skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
-> pissi: organi věděj hovno..když bude v techničáku přestavba a dokonce tenhle vozik na odkazu ma CS techničák...tak jim vnutiš myšlenku že je to ok a že to má novou technickou tak díky a nashledanou :-D
Přesně. Podle mě nejjednodužší řešení,taky bych to tak udělal.
Co na to pak orgáni na cestě,toť otázka..
Co na to pak orgáni na cestě,toť otázka..
-> pissi: napadlomě pořídit třeba toto:
www.sbazar.cz/erichviehma nn/.../10399543-prodam-pri vesny-vozik-domaci-vyroby- s-spz
přihlasit udělat technickou a pak to překopat a nechat tam nápravu...to by vlastně bylo tak jak ty pišeš...
Prostě koupit vozik s dokladama ale přestavbu a postavit to na něj.
www.sbazar.cz/erichviehma nn/.../10399543-prodam-pri vesny-vozik-domaci-vyroby- s-spz
přihlasit udělat technickou a pak to překopat a nechat tam nápravu...to by vlastně bylo tak jak ty pišeš...
Prostě koupit vozik s dokladama ale přestavbu a postavit to na něj.
Narazil jsem tady na foru,jak se kluci bavili o stavbě lafety. Pry to zlegalizovat jde. Musiš mit akorad typizovanou napravu se štitkem a připojovaci oj. Zbytek muže být konstrukce vlasni. Možna by to slo provest i s timhle. Nejdřiv s vozikem na STK a pak dodělat vzduch..
Skus pohledat tady na foru,urcitě se dozvíš víc..
Skus pohledat tady na foru,urcitě se dozvíš víc..
hlavně jak a za kolik to z legalizovat????????
-> jok3r: ne to je odraz od blesku....měchy maji horní plnění

-> Georgekorbl: o voziku na vzduchu sem taky premyslel ale zatim nerealizoval a nak se mi ani nechce uz :D hele co to mas za hadici kterou plnis ten zadni mech? to mas v nejakym alobalu?
-> Georgekorbl 24.03.15 11:11:11:
Dobrý hukot,smekám .. Doufam že se pustíš do realizace. Mam pocit, ze u nas vozík na vzduchači ještě nikdo nemá.. Na srazech budeš hodně originální..

Dobrý hukot,smekám .. Doufam že se pustíš do realizace. Mam pocit, ze u nas vozík na vzduchači ještě nikdo nemá.. Na srazech budeš hodně originální..


-> Georgekorbl: pekná vizia 

-> Eidy: když bych se do něj pustil tak stopro!....právě že vzduchem jsem si zamrdal celej kufr, a na srazy nemám žádný prostor na věci.
-> Georgekorbl 24.03.15 11:11:11: Bude vzducháč i na vozíku? 

-> pissi: to aj ja
Pěkná práce,už se těším na video
..

-> pissi: už už skoro finale.....foto bude ale makam jak se da a moc času neni...ale víceméně je hotovo.jen dolakuju zadní L stranu(podběh)...vepředu musim udělat ještě rozpěrnou tyč.a je ze spoda komplet hotovo....dolakovat kufr.zapojit kompresor a air finale


Tak jak pokracuješ s uložením měchu? Nějaké foto by nebylo?
