skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
13:16:54
22.08.2025
22.08.2025

Bery
nikam nespěchám, jsou důležitější věci, tohle je zábava a koníček
12:50:33
22.08.2025
22.08.2025

OndraKrupi
12:49:53
22.08.2025
22.08.2025

OndraKrupi
07:51:35
22.08.2025
22.08.2025

Bery
no to nejdůležitější a ty nákladnější komponenty mám... až to půjde na kola, pojede to na zaperovani podvozku a je jakýsi časový plán a harmonogram...
motor management se kompletuje. představa rozpočet překročen- no bude to násobek,ale zase to vypadá na technicky zdařilý kousek.
ještě tak 2 roky je výhled...
motor management se kompletuje. představa rozpočet překročen- no bude to násobek,ale zase to vypadá na technicky zdařilý kousek.
ještě tak 2 roky je výhled...

20:19:48
21.08.2025
21.08.2025

Eidy
-> Bery: Hezký. A myslíš, že to auto dostavíš před důchodem? 

19:44:57
21.08.2025
21.08.2025

Milan 136
10:49:39
21.08.2025
21.08.2025

Bery
06:16:26
02.04.2025
02.04.2025

Bery
.
14:59:37
09.03.2025
09.03.2025

Bery
tak připraveno. ať z toho broušení mají taky něco sousedi
20:00:15
10.02.2025
10.02.2025

Bery
tady malý posun.. ale nápravu musím upravit na wilwoody a převařit držáky.
je to takový...krok vpřed a dva dozadu. silentblok taky problém a dřívější koncept s teflonovymi pouzdry opustíme.
je to takový...krok vpřed a dva dozadu. silentblok taky problém a dřívější koncept s teflonovymi pouzdry opustíme.
13:23:36
09.12.2024
09.12.2024

vhml
-> m8rinek 09.12.24 11:31:33: to jsou takovy teorie, až jednou budu repasovat ten motor co zere kvanta oleje. Ale s mejma kilometrama to i tak spravi kanystr za sezonu, takze mi to uplne netlaci
11:31:33
09.12.2024
09.12.2024

m8rinek
-> vhml: to mi dava vyrazne vetsi smysl, nez tam strihat draty, abys tam dal bezcennej piggyback:))))
11:24:26
09.12.2024
09.12.2024

vhml
-> m8rinek 09.12.24 11:19:01: tudíž zůstanu u toho že se na to poklidně vyseru, protože stát ve stodole to zvládá i se sériovou ecu




11:19:01
09.12.2024
09.12.2024

m8rinek
-> vhml: classic je skvelej, detko je fakt slepa cesta, limituje te seriova ecu i samotny detko. Jediné v cem je výhoda, ze ti pobezi obd2, coz ty neresis. Rozumim, ze cenovy rozdil je dvojnasobek, ale porad to jsou maly koruny, prace se zastavbou je stejna, ale vysledek uplne jiny. Classic, lambda, knock a jupí...
10:15:58
09.12.2024
09.12.2024

vhml
-> m8rinek 07.12.24 22:16:26: jo, ale do "sériový" atmosféry, která by maximálně dostala jiný vačky je i ten classic overkill.
09:56:29
09.12.2024
09.12.2024

m8rinek
-> Bery: jaky ceny od? Jaky zamceny funkce? :D To, ze nekdo zamrznul na jednotce z praveku, neznamena, ze he lepsi.
Koneckoncu i jako laik vidis jak vypadaji produkty od EMU a jak vypada ms a ignitech.
Koneckoncu i jako laik vidis jak vypadaji produkty od EMU a jak vypada ms a ignitech.
06:54:03
08.12.2024
08.12.2024

Bery
-> m8rinek: zkusíme tě / i nas/ prekvapit.
možná nekonečný vývoj MS postupuje - Gabo to sleduje a umí s tím vše potřebné. já jim věřím.
Kdo ty jednotky zná? jaké PR má Emu? zvládne to co potrebuju? místo rozdělovače? později Ignitechu??
ja ty hlášky, že začíná cenově na x... moc nemám rád, protože pak zamceny funkce a každá pi...za příplatek, svazek, čidla jen jejich věci..a posouvame se po desítkách tisíc.
možná nekonečný vývoj MS postupuje - Gabo to sleduje a umí s tím vše potřebné. já jim věřím.
Kdo ty jednotky zná? jaké PR má Emu? zvládne to co potrebuju? místo rozdělovače? později Ignitechu??
ja ty hlášky, že začíná cenově na x... moc nemám rád, protože pak zamceny funkce a každá pi...za příplatek, svazek, čidla jen jejich věci..a posouvame se po desítkách tisíc.
22:17:52
07.12.2024
07.12.2024

m8rinek
-> Bery: zrovna emu umí pracovat s živejma datama výrazně líp, logování lepší, výpočetní výkon lepší, nastavení parametrů lepší. Při vší úctě k Petrovi, tak tady teda zaspal...