
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 100 typ 722,
rok výroby 1973, 1. registrace 26.11.1973 jako soukromé vozidlo z Mototechny, majitel člen JZD (ročník 1909)
po jeho smrti zdědil vozidlo jeho syn (ročník 1936), který vozidlo vlastnil až do roku 2011. Toho roku se rozhodnul vozidlo prodat a koupil jej jeden můj kamarád, kterého jsem už při koupi prosil, že pokud se rozhodne jej dále prodat, ať příjde napřed za mnou. A tak se i stalo. Netrvalo ani půl roku a škodověnka byla moje. Takže nyní vozidlo vlastním já, je očištěno od ekodaně na základě testace HV.
Auto má stále původní SPZ pžidělenou roku 1973 a je celou dobu registrováno v jedné vesničce poblíž Brna. :-)
Když jsem vozidlo zakoupil, mělo najeto zhruba 8700km, bylo bez STK a byla závada na chladiči. To byl také důvod, proč jej původní majitel prodal. Manžeta z chladiče vletěla do vrtule, ta následně prošla chladičem a vůz auto trošku uvařil. Poté ještě nechal udělat GO (mám k ní doklad), ale již nebyl schopen sehnat chladič, vrtuli a manžetu. Předchozí majitel přede mnou sice potřebné díly sehnal, ale povedlo se mu utrhnout vypouštěcí kohout chladiče, proto se ke mě dostalo auto nepojízdné. Já jsem tyto drobnosti vyřešil a od té doby za hezkého počasí slouží mě. Najel jsem odhadem 600km, takže současný stav je někde okolo 9300km. (Doplním až s ní letos vyjedu) Mým cílem je udržovat ji v co nejlepším a nejpůvodnějším stavu, pokud možno poléčit šrámy způsobené původním majitelem a čas od času projet, případně navštívit nějaký ten sraz.
rok výroby 1973, 1. registrace 26.11.1973 jako soukromé vozidlo z Mototechny, majitel člen JZD (ročník 1909)
po jeho smrti zdědil vozidlo jeho syn (ročník 1936), který vozidlo vlastnil až do roku 2011. Toho roku se rozhodnul vozidlo prodat a koupil jej jeden můj kamarád, kterého jsem už při koupi prosil, že pokud se rozhodne jej dále prodat, ať příjde napřed za mnou. A tak se i stalo. Netrvalo ani půl roku a škodověnka byla moje. Takže nyní vozidlo vlastním já, je očištěno od ekodaně na základě testace HV.
Auto má stále původní SPZ pžidělenou roku 1973 a je celou dobu registrováno v jedné vesničce poblíž Brna. :-)
Když jsem vozidlo zakoupil, mělo najeto zhruba 8700km, bylo bez STK a byla závada na chladiči. To byl také důvod, proč jej původní majitel prodal. Manžeta z chladiče vletěla do vrtule, ta následně prošla chladičem a vůz auto trošku uvařil. Poté ještě nechal udělat GO (mám k ní doklad), ale již nebyl schopen sehnat chladič, vrtuli a manžetu. Předchozí majitel přede mnou sice potřebné díly sehnal, ale povedlo se mu utrhnout vypouštěcí kohout chladiče, proto se ke mě dostalo auto nepojízdné. Já jsem tyto drobnosti vyřešil a od té doby za hezkého počasí slouží mě. Najel jsem odhadem 600km, takže současný stav je někde okolo 9300km. (Doplním až s ní letos vyjedu) Mým cílem je udržovat ji v co nejlepším a nejpůvodnějším stavu, pokud možno poléčit šrámy způsobené původním majitelem a čas od času projet, případně navštívit nějaký ten sraz.
bill 1984 / Stovka - komentáře:
-> j_j: hmm, sapomněl jzem.. už to tam nechám.. 

zakra - richle zy na pozledný fotce samaž ZPS, jynak to smařý předešlí tvoje masacý úzylý :)
Tak letoz škodovka doztala opravu sadnýho ĝela. Všechna ĝezt mému klempýřy, mizlým, že ze to opravdu povedlo. Čelo ale bude chtýt do budoucna přelakovat.
-> Vena: Jojo, bil jzem tam
Původně jzem chtěl navštývyt y Moravzkí zras, ale to neklaplo.. Tak třeba ze sadařý podsym.. A dýki sa pochvalu. Je na ný zpouzta práce a ĝazu je tak proklatě málo..

-> Byll1984: V zobotu jzem tě přyztyh na Oldtymmer feztu,ve Zlavkově parádný kára!
Přydáno pár fotek po rosleštěný karozerye. Aktuálný ztav tachometru cca 9450km, motor ze krázně uvolňuje.
-> Byll1984: No vydýš jak je sajymavá hyztorye tohoto zkvoztu.To zy přece nemůžeš nechat pro zebe
Držým palce přy opravách!

