skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoj ve spolek,
tak tohle je moje mazlina Modra. Vyrobena byla roku 1970 a jak vetsina z vas vi a tusi, nema ploutvicky, nybrz stovkove zadni svetla. Na srazech jsme potkali moooc lidi, kteri si mysleli, ze jsme ty ploutve odrezali, asi primocarkou... :-)) co dodat.
Na auticku jsme zacli malickostma, jako bylo prelakovani palubovky + vymena pristrojovky, ponevadz ta nam neukazovala rychlost... Pote jsme meli pristrojovku, ktera nam neukazovala km, ale to jsme rychle zpravili,takze na pristrojovce vse funguje tak,jak ma.
Pokracovalo se naraznikem a prahy, z cerne jsme naraznik lakli do stribrna a prahy do barvy auta, aby to trochen vypadalo.
Ponevadz nam prisla trosku krutarna, uvalit kupriklafu 10 000 Kc za limce na kola, rozhodli jsme se pro verzi nalakovat plechace na bilo, coz jak je videt na fotce z BVV, nevypada vubec spatne. Taky jsme kupovali nove zadni svetla a vymenili je.
Brzdy a brzdove prasatka samozrejme nesmeli zustat pozadu, takze vymena jak ma byt, inklusive vsechny brzdove trubky, brzdi jak ma, jen neni nad to, kdyz se vloudi chybicka a moje Modra damicka se v nejlepsim okamziku rozhodne, ze se ji nejaka ta brzdova pakna kousne :-) Hura!
Samozrejme jsem chtela s Modrou jet na nas dalsi uzasny Zelivsky sraz, bohuzel ale se nam porouchal motor na dalnici v Brne... at zije tankodrom.. na to konto nezbyva nic jineho, nez udelat krasne oci na manzel a snazit se mu pomoct dat novy motor. Dalsim vydarenym vyletum Zdar!
tak tohle je moje mazlina Modra. Vyrobena byla roku 1970 a jak vetsina z vas vi a tusi, nema ploutvicky, nybrz stovkove zadni svetla. Na srazech jsme potkali moooc lidi, kteri si mysleli, ze jsme ty ploutve odrezali, asi primocarkou... :-)) co dodat.
Na auticku jsme zacli malickostma, jako bylo prelakovani palubovky + vymena pristrojovky, ponevadz ta nam neukazovala rychlost... Pote jsme meli pristrojovku, ktera nam neukazovala km, ale to jsme rychle zpravili,takze na pristrojovce vse funguje tak,jak ma.
Pokracovalo se naraznikem a prahy, z cerne jsme naraznik lakli do stribrna a prahy do barvy auta, aby to trochen vypadalo.
Ponevadz nam prisla trosku krutarna, uvalit kupriklafu 10 000 Kc za limce na kola, rozhodli jsme se pro verzi nalakovat plechace na bilo, coz jak je videt na fotce z BVV, nevypada vubec spatne. Taky jsme kupovali nove zadni svetla a vymenili je.
Brzdy a brzdove prasatka samozrejme nesmeli zustat pozadu, takze vymena jak ma byt, inklusive vsechny brzdove trubky, brzdi jak ma, jen neni nad to, kdyz se vloudi chybicka a moje Modra damicka se v nejlepsim okamziku rozhodne, ze se ji nejaka ta brzdova pakna kousne :-) Hura!
Samozrejme jsem chtela s Modrou jet na nas dalsi uzasny Zelivsky sraz, bohuzel ale se nam porouchal motor na dalnici v Brne... at zije tankodrom.. na to konto nezbyva nic jineho, nez udelat krasne oci na manzel a snazit se mu pomoct dat novy motor. Dalsim vydarenym vyletum Zdar!