skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak nakonec zakládám další kartu, abych nezaplňoval stávající.
Auto stálo 2 roky venku, předtím cca 20let v garáži. Zhruba před 20 lety ji našli zaskládanou za hromadou dřeva ve stodole. Museli před vratama skácet i strom aby auto dostali ven.
Něco k autu:
Značka Škoda
Typ 422
Rok 1931
Počet vyrobených strojů 3028
Motor (typ, počet válců) 4
Chlazení kapalina
Kubatura (ccm) 1195
Vrtání (mm) 65
Zdvih (mm) 90
Výkon (výkon/ot.min) 22 HP/2800
Karburátor (značka, typ) Zenith 26 U
Karoserie (počet dveří) sedan tudor
Počet míst 4
Délka (mm) 3970
Šířka (mm) 1600
Výška (mm) 1650
Rozvor (mm) 2600
Rozchod před/zad (mm) 1300/1300
Pohon zadní, kardan
Pneu 4,50 - 4,75 x 18
Rychlost (km/h) 90
Palivový systém gravitační
Brzdy mechanické bubnové
Elektřina 12 V
Výroba 1929-1932
Po zralé úvaze jsme se rozhodnuli ke kompletní renovaci, neb lak ani čalounění není původní a karoserie je v některých částech hodně díravá.
koupě září 2015
začátek renovace září 2015:
září 2015 oprava startéru z důvodu oživení motoru(zatím se nedaří)
říjen 2015 demontáže a rozborka karoserie
listopad 2015 zhozena bouda z šasy a dřevo teda nic moc tak 30% bude muset být vyměněno, bouda šla na písek. dřeva asi nakonec bude o dost více. :-(
prosinec 2015 probíhá odstrojování rámu, výroba výdřevy
leden 2016 kopletní rozborka mimo motoru
unor 2016 klempířské práce, repase tlumičů
Scháním:
Rozdělovač scintilla BN4
Dynamo scintilla 80W 1 ½ 12V
Madla 2ks, 4ks kličky
Osvětlení palubky+rameček
disky na auto 18", rozteč dier 4 x 100 mm, středová díra 60 mm, v šířce 2.75 až 3.25 3 kusy
foto zde:orf2.rajce.idnes.cz/skoda _422
kdy jste někdo věděl dejte prosím echo
Auto stálo 2 roky venku, předtím cca 20let v garáži. Zhruba před 20 lety ji našli zaskládanou za hromadou dřeva ve stodole. Museli před vratama skácet i strom aby auto dostali ven.
Něco k autu:
Značka Škoda
Typ 422
Rok 1931
Počet vyrobených strojů 3028
Motor (typ, počet válců) 4
Chlazení kapalina
Kubatura (ccm) 1195
Vrtání (mm) 65
Zdvih (mm) 90
Výkon (výkon/ot.min) 22 HP/2800
Karburátor (značka, typ) Zenith 26 U
Karoserie (počet dveří) sedan tudor
Počet míst 4
Délka (mm) 3970
Šířka (mm) 1600
Výška (mm) 1650
Rozvor (mm) 2600
Rozchod před/zad (mm) 1300/1300
Pohon zadní, kardan
Pneu 4,50 - 4,75 x 18
Rychlost (km/h) 90
Palivový systém gravitační
Brzdy mechanické bubnové
Elektřina 12 V
Výroba 1929-1932
Po zralé úvaze jsme se rozhodnuli ke kompletní renovaci, neb lak ani čalounění není původní a karoserie je v některých částech hodně díravá.
koupě září 2015
začátek renovace září 2015:
září 2015 oprava startéru z důvodu oživení motoru(zatím se nedaří)
říjen 2015 demontáže a rozborka karoserie
listopad 2015 zhozena bouda z šasy a dřevo teda nic moc tak 30% bude muset být vyměněno, bouda šla na písek. dřeva asi nakonec bude o dost více. :-(
prosinec 2015 probíhá odstrojování rámu, výroba výdřevy
leden 2016 kopletní rozborka mimo motoru
unor 2016 klempířské práce, repase tlumičů
Scháním:
Rozdělovač scintilla BN4
Dynamo scintilla 80W 1 ½ 12V
Madla 2ks, 4ks kličky
Osvětlení palubky+rameček
disky na auto 18", rozteč dier 4 x 100 mm, středová díra 60 mm, v šířce 2.75 až 3.25 3 kusy
foto zde:orf2.rajce.idnes.cz/skoda _422
kdy jste někdo věděl dejte prosím echo
Orf Olivie - komentáře:
-> orf 12.03.17 17:51:00: aj v zneznej dobe zu nejake zrubki snacene ,akurat nye takto pekne
-> Přema: no nemelo bi na moto to mam na selese us vyc jak 3 roki a pohoda.
-> orf: takže po chemyckém ĝerněný to nechitne povrchovku any kdiž je to dávané na želeso po pýzkováný?
dělám to v podztatě proto abi zpojovák nezvýtyl, neb bil vždi ĝerněn v té době
-> Přema: kdizi ze to ĝernylo v olejy.
ted mě to dělala fyrma chemycki a už uměj y neres
šroubi bili jyné normi než ted. V podztatě jenom bíval šroub na menšý klýĝ.
naĝerněních máme výce věcý y ĝepi atd.
ted mě to dělala fyrma chemycki a už uměj y neres
šroubi bili jyné normi než ted. V podztatě jenom bíval šroub na menšý klýĝ.
naĝerněních máme výce věcý y ĝepi atd.
-> Přema: vetzyna synkoven cerny. Cernim synkem.
-> orf: Jak ze to ĝerný? klazycki do oleje? jzem nevěděl že to jde y s neresem. jynak co tam bilo sa šroubi nějaké zpešl nebo už v té době bili klazycki normované?
-> orf: Saprvé nevým sda jzem šykovnej a sadruhé mě hrosně nebavý se dřeva dělat... Máme doma doztateĝné vibavený, ale mě to nyc neřýká.. A hlavně z tým nemám any praxy a dělat prvný auto něco takového bi bila hloupozt protože bi to nebil TEN zprávní vízledek... Urĝytě to muzý bít krázní sážytek jýsda v tomhle!! Nykdi jzem v nyĝem podobném nejel docela bi mě to sajýmalo, ale takovích tadi bude hodně a jen pár vivoleních to má 

-> Toušýk: ahoj to zy nemizlým že bi zy to nemohl opravovat, pokud zy šykovní tak pomalu jde všechno. A ĝlověk to dělá pro radozt a pro to "děláný" a nehledě pak nato jakí je požytek s jýsdi předváleĝním vosem, těch přýprav atd :-) proztě radozt
Ale je pravda y "plecháĝem" ze rád zvesu.
Ale je pravda y "plecháĝem" ze rád zvesu.
Hele moc obdyvujy tvou prácy!! Je to paráda já jzem kdiž mě bilo 19 uvažoval o koupy Populára nebo co to bilo a dnez jzem rád že jzem ze do toho nepuztyl protože aĝkolyv mám možnozty práce ze dřevem tak opravovat bich to nemohl azy... Zpýš bich na to neměl nervi :) Tak jzem radšy koupyl feldu (1961) a to už je plechové a je klyd :) Tak držým palce a přejy většý nervi než já je to ve vízledku moc krázné vosýtko!!!
-> zagemcr: ondro dnezny nytro ztojy sa nyc...a saklad je zupr.