stabilizátor 20mm.
- zadní kola dělítka elektron 7" , přední kola vlastní výroby 6,25" (slicky AVON zadní 8,0/19,5 + přední 7,0/19,5)
/ v přípravě: kompletně přepracovat auto, aby vypadalo a hlavně bylo vše funkční
Ivo / Škoda 100s - komentáře:
15:06:30
01.11.2009
01.11.2009
omaret
19:50:28
25.10.2009
25.10.2009
Pajny
Jojo,v Kunvaldu mě dělali pérka na webry.
08:38:30
24.10.2009
24.10.2009
Mokro
vdaka velmi si mi pomohol
19:47:51
23.10.2009
23.10.2009
omaret
bylo to točený v jedný místní firmě, jinak na pružiny doporučuji pérovnu Kunvald - zde:
www.perovna.cz/index.php? id=2500
udělají cokoliv za přijatelný peníz
www.perovna.cz/index.php? id=2500
udělají cokoliv za přijatelný peníz
19:03:48
23.10.2009
23.10.2009
Mokro
kde ti spravili tie pruziny?potreboval by som kontakt
11:25:31
11.10.2009
11.10.2009
Maty110l
-> omaret: tak to je ona..utrousím slzu,ale než se vrátím ze světa tak by ji bylo škoda:( a jak jináč pokračuješ?
11:24:48
11.10.2009
11.10.2009
Maty110l
19:33:24
01.10.2009
01.10.2009
qaqa
-> omaret: chceme foto ;) nove foto :D
21:32:59
22.09.2009
22.09.2009
Izzy Power - zrušená registrace
Vypada to suprově....
17:42:23
22.09.2009
22.09.2009
radekp
-> omaret: pěkné...k dokončení už moc nechybí...
16:44:12
22.09.2009
22.09.2009
omaret
-> Maty110l: tak kde to vázne?
Tak jsem tady dal novější fotku, budou trošku změny, ale to nejlepší bude nakonec (teda na Vánoce)
Tak jsem tady dal novější fotku, budou trošku změny, ale to nejlepší bude nakonec (teda na Vánoce)
21:53:43
16.09.2009
16.09.2009
Maty110l
-> omaret: no to jo,ale nemužu sehnat usb k foťáku:-D...zejtra se pokusím aspoň z mobilu!jinak nech si dařit a ahoj ve vyškově!!
14:06:08
16.09.2009
16.09.2009
omaret
-> Evž@:
Jo kamaráde, chtěl jsem dojet už svým, ale díky stavbě baráku to bohužel neklapne :-(
-> Maty110l:
tak se pochlub, místa na psaní a fotky je tu dost :-P
-> hymla:
A my dva už jsme se potkali, takže víš všechno :-)
-> pistaa:
a ještě Tobě taky napíšu, když už tu jsem - makám, ale asi se nechám naklonovat, aby to šlo rychleji
Jo kamaráde, chtěl jsem dojet už svým, ale díky stavbě baráku to bohužel neklapne :-(
-> Maty110l:
tak se pochlub, místa na psaní a fotky je tu dost :-P
-> hymla:
A my dva už jsme se potkali, takže víš všechno :-)
-> pistaa:
a ještě Tobě taky napíšu, když už tu jsem - makám, ale asi se nechám naklonovat, aby to šlo rychleji
13:02:59
10.09.2009
10.09.2009
hymla
nevím co s ním je - budu ho muset jet prověřit - jestli se nefláká u stavby domu místo auta - ani na ICQ nechodí
20:38:23
09.09.2009
09.09.2009
Maty110l
-> hymla: Zdarec kucí,tak jak se daří???škoda,že sem už nechodí omaret...měl by radost,už zase kuju pykle...:)
09:12:29
04.09.2009
04.09.2009
hymla
-> Evž@: pan omaret no já tomu docela věřím
10:38:24
03.09.2009
03.09.2009
Evž@
-> hymla: na jaře ve vyškově mi pan omaret sdělil že na podzim už tam bude s kilem...tak jsem zvědavý
10:35:27
03.09.2009
03.09.2009
hymla
-> Pajny: ta kapota je komplet laminátová od kluka z Litomyšle
-> omaret: už taky něco nafoť vypadá to jako bys nic nedělal
-> omaret: už taky něco nafoť vypadá to jako bys nic nedělal
20:55:04
06.08.2009
06.08.2009
Pajny
Přesně tak, jezdili jsme závody s tím žebrováním ze stovky a pořád jsme nevěděli proč se to hřeje, tak jsme udělali jinou kapotu a už to bylo v pohodě.
21:09:44
05.08.2009
05.08.2009
suri
-> m8rinek: viem ale je to presnejie