skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak nakonec zakládám další kartu, abych nezaplňoval stávající.
Auto stálo 2 roky venku, předtím cca 20let v garáži. Zhruba před 20 lety ji našli zaskládanou za hromadou dřeva ve stodole. Museli před vratama skácet i strom aby auto dostali ven.
Něco k autu:
Značka Škoda
Typ 422
Rok 1931
Počet vyrobených strojů 3028
Motor (typ, počet válců) 4
Chlazení kapalina
Kubatura (ccm) 1195
Vrtání (mm) 65
Zdvih (mm) 90
Výkon (výkon/ot.min) 22 HP/2800
Karburátor (značka, typ) Zenith 26 U
Karoserie (počet dveří) sedan tudor
Počet míst 4
Délka (mm) 3970
Šířka (mm) 1600
Výška (mm) 1650
Rozvor (mm) 2600
Rozchod před/zad (mm) 1300/1300
Pohon zadní, kardan
Pneu 4,50 - 4,75 x 18
Rychlost (km/h) 90
Palivový systém gravitační
Brzdy mechanické bubnové
Elektřina 12 V
Výroba 1929-1932
Po zralé úvaze jsme se rozhodnuli ke kompletní renovaci, neb lak ani čalounění není původní a karoserie je v některých částech hodně díravá.
koupě září 2015
začátek renovace září 2015:
září 2015 oprava startéru z důvodu oživení motoru(zatím se nedaří)
říjen 2015 demontáže a rozborka karoserie
listopad 2015 zhozena bouda z šasy a dřevo teda nic moc tak 30% bude muset být vyměněno, bouda šla na písek. dřeva asi nakonec bude o dost více. :-(
prosinec 2015 probíhá odstrojování rámu, výroba výdřevy
leden 2016 kopletní rozborka mimo motoru
unor 2016 klempířské práce, repase tlumičů
Scháním:
Rozdělovač scintilla BN4
Dynamo scintilla 80W 1 ½ 12V
Madla 2ks, 4ks kličky
Osvětlení palubky+rameček
disky na auto 18", rozteč dier 4 x 100 mm, středová díra 60 mm, v šířce 2.75 až 3.25 3 kusy
foto zde:orf2.rajce.idnes.cz/skoda _422
kdy jste někdo věděl dejte prosím echo
Auto stálo 2 roky venku, předtím cca 20let v garáži. Zhruba před 20 lety ji našli zaskládanou za hromadou dřeva ve stodole. Museli před vratama skácet i strom aby auto dostali ven.
Něco k autu:
Značka Škoda
Typ 422
Rok 1931
Počet vyrobených strojů 3028
Motor (typ, počet válců) 4
Chlazení kapalina
Kubatura (ccm) 1195
Vrtání (mm) 65
Zdvih (mm) 90
Výkon (výkon/ot.min) 22 HP/2800
Karburátor (značka, typ) Zenith 26 U
Karoserie (počet dveří) sedan tudor
Počet míst 4
Délka (mm) 3970
Šířka (mm) 1600
Výška (mm) 1650
Rozvor (mm) 2600
Rozchod před/zad (mm) 1300/1300
Pohon zadní, kardan
Pneu 4,50 - 4,75 x 18
Rychlost (km/h) 90
Palivový systém gravitační
Brzdy mechanické bubnové
Elektřina 12 V
Výroba 1929-1932
Po zralé úvaze jsme se rozhodnuli ke kompletní renovaci, neb lak ani čalounění není původní a karoserie je v některých částech hodně díravá.
koupě září 2015
začátek renovace září 2015:
září 2015 oprava startéru z důvodu oživení motoru(zatím se nedaří)
říjen 2015 demontáže a rozborka karoserie
listopad 2015 zhozena bouda z šasy a dřevo teda nic moc tak 30% bude muset být vyměněno, bouda šla na písek. dřeva asi nakonec bude o dost více. :-(
prosinec 2015 probíhá odstrojování rámu, výroba výdřevy
leden 2016 kopletní rozborka mimo motoru
unor 2016 klempířské práce, repase tlumičů
Scháním:
Rozdělovač scintilla BN4
Dynamo scintilla 80W 1 ½ 12V
Madla 2ks, 4ks kličky
Osvětlení palubky+rameček
disky na auto 18", rozteč dier 4 x 100 mm, středová díra 60 mm, v šířce 2.75 až 3.25 3 kusy
foto zde:orf2.rajce.idnes.cz/skoda _422
kdy jste někdo věděl dejte prosím echo
Orf Olivie - komentáře:
21:20:15
08.05.2016
08.05.2016
orf
-> Přema: no nemelo by na moto to mam na zeleze uz vic jak 3 roky a pohoda.
