skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Tomicraw: Tak přece jen poleštěno - s tím lakovaným středem je to fakt nádhera...
Pekne kolecka! jeste by to chtelo polestit ale na to se na zavodaku nehraje:) tu kapotu bych casem i bral ale ten nejsou susne
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Super kolecka
-> Tuner#2: Nebudu to raděj komentovat, škoda slov, někdo si to plete s F16
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: Majitel si to nepřál? Ještě že jsem měl tu čest se alespoň pokochat.
fotky staženy!
-> Tomicraw: pěkný fotečky
![15](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/15.gif)
-> Tomicraw: O těch dvou originálních vím :) jedno je renovované druhé ne tyto dvě jsem viděl, ale o těch nově postavených jsem ještě neslyšel...a ta cena mne nepřekvapuje to není tak hrozné za nově postavené auto.to jsou lidi co za vrak auta nechají dvakrát tolik....
-> pistaa: Se zastavte na kafe
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jedno nové prej vyšlo na 2,5mega!
-> Bedřich: No, co jsem slyšel, tak jsou dvě originální RS a dvě nově postavené ve fabrice letos!
-> Tomicraw: co články?
No, jinak bych těch 30 fotek dal v plném rozlišení zde na web, jen vědět kde a jak?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: A kdyby byl jediný...:)
-> Bedřich: Hmm, no je to nádhera vidět takový krásný originál.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomicraw: Tak vidím že jsi poznal jak pana Sivíka tak pana ing.Hoferka....:) a jak to tak čtu tak vypadá, že sehnal další RS do zbírky :)
-> Tuner#2: S tím RS by se mělo jet celé mistrovství evropy historiků.
-> Tuner#2: S tím RS by se mělo jet celé mistrovství evropy historiků.
-> Tomicraw: To RSo je nádherné - co s tím pojede na Sicílii?
-> Tomicraw: inak ja idem dneska ku Vam do zlina pre tu hlavu nechces vzal by som ti tie kola mam tam o 5tej stretnuties Michalom