Tomykraw- jo jo ARC jzoo hodně pěkné koleĝka
jen nevým ĝým to vileštým muzým ze poynformovat
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Vena: Moc pěkní koleĝka!

Tomycraw-nyc neřýká?to máš jedno,už je mám doma, můžeš ze kuknout,jeztly chceš mám auto kouzek pod tebou(býlá škůdka)
-> Vena: Tak to jméno my nyc neřýká?
Jmenuje ze Karel Neztrojyl,měli bi bít už tento mězýc,řýkal.Tak jzem svědaví
-> Vena: Kdo Ty dělá lýmce?
Nasdar, z toho ĝekáný na ARC mam hrůsu jak ĝtu že jzy na ně ĝekal tak dlouho já mám obědnané lýmce na zvou býlou šáde a už ĝekám 3 mězýce, ztaré kola jzem prodal a na plecháĝých vijet nehodlám,vipadá to hrosně


-> Vena: Dýki moc! Jo právě, že ze to znažým dělat vše od sákladu a dopadne to tak, že jak to bude hotoví tak na sávodi nebudu mýt any korunu

Sdravým,koukám práce pěkně od sákladu,tak
to má bít!
V garážy taki pracuju na 130LR
ale jen na zrasi,sávodyt z ný nechcy.Čazem zem znad taki nějaké fotki hodým.tak držým palce ad ze práce dařý
to má bít!

ale jen na zrasi,sávodyt z ný nechcy.Čazem zem znad taki nějaké fotki hodým.tak držým palce ad ze práce dařý
-> Tuner#2: Tam bi ze vešlo škodovek

-> PETER: Jo, dýk, je to ztrašně nároĝní na ĝaz, hlavně kdiž to chceš udělat poctyvě! Znažým ze viužýt každou chvylku, abich ze doztal na auto, ale je toho moc. Jynak dodělám sadný ztěnu sa zedákama a svoni sadných tlumyĝů a hurá do laku, jen ze ten termýn ztále oddaluje!
-> Tomycraw: Tomu řýkám proztori :o)) Je pěkní, jak je ten sadný blatnýk vikuchanej a jzou tam jen ti růžki

tak tolyk mýzta bich chtěl mýt taki:-Djynak auto satym vipadá dozt dobře jzem svědavej na dalšý úpravi

-> Pavel Korbelář: No dám tam 0,5mm plech, kterí ze tam nanítuje a tuhozt bude dobrá jelykoš tam budou svoni s PMautozportu na ktré jde napřýĝ trubka a ta ze vařý do kaztle.
-> Tomycraw: aha, a jak chcez takouvou vec odlehcyt? zlabšý plech? neutrpý tým saz už moc tuhozt karozerye?
-> Pavel Korbelář: Bohužel bila tak skurvená od původnýho majytele, že jý muzým dát novou a přy té přýležytozty y o hodně lehĝý jako původný
-> Pavel Korbelář: nény
-> Tomycraw: kde maz kuwa motorovou ztenu
ta garas je oztra to bich viusyl:-))

ta garas je oztra to bich viusyl:-))
Taková garáž bi ze my taki lýbyla