13:17:22
06.05.2016
06.05.2016
Přema
-> orf: takže po chemickém černění to nechytne povrchovku ani když je to dávané na železo po pískování?
11:31:30
06.05.2016
06.05.2016
orf
dělám to v podstatě proto aby spojovák nesvítil, neb byl vždy černěn v té době
11:29:28
06.05.2016
06.05.2016
orf
-> Přema: kdysy se to černilo v oleji.
ted mě to dělala firma chemicky a už uměj i nerez
šrouby byly jiné normy než ted. V podstatě jenom býval šroub na menší klíč.
načerněných máme více věcí i čepy atd.
ted mě to dělala firma chemicky a už uměj i nerez
šrouby byly jiné normy než ted. V podstatě jenom býval šroub na menší klíč.
načerněných máme více věcí i čepy atd.
11:27:21
06.05.2016
06.05.2016
Petr98
-> Přema: vetsina zinkoven cerni. Cernym zinkem.
10:35:33
06.05.2016
06.05.2016
Přema
-> orf: Jak se to černí? klasicky do oleje? jsem nevěděl že to jde i z nerezem. jinak co tam bylo za šrouby nějaké spešl nebo už v té době byly klasicky normované?
15:07:55
13.04.2016
13.04.2016
Toušík
-> orf: Zaprvé nevím zda jsem šikovnej a zadruhé mě hrozně nebaví ze dřeva dělat... Máme doma dostatečné vybavení, ale mě to nic neříká.. A hlavně s tím nemám ani praxi a dělat první auto něco takového by byla hloupost protože by to nebyl TEN správný výsledek... Určitě to musí být krásný zážitek jízda v tomhle!! Nikdy jsem v ničem podobném nejel docela by mě to zajímalo, ale takových tady bude hodně a jen pár vyvolených to má
15:00:35
13.04.2016
13.04.2016
orf
-> Toušík: ahoj to si nemyslím že by si to nemohl opravovat, pokud si šikovný tak pomalu jde všechno. A člověk to dělá pro radost a pro to "dělání" a nehledě pak nato jaký je požitek z jízdy předválečným vozem, těch příprav atd :-) prostě radost
Ale je pravda i "plecháčem" se rád svezu.
Ale je pravda i "plecháčem" se rád svezu.
13:03:46
13.04.2016
13.04.2016
Toušík
Hele moc obdivuji tvou práci!! Je to paráda já jsem když mě bylo 19 uvažoval o koupi Populára nebo co to bylo a dnes jsem rád že jsem se do toho nepustil protože ačkoliv mám možnosti práce se dřevem tak opravovat bych to nemohl asi... Spíš bych na to neměl nervy :) Tak jsem radši koupil feldu (1961) a to už je plechové a je klid :) Tak držím palce a přeji větší nervy než já je to ve výsledku moc krásné vozítko!!!
22:33:49
01.03.2016
01.03.2016
orf
-> sagemcr: ondro dnesni nitro stoji za nic...a zaklad je supr.
16:45:27
29.02.2016
29.02.2016
sagemcr - zrušená registrace
Tož pěkné ale ten štětkovej nátěr alkytonem je teda otřesnej, zkus kvalitní podklad a pro estetiku NITRO, dá to těm věcem takovej krásnej nádech.
17:13:04
17.02.2016
17.02.2016
šadesa
sakra to je rychlost nějak kvaltuješ parádní práce
22:08:41
30.01.2016
30.01.2016
Škoda 110r / Lucka
Krása držim palce jede to dost rychle