skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> soptik1: No příští týden bych měl auto odvést k Němcům navařit vzpěru mezi přední zvony kufru a navařit zadní domečky na tlumiče a vzpěru a pak by auto mělo putovat do lakovny, kde se bude postupně na něm pracovat. A dál se uvidí?
vypadáto zatím pěkně a stím broušením to je pěkná pakára za chvilku mně to čeká taky 

Tomicraw:Dalsi auto z Virtu na ktery rad koukam,jak pokracuje ve stavbe.. Preji ti at to dotahnes do konce,zatim vypada moc dobre... Zdendis
mno pekne fotky ....spominam na to brusenie to bola pekna praca ... dobre spominam
-> Tomicraw: Jasný bez kopyta to nejde. Myslím že by se s ním dala domluvit síla plechu.
-> deathcat: No, divej ono to je docela problem udělat, doma jsem to zkoušel a hned u prvních dveří jsem se na to vykašlal, protože se ten hliníkový plech hodně blbě tvaruje! A já neměl čas to teď dělat, proto jsem se rozhodl, že to přes zimu nějak vymyslím, ale musím si udělat formu, jinak to nemá cenu. Provedení sice není 100% ale dá se to vše spravit, buď to dotmelíš a zbytek nějak šikovně upravíš, nebo to ani nekupuj, na seriové auto bych to nedával, je to tenký jak alobal na buchty! 

-> Tomicraw: Bral si od něj jen dveře nebo i kapoty?
-> Tomicraw: A jaký je zpracování od p. Kroba? Vím že na závoďáka ti to je jedno. Sedí v pohodě, nebo se musí hodně upravovat?
-> deathcat: Dveře jsem si musel udělat sám, ale hliníkové plechy o síle 0,63mm jsem kopil od p.Kroba. Přes zimu se pustím do jejich zakázkové výroby, teda jestli se vše podaří?
-> Tomicraw: aj tak sa mi paci

-> Tomicraw: Od koho máš dveře?
-> gabo00000: Ten skelet má do nádhery daleko, ale díky
-> Tomicraw:
naaaaaaaaaaadhera







-> Tomicraw: Tak jeste sup sup nejaky foto, at vidim jak se muj naskok ztencuje :-)
-> David V6: díky, díky

-> Tuner#2: Co to je tuning?
No ty kola jsem dělal dlouho, nechal jsem na tom ruce, ale stojí to za to. Přiště bych se na to vykašlal, šíleně moc práce!!!

-> Martin/125/: No, jestli to vydržím, tak bude!
-> Tomicraw: pěkný pěkný
-> Tomicraw: A pak že nebude tuning
kola jsou nádherný


To bude hustá kára

