skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Video z Brzdenia:
Upravy a renovacie TU:
skoda-virt.cz/cz/.../4019 -go-naprav
https://www.youtube.com/w atch?v=bWlP6LLdd4o&lis t=PLyd9oFj2vuInTdNNVI3a5D4 764d_F6u84&index=5
Upravy a renovacie TU:
skoda-virt.cz/cz/.../4019 -go-naprav
https://www.youtube.com/w atch?v=bWlP6LLdd4o&lis t=PLyd9oFj2vuInTdNNVI3a5D4 764d_F6u84&index=5
Pistaa 100ka - komentáře:
-> Bedřich: Pred mnoha lety jsem resil to same a vypocty namahani nam delal kamarad na softwaru kde navrhujou a pocitaj bagry. Bylo to dost uzitecne(uplne jsem zmenili konstrukci a pa odstranili mnoho spatnych detailu). Nakonec ale kvuli Cromo materialu zustalo jen u navrhu a poridil jsem klasickou lr.
-> pistaa: Líbi se mi, že se takové věci nebojíš a hlavně, že to neřešíš přes nejrůznější simulace zatížení.Popravdě takovým výpočtům nevěřím v tomto případě bez experimentálního změření vstupních hodnot jsou k ničemu.
-> vhml: opravdu a bezmala o polovicu hmotnosti
Opravdu je takové rameno lehčí než plechové výlisky? Nějak se mi tomu nechce věřit![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Eidy: mam to rozkreslene :) ale neda sa vsetko naaz, potrebuje to cas, cistu hlavu a chut, az sa tieti veci stetnu bude i novy otoc :)
-> pistaa: Perfektní řešení. A co přední náprava? Ramena jsou lehký, ale ten svislák s těhlicí je odporně těžkej.
-> Fén: Bylo by to lepší, pouze s ohledem na váhu, založil by si tím na velké problémy.
-> pistaa: I když nekomentuju, tak to tu stále sleduju.
-> Tomáššš: trubka 26mm 13 465
-> Tomáššš: Odhadoval bych to na Cr-Mo trubku.
-> pistaa: to mas z rur napravu alebo z plnej tyce ? Vypada to zaujimavo ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Prisiel darcek s Jansen Competition DE