skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š110L - rv 1975
Původní přezdívka "Drakouš" díky původní zelené barvě -
od května nově nalakováno na žluto - akrylát.
No tohle auto mělo před stavem, ve kterém teď je (téměř finální alespoň co se vzhledu z venčí týče) velice krušný rok před tím.
Po přestrojení nových blatníků vepředu a vzadu, nárazníků ze stodvácy a necelý rok před tím čtyřokým čelem se povedlo havarovat přes střechu zpět na všechny čtyři tak, že karoserie nebyla k použití. S podivem se ovšem ničemu jinému ani neškrábl lak. Přes zimu 2003/2004 se Drakouš kompletně odstrojil z bourané karoserie a přestrojil na novou, vyspravil, očalounil atd....nalakoval a je zas jako ze škatulky - a to i s novou přezdívkou - Citrón.
Technická data
Š110L - původní motor a převodovka (ta zatím)
přední čelo LS
lízátko samodomo bůhvíodkud + zabudované mlhovky
zadní nápravy široké
přestrojeno na kola 13"/165
sportovní volant
nové potahy sedaček
nové čalounění dveří, stropu
autorádio specielně zabudované do palubky
opěrky sedaček + opěrky hlavy z Š120 - spodní část sedačky původní
zpětná zrcátka - kapky Beskyd
víc info na mejch stránkách - atila.wz.cz/
Původní přezdívka "Drakouš" díky původní zelené barvě -
od května nově nalakováno na žluto - akrylát.
No tohle auto mělo před stavem, ve kterém teď je (téměř finální alespoň co se vzhledu z venčí týče) velice krušný rok před tím.
Po přestrojení nových blatníků vepředu a vzadu, nárazníků ze stodvácy a necelý rok před tím čtyřokým čelem se povedlo havarovat přes střechu zpět na všechny čtyři tak, že karoserie nebyla k použití. S podivem se ovšem ničemu jinému ani neškrábl lak. Přes zimu 2003/2004 se Drakouš kompletně odstrojil z bourané karoserie a přestrojil na novou, vyspravil, očalounil atd....nalakoval a je zas jako ze škatulky - a to i s novou přezdívkou - Citrón.
Technická data
Š110L - původní motor a převodovka (ta zatím)
přední čelo LS
lízátko samodomo bůhvíodkud + zabudované mlhovky
zadní nápravy široké
přestrojeno na kola 13"/165
sportovní volant
nové potahy sedaček
nové čalounění dveří, stropu
autorádio specielně zabudované do palubky
opěrky sedaček + opěrky hlavy z Š120 - spodní část sedačky původní
zpětná zrcátka - kapky Beskyd
víc info na mejch stránkách - atila.wz.cz/
Atila / Citrón - komentáře:
autýĝko je pěkné ale vilepšyl bich ho předný šyrokou nápravou s rapyda se 4 pýztkama... kdibi jzy měl sájem pýzny do YD a dohodnem ze ĝago
ynteryér už právě dodávám, nějak my teda chibý ten bezkid na praví ztraně, ještě jzem tam nedal novej od tí dobi co my nějakí ku*vi ti moje ukradly, satým je teda vlevo.
Co ze tíká těch nárasnýků.... no každej má jynej eztetyckej vkuz, mě to tak zedý.
Rámeĝek my jeden chibý na ti přýdavní...
znad brso jeden zeženu a hned je tam dám, z jedným bi to přece jen vipadalo blbě, ne
Co ze tíká těch nárasnýků.... no každej má jynej eztetyckej vkuz, mě to tak zedý.
Rámeĝek my jeden chibý na ti přýdavní...


moje řeĝ,k hundrtce ve zportovným duchu to tak nějak patřý,y Bezkidi. sajýmal bi mne ynteryér-budou fotoz? A rámeĝki na přýdafki máš gde? Jynak good!

nahodou ze muzym Atyli saztat
ti narasnyki na ny vipadaj uplne zvetove... (y kdis chrom je chrom
)


áá
tak nám přybejvá heskejch ztoveĝek ....
teda až na ti nárasnýki
jynak chválym
tak nám přybejvá heskejch ztoveĝek ....
teda až na ti nárasnýki
jynak chválym