skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tímto autem vlastně začala moje závislost a touha po veteránech. Psal se podzim roku 2007, mě táhlo na 20 a po neúspěšném tuningu mého Fordu Focus Combi 99, jsem chtěl vlastnit veterána. Ani si dnes už nevzpomínám proč jsem chtěl mít veterána. Každopádně v té době ještě nebyl trh s veterány tak velký jak dnes. Asi v lednu 2008 jsem po dlouhém pátrání narazil na Škodu 100 v jedné vesnici nedaleko Uherského Brodu. Byla po prvním majiteli. Jenže to byla 110LS! (Ano dnes vzácná verze) a já pro neznalost těchto aut jsem ji i za cenu 10 tisíc odmítl. Dnes se za to mlátím do hlavy. Přesto po deseti letech jsem Stovku koupili. Viz skoda-virt.cz/cz/.../. Po dalším pátrání jsem jel kouknout do Kroměříže na Octavii, kterou jsem nakonec v únoru 2008 koupil...
Životopis Škody Octavie v datech
7.2.1963 vyjíždí s výrobní linky v Mladé Boleslavy v šedé barvě
11.2.1963 je Octavia přebrána Národním podnikem Mototechna Brno
11.3.1963 se stává 1. majitelem pan Havíř Antonín (nar. 1909) z Nedvědice, okr. Žďár nad Sázavou
1966 Octavia má dopravní nehodu, je opravena a dostává novou bílou barvu s červenou střechou
1968 Octavia je prodána. Novým majitelem se stává pan Rossi Arnošt (nar. 1927)
1978 Výměna prahů a předního blatníku, dostává modrou barvu. Motor prochází generálkou.
1988 Octavia dostává nástupce v podobě Škody 120
2004 Prodána do Brna, třetím majitelem je pan Černošek Jiří (nar. 1971)
2008 Únor: Hrdým majitel se stávám já, Jurášek Tomáš (nar.1988)
2008 Jaro – podzim: Rozborka auta a nový lak
2009 Květen dokončení, červenec první sraz veteránů v Holešově
2011 Zima: Nové výfukové potrubí, sehnány přední mlhovky
2013 K 50. narozeninám dostává Octavia přívěsný vozík Sport Jacht
Životopis Škody Octavie v datech
7.2.1963 vyjíždí s výrobní linky v Mladé Boleslavy v šedé barvě
11.2.1963 je Octavia přebrána Národním podnikem Mototechna Brno
11.3.1963 se stává 1. majitelem pan Havíř Antonín (nar. 1909) z Nedvědice, okr. Žďár nad Sázavou
1966 Octavia má dopravní nehodu, je opravena a dostává novou bílou barvu s červenou střechou
1968 Octavia je prodána. Novým majitelem se stává pan Rossi Arnošt (nar. 1927)
1978 Výměna prahů a předního blatníku, dostává modrou barvu. Motor prochází generálkou.
1988 Octavia dostává nástupce v podobě Škody 120
2004 Prodána do Brna, třetím majitelem je pan Černošek Jiří (nar. 1971)
2008 Únor: Hrdým majitel se stávám já, Jurášek Tomáš (nar.1988)
2008 Jaro – podzim: Rozborka auta a nový lak
2009 Květen dokončení, červenec první sraz veteránů v Holešově
2011 Zima: Nové výfukové potrubí, sehnány přední mlhovky
2013 K 50. narozeninám dostává Octavia přívěsný vozík Sport Jacht
Alfred63/Octavia 1963 - komentáře:
Moooc pěkná!!!
-> Nepér 10.12.13 13:54:15: já řešyl mlhovku na vosýku,né na autě,ztaĝý pořádně ĝýzt

šadeza: jo bila, ale udelal zem novou...

hele nebila na vyrtu už?jynak moc pěkná a jde do oblýbeních
Však ta mlhovka je dobová, možná y původný, jen s dobi o pár dezetyletý po vírobě auta 

-> Lubez: však jazné,ale kdiž už tak už né?však výš jak to mizlým,uložený přežyju ale to oztatný co jzem napzal mě přyjde proztě škoda 

-> Radek Retro eLeSo 10.12.13 09:54:46: ja zy mizlým,že to na vosýku any neny preĝo ryešyť....kebi aj bola nejaká tá voľa tak zy mizlým že srovna nejaké ťažké drevo alebo pyezok to vosyť nebude



fotki s renovace vosýku parádný ale nený škoda, kdiž to šlo vše do šroubku, tak viměnyt y prižové dýli uložený,ti bužýrki kde je zchovaná elektryka,dát odraski platní době(dajý ze normálně zehnat) a decentnějšý mlhovku??přyjde my to škoda,nený to můj vosýk ale sazloužyl bi zy to 

Krázná práce. Pro modrou já mám zlabozt.
Ten vosyk tomu je luxuzny...sa 1
Krazavec
LUXUZ!!!šup do oblýbeních


