skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
07:42:23
23.03.2015
23.03.2015
Georgekorbl
-> pissi: už už skoro finale.....foto bude ale makam jak se da a moc času neni...ale víceméně je hotovo.jen dolakuju zadní L stranu(podběh)...vepředu musim udělat ještě rozpěrnou tyč.a je ze spoda komplet hotovo....dolakovat kufr.zapojit kompresor a air finale
17:34:23
20.03.2015
20.03.2015
pissi
Tak jak pokracuješ s uložením měchu? Nějaké foto by nebylo?
20:13:17
11.03.2015
11.03.2015
ZdrubT
Hodně to pomuže otočit horní rameno.
23:28:44
10.03.2015
10.03.2015
Georgekorbl
-> pissi: nemám...dnes jsem začal dělat na místo předek tak to zkusim otočit..Ď za radu
09:06:02
10.03.2015
10.03.2015
pissi
Máš horní ramena obráceně? Prý to dost pomůže..
07:00:13
10.03.2015
10.03.2015
Georgekorbl
-> pissi: bohužel max ale už jsem vymyslel jak dolu...musí se udělat místo pro rameno
18:52:57
09.03.2015
09.03.2015
pissi
Super... Ten zadek je bomba! Předek je na max,nebo to ještě půjde dolů??
14:33:41
27.02.2015
27.02.2015
Georgekorbl
-> jok3r: jj poptam se ...kolik za ně?
12:48:24
27.02.2015
27.02.2015
jok3r
-> Georgekorbl: ja sem je nechaval dovist z polska typ jako na odkazu:www.airride-system.pl/ima
ges/.../zawor2_1.jpg
ale mam 4ks se zavitama 1/2G a nemam je od airride system
kdybys o nekom vedel tak tu mam jeste na prodej dva kusy 1/4G
ale mam 4ks se zavitama 1/2G a nemam je od airride system
kdybys o nekom vedel tak tu mam jeste na prodej dva kusy 1/4G