
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původ vozidla: Auto jsem náhodou objevil v roce 2003 u nás v chatový oblasti zapíchnuté u křoví pod stromem na místním parkovišti. Stálo tam už asi 6 roků-co jsem zjistil tam od lidí a bylo pěkně přikryté mechem a listím. Po docela náročném a hlavně pro lidi otravném pátrání jsem našel majitele. Ten mi ze začátku tvrdil že to není stovka ale 1000MB.Po dlouhé debatě Jsem jí koupil za 700kč a odtáhl dom.....
Stav vozu na začátku: Byla to prostě HRŮZA a HUMÁČ ale po vyklizení auta jsem zjistil že celkem v solidní stavu a tak jsem se pustil do rekonstrukce....
Popis auta: Hundrtku jsem kompletně obrousil, odmastil a spodek nastříkal Body. Jsou vyměněný prahy a lišty pod blatníkama. Přední naprava z Mka hřebenové řízení po GO. Sehnal jsem dokonce nové dveře a blatníky...
Motor:blok a vložky s pístama favorit, klika a hlava z felicie. Motor je po GO...
Převodovka je 4kvalt z posledních120 na velký štefty-10.
Dále jsem tam zabudoval náporové chlazení,nádrž jsem umístil do kufru a také jsem provedl odlehčovací kůru v podobě odstranění zadních sedadel a odsekání spodního plechu.Dále jsem si už připravil spínač na ručku a zapnutí sytiče.
Dneska 28.prosince07 jsem už kompletně dodělal brzdy zatím bez posilovače ale už se na tom pracuje.Dal jsem nové destičky, obložení, hadičky ze120 a novej hlavní brzdovej válec.Brzdí to solidně i bez posilovače fakt jsem nečekal takový úspěch...
Červen 08 -Tak se zase o kousíček popojelo...některé díly jsou už nalakované a zbytek už připravuji do plniče a pak stříknout. Už je komplet dodělaná podlaha a chlazení...nasadil jsem už i kolečka-na zkoušku jak to bude vypadat a co lemy jak je dodělat...
Únor 10 - Po větší přestávce a ničmoč nedělání se to zase začíná rozjíždět. Proběhla výměna střechy a tím i odstranění okapnic. Původní palubka pryč a místo toho pořádnej plech a držák na hasičák...
Stav vozu na začátku: Byla to prostě HRŮZA a HUMÁČ ale po vyklizení auta jsem zjistil že celkem v solidní stavu a tak jsem se pustil do rekonstrukce....
Popis auta: Hundrtku jsem kompletně obrousil, odmastil a spodek nastříkal Body. Jsou vyměněný prahy a lišty pod blatníkama. Přední naprava z Mka hřebenové řízení po GO. Sehnal jsem dokonce nové dveře a blatníky...
Motor:blok a vložky s pístama favorit, klika a hlava z felicie. Motor je po GO...
Převodovka je 4kvalt z posledních120 na velký štefty-10.
Dále jsem tam zabudoval náporové chlazení,nádrž jsem umístil do kufru a také jsem provedl odlehčovací kůru v podobě odstranění zadních sedadel a odsekání spodního plechu.Dále jsem si už připravil spínač na ručku a zapnutí sytiče.
Dneska 28.prosince07 jsem už kompletně dodělal brzdy zatím bez posilovače ale už se na tom pracuje.Dal jsem nové destičky, obložení, hadičky ze120 a novej hlavní brzdovej válec.Brzdí to solidně i bez posilovače fakt jsem nečekal takový úspěch...
Červen 08 -Tak se zase o kousíček popojelo...některé díly jsou už nalakované a zbytek už připravuji do plniče a pak stříknout. Už je komplet dodělaná podlaha a chlazení...nasadil jsem už i kolečka-na zkoušku jak to bude vypadat a co lemy jak je dodělat...
Únor 10 - Po větší přestávce a ničmoč nedělání se to zase začíná rozjíždět. Proběhla výměna střechy a tím i odstranění okapnic. Původní palubka pryč a místo toho pořádnej plech a držák na hasičák...
Ferda/Hundrt - komentáře:
-> Ferda: Ahoj, nějaké nové fotki nebudou ... ? 

-> Ferda: co je nove ? :)
-> Lůďa: Selená 110LZ putovala na ekologyckou lykvydacy papýrů, s té selené co jzem saz prodal já tobě
ze to pěkně proplejtá ti selení

-> Ferda: Tak to je zupr, že už ze saze maká!Jaktože tě vihodyli s práce?A tu selenou 110LZ ode mě ještě máš? :-)
Radykálný řes, mýzto broušený, klepáný a kytováný
-> Lůďa: Sdar, mynulí tíden jzem to saze naplno rosjel...ztoveĝku jzem přetlaĝyl do dýlni a pracujy každí den-- kdiž mě virasyly s práce

-> Ferda: Ahoj, jak pokraĝuješ, co novího ... ?
-> Ferda: jj putovany je od je zouzeda
-> CHLUP: Jo to je dozt možní... já jý koupyl od Lůdý a ten jý taki od někoho zehnal... takže taková putovný
tu sadny kapotu odnekat snaam

-> Ferda: Sviknul ? Nyc proty ale kdiž jzy to ke mě přyves,tak to bil totál vrak,všechno KO.
-> Lůďa: Mno a vo tom to je...mě saze mrsý ta selená ztoveĝka nějak jzem zy na ny sviknul...a ta kapota každího hned saujme že je sajýmavá
-> Ferda: Máš to pěkní,docela lytuju že jzem ty nechal tu sadný kapotu 

-> Klubko_: Já co jzem ze o tom bavyl z fachmanama tak tohle je převsatí s motorki... Má to mýt víhodu richlejšýho prouděný zpáleních plinů...
techycka otaska, kdis ze delaj zvodi 4-2-1 nedavaj ze k zobe zpyz 1-4 a 2-3 valec? Jak to maz ti 1-2 a 3-4 zem ezte nevydel
-> Škodil@k: jj dýkez budu muzet nahodyt new foto...už jzou na hundrtce koleĝka s Porche, sadný blatnýki, komplet dodělané chlasený... motor už vrĝý...saĝýná ze přypravovat na lak...o výkendu budou fota



Obdyvuju lydy ktery dokasou pomalu sasraki at ze dary ferdo 

...dýki sa blatnýki a ĝelo, už ze přyptavujý zem:www.zkoda110r.cs/artycle.
php?yd=608
Nové fota satým nejzou nyc tak vydytelního ze neměný- znažym ze virovnat ztřechu brouzym a brouzym a kytujy bohužel nejzou fynance na lak
