
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak začít? Jsme svoji už pátým rokem, pořídil jsem si ji svýho času jako třetí auto (z prdele, vždycky sem chtěl škůdku). Když jsme se seznámili, tak mě to stálo málem přítelkyni, rodina mě skoro vydědila, jedinej kdo trochu chápal byl děda, kterej to zhodnotil tak, že jestli není shnilá, tak proč ne... Byla, jen jsem nevěděl kam se pořádně podívat :) Každopádně jízdní vlastnosti (spíš nevlastnosti), atmosféra, nadčasový design, nejpohodlnější sesle, aroma zatuchliny a spousta dalších věcí způsobilo to, že jízda jakýmkoli jiným posunem začala postrádat jakoukoli zábavu, či jinou přidanou hodnotu k přemístění jako takovému.
A tak se z rozmaru stalo moje jediný auto, ač 40 let starý, k dennímu užívání použitelný. V momentě kdy mi uhnila témeř celá podlaha kufru od podběhů a já se začal bát, že někde ztratím nápravu, nemluvě o věčně navlhlejch botách, bylo potřeba se rozhodnout co dál...
...no dál jsem si koupil flexu, golu, kladivo, BIBLI od Baťi Údržba a opravy vozů ŠKODA 100, šmoulinku nechal vyvařit a stal jsem se tuzérem-samoukem a z vraku začal stavět použitelný a zábavný auto
100L 722 1973
vyvařeno (podlahy, kufr, prahy, podběhy)
podvozek eMko
řízení hřeben
motor fávo
karbík SEDR
převodovka origo
Jo a nemám k dispozici garáž, takže prakticky všechen tuzing open air, ať doma ve městě před barákem na ulici nebo u rodičů na vesnici za barákem na poli, takže o ní dělám dle možností, počasí, financí...
zkrátka KDYŽ JI MILUJEŠ, NENÍ CO ŘEŠIT.
A pro ty co se mě chystají kamenovat - myslím to s ní dobře a jednou to bude krásná stodváca esko... (tak za 10-15 let:)
A tak se z rozmaru stalo moje jediný auto, ač 40 let starý, k dennímu užívání použitelný. V momentě kdy mi uhnila témeř celá podlaha kufru od podběhů a já se začal bát, že někde ztratím nápravu, nemluvě o věčně navlhlejch botách, bylo potřeba se rozhodnout co dál...
...no dál jsem si koupil flexu, golu, kladivo, BIBLI od Baťi Údržba a opravy vozů ŠKODA 100, šmoulinku nechal vyvařit a stal jsem se tuzérem-samoukem a z vraku začal stavět použitelný a zábavný auto
100L 722 1973
vyvařeno (podlahy, kufr, prahy, podběhy)
podvozek eMko
řízení hřeben
motor fávo
karbík SEDR
převodovka origo
Jo a nemám k dispozici garáž, takže prakticky všechen tuzing open air, ať doma ve městě před barákem na ulici nebo u rodičů na vesnici za barákem na poli, takže o ní dělám dle možností, počasí, financí...
zkrátka KDYŽ JI MILUJEŠ, NENÍ CO ŘEŠIT.
A pro ty co se mě chystají kamenovat - myslím to s ní dobře a jednou to bude krásná stodváca esko... (tak za 10-15 let:)
heřmánkova šmoulinka - komentáře:
-> Karloz (WYO46): tak veru 

-> Fjatyk: Lak právě že vubec ne. Takhle je to zupr. Zpýš bi to chtělo... převari a znýžyt.

chcelo bi to dať noví zvetlo modrí lak, abi to viseralo ako TOP orygo
Bavý mě to. Taková zprávná punkovyna.
Pěknej přýběh
. Držým palec v dalšých poĝynech
. Proztě zprávnej poulyĝný rváĝ.


-> ondye: fotki nemám, auto už taki ne, motor mám v kylu, ale ten je favorytý
A nemáš teda výc fotek tí žlutí škodki? motoru,atd..
Prezne takto ma podla mna viserat prave kylo .. pacy za my :)
-> Kamyl Vydlyĝka: nevým jeztly to bilo GLy, jak bich to posnal? - já to koupyl už odhlášení sa pár ztovek-bil v tom motor s fáva, ynteryér sprsněnej, kaztle totál zhnylá, šlo my jen o motor a špajzku...
-> Vylyam: Taki na to koukam a tak nejak doufam se to neny snycene GLy, ale jen pousyti zpoyler s nej..
Vydým dobre, 135GLy bes ztrechi?!
Koukám podběhi natřené. To bi mě právě sajýmalo, jezy to máš "plechovku" jen na oko. ...?