skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to traktůrek postavený ze staré oktávky, táta s dědou ho stavěli ještě před revolucí a od té doby slouží. Podvozek je zkrácenej, vyztuženej a pod sedačkou se nachází druhá řetězová převodovka do pomala. Neni to žádnej coural, reálná maximálka je tak 55 km/h, ale i v terénu s plně naloženou károu :).
Za tu dobu už na něm jsou nějaké ty věci, které budou chtít časem opravit, jako špatná ložiska v zadních kolech, vylítaný čepy na předních kolech, vypadávající čtyřka, a už hodně opravovanej chladič.
Závad bylo pár, ale o to byly závažnější. jednou se oddělila trubka diferenciálu od podvozku, to jsme vyřešili přivařením a dodatečným vyztužení. Jednou nevydržela hřídel v druhý převodovce a rupla.
Za tu dobu už na něm jsou nějaké ty věci, které budou chtít časem opravit, jako špatná ložiska v zadních kolech, vylítaný čepy na předních kolech, vypadávající čtyřka, a už hodně opravovanej chladič.
Závad bylo pár, ale o to byly závažnější. jednou se oddělila trubka diferenciálu od podvozku, to jsme vyřešili přivařením a dodatečným vyztužení. Jednou nevydržela hřídel v druhý převodovce a rupla.
Modrák - komentáře:
chlapy, ale druhá převodovka je ztálej převod ;), takže zpolujesdec nyc neřadý, maxymálně obĝaz pozkoĝý, kdiž motor sabere :D
to bi ze hodylo ĝetnýkům se zan tropes



Pěkní, zranda jak druhou převodovku muzý řadyt zpolujesdec