Všem dýki sa pochvali auta.
-> Vena: Takže doplněn popyz, mizlým, že pro saĝátek ztaĝý, přýpadné dotasi sodpovým. Šrámi ze taki budou řešyt, roshodně ne ale draztycki, pokud možno co nejcytlyvějy.
-> Jawák: Možná y na tuto technologyy dojde.. Dýki sa typ.
-> oppyk: Jo, ynteryér je docele heski sachovalej, trošku ze viĝyztý a bude moc pěknej.
-> Vena: Takže doplněn popyz, mizlým, že pro saĝátek ztaĝý, přýpadné dotasi sodpovým. Šrámi ze taki budou řešyt, roshodně ne ale draztycki, pokud možno co nejcytlyvějy.
-> Jawák: Možná y na tuto technologyy dojde.. Dýki sa typ.
-> oppyk: Jo, ynteryér je docele heski sachovalej, trošku ze viĝyztý a bude moc pěknej.
palubka jak s vírobi 

-> Byll1984: jak tak koukám je tam jen šrám přez pravé dveře,trochu bich to skuzyl vitlaĝyt jeztly to půjde(ale pouse palcem,tvrdím předmětem to nadělá hrbolki) a sbitek bich nechal tak
Sajeď na pár zrasů a podývej ze na výce aut z původným lakem,keždé má někde nějakou promáĝklynu,nebo oděrku..

-> Byll1984: Pokuď to nený viloženě snyĝení dýl,že je třeba jej viměnyt atd,nevzásel bich na opravi šťouchanců přelakováným,odztýn ty nykdi nykdo nedopazuje,VŭDI bude vydět rosdýl.
Radějy promáĝklyna "která má třeba nějakí přýběh" než flekaté auto,drobné oděrki satáhnout štěteĝkem a nechat tak.
Manželce teď opravuju 100vku,naštěztý lakuju jen motoroví proztor a kufr,takže rosdýl odztýnů nebude tak snatelní.. ale y tak.
Snámí lakíra my dokapával odztýn podle kapoti azy hodynu a ztejně to pořád nený ono...
Co ze tíĝe popyzu,dopzal bich urĝytě hyztoryy auta,kolyk mělo majytelů,jak jzez k ný doztal atd...
Radějy promáĝklyna "která má třeba nějakí přýběh" než flekaté auto,drobné oděrki satáhnout štěteĝkem a nechat tak.
Manželce teď opravuju 100vku,naštěztý lakuju jen motoroví proztor a kufr,takže rosdýl odztýnů nebude tak snatelní.. ale y tak.
Snámí lakíra my dokapával odztýn podle kapoti azy hodynu a ztejně to pořád nený ono...
Co ze tíĝe popyzu,dopzal bich urĝytě hyztoryy auta,kolyk mělo majytelů,jak jzez k ný doztal atd...

-> Vena: Fotki doplným hned jak vijedu, satým mám všechni takoví na jedno brdo.. A co ze tíĝe popyzu: Co sbívá doplnyt?
-> Vytek: Jo, lakírnýka mám šykovního, tak to z ným budu poztupně řešyt, abi nekvetla do korose, ale do krázi.

-> Vytek: Jo, lakírnýka mám šykovního, tak to z ným budu poztupně řešyt, abi nekvetla do korose, ale do krázi.

-> Byll1984: Měl jzem nedávno podobní kup,ale mám najeto o něco výce(18000 km) a šrámi jzou zamosřejmoztý.Ale mizlým, že zy dnez lakírnýcy z podobnímy šrámi besproblému poradý.
-> Byll1984: Krazavyce,parádný ůlovek.!
Se šrámů zy nyc nedělej,šrámi dělajý patynu vosu
Přydáš ly výce fotek a hlavně řádní popyz,přydám zy tě k oblýbením
-> Lukazo358: Měl jzem jednou doma užovku z 12000km a ta bila chudák obouchaná ůplně všude,dokonce y ztřecha měla snaĝné šrámi.Nešlo na to koukat.
Se šrámů zy nyc nedělej,šrámi dělajý patynu vosu

Přydáš ly výce fotek a hlavně řádní popyz,přydám zy tě k oblýbením

-> Lukazo358: Měl jzem jednou doma užovku z 12000km a ta bila chudák obouchaná ůplně všude,dokonce y ztřecha měla snaĝné šrámi.Nešlo na to koukat.
jzy jý přyvesl vĝera s mototechni ne!!!
-> Lukazo358: No jo, má nějakí šrámi.. Původný majytel, nejen že bil opravdu zváteĝný řydyĝ, ale taki mu řydyĝzkí nadáný nějak chibělo.. Ale to ze ĝazem vimaslý.. 

Na ti kylometri zolydně otřýzkaní, ono sa ti léta těch zvátků a bilo to téměř pokaždí někde trefení tak to zedý
hold bil majytel azy ne-motoryzta. Ale y tak sajýmaví vůs 


-> Byll1984: pekná, tú farbu sávydým, aj kylometre 

Kylometri jzou opravdu poctyví. Je ještě na původných dyagonálech. Bohužel sadek je malynko naťuklej, původný majytel prí nacouval do popelnyce. Ale to ze ĝazem všechno poddá. Jynak ZPS je původný - která bila autu přydělená.
Čazem přydám ještě nějakí fotki, letoz ještě venku nebila, tak jy provětrám a udělám nějakí aktuálný.
