
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořízena od Dobrušky v květnu 2006
původní stav - originál - přestavba ze Š 1000 v 98
Úpravy:
Nápravy: eMkové
Přední - odlehčené náboje, čtyřpístky, tvrdší tlumiče, pružiny od T2, stabilizátor 19 mm, u tlumičů a stab. tvrdé silentbloky, vrtané kotouče
Zadní - tvrdší tlumiče, prasátka 22 mm, tvrdé silentbloky ramen
Kola Loukotě, pneu Fulda 175/50, ARC vpředu 7,5" pneu Fulda 175/50, vzadu 8,5" pneu Fulda 185/60
Motor: Š 135 (Rapid), sportovní filtr, olejový chladič, tvrdé silentbloky, elektrická vrtule z Felicie 1.9D, příčný výfuk
Převodovka: Š 120, tvrdý silentblok, startér z Felicie
Karoserie: zadní kulaté lemy, beskydky, rampa + 4 světla, nové chrom nárazníky, černé kapoty odstín Toyota, oranžová Fiat
Interiér: skořepinové sedačky od sportovnisedacky.cz, 4bodové pásy Sparco, volant tříramený škoda - velur, střed volantu ŠRT, dveřní čalounění velur, odpojovač baterie, přídavné budíky (otáčkoměr a voltmetr)
Chystané změny: karburátory Weber + sání přes, snížená hlava, ventilové víko Duma, výfukové svody Fabia + nerez trubka (HRS), zadní lamino blatníky
Více fotek zde: stovkari.rajce.idnes.cz/_ ____-
_________________________ ___________________
původní stav - originál - přestavba ze Š 1000 v 98
Úpravy:
Nápravy: eMkové
Přední - odlehčené náboje, čtyřpístky, tvrdší tlumiče, pružiny od T2, stabilizátor 19 mm, u tlumičů a stab. tvrdé silentbloky, vrtané kotouče
Zadní - tvrdší tlumiče, prasátka 22 mm, tvrdé silentbloky ramen
Kola Loukotě, pneu Fulda 175/50, ARC vpředu 7,5" pneu Fulda 175/50, vzadu 8,5" pneu Fulda 185/60
Motor: Š 135 (Rapid), sportovní filtr, olejový chladič, tvrdé silentbloky, elektrická vrtule z Felicie 1.9D, příčný výfuk
Převodovka: Š 120, tvrdý silentblok, startér z Felicie
Karoserie: zadní kulaté lemy, beskydky, rampa + 4 světla, nové chrom nárazníky, černé kapoty odstín Toyota, oranžová Fiat
Interiér: skořepinové sedačky od sportovnisedacky.cz, 4bodové pásy Sparco, volant tříramený škoda - velur, střed volantu ŠRT, dveřní čalounění velur, odpojovač baterie, přídavné budíky (otáčkoměr a voltmetr)
Chystané změny: karburátory Weber + sání přes, snížená hlava, ventilové víko Duma, výfukové svody Fabia + nerez trubka (HRS), zadní lamino blatníky
Více fotek zde: stovkari.rajce.idnes.cz/_ ____-
_________________________ ___________________
Petrušky Š100 - komentáře:
-> Jožynek : Detailista

-> Petruška: Krásna 100vka, akurát by som tie kábliky od tých prídavnych svetiel potiahol poza rampu, aby ich nebolo vidno..

Všem za chálu děkuji!
-> Petruška: krasna masinka.....
-> matoo: promiň že sem ti to ještě nenapsala, čekala sem až bude příležitost kola sundat, aby se to dalo pořádně změřit. Už jsou dole a auto připravené na zimní stání, tak to v co nejbližší době snad změřím (jestli na to nezapomenu)
-> Petruška: Fak se ti povedla,je nadherná

Velmi pekna praca! Vyzera super

-> Petruška: tak takto ma vypadat kilo v tuningu :)
nadhera chvalim a zaroven zavidim 



Sp4rc0 23.10.09 21:19:09 napsal:
Gratuluju jedno z nejhezcich kilek z fora
suhlasim

Gratuluju jedno z nejhezcich kilek z fora




Gratuluju jedno z nejhezcich kilek z fora



kraasne kilo
.....




Tá oranžová je bombová

-> Petruška: aky priemer maju diery na Arc stredoch? 14 alebo 16?
-> Petruška: paráda... třeba tě někde potkám :)
-> Lůďa: do prdele ty budes potom dako pri peniazoch pocuvaj 

-> TheronBB_130LR: Na závody budeme stávět další auto 

-> Petruška: cize ako sa hovori unas na SVK lestenka staras sa oto a jazdis na zrazy pokukat pochvalit... poho ja by som musel jazdit 

-> Petruška: jezdit obyč matky na ARC je špatné, chce to trubkový matky, tohle nebude dělat dobře šteftům ani kolům
-> TheronBB_130LR: Nic se s tímhle autíčkem nejezdí, je čistě pro pastvu očí.
-> matoo: Na fotkách jsou jen na 2 (zkouška) jinak 3 obyč + 1 pojistná
-> matoo: Na fotkách jsou jen na 2 (zkouška) jinak 3 obyč + 1 pojistná