skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Gemini: hej? ja by som povedal ze to v spojení s origo prevodovkou v origo aute ide celkom pekne
-> Tomicraw: cavko, dari sa ? co planujes robit s motorom ? dufam ze mas nejake plany, lebo seriovka len toci toci, krutak ziadny....
-> TheronBB_130LR: Já jsem dá se říct taky na začátku
ale už je to veselejší. Snažím se zase pomalinku něco dělat, protože přes léto jsem na to ani nešáhl. Tak snad to zase bude veselejší!
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: ci pana pokrocil si juuuj zavidim ja som na uplnom zaciatku :D
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak o nějakou korunku levnější, jako nově poskládaná ![14](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
![14](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
-> Tomicraw: cenovka převodovky?![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Rapid05: Starší ale báječná
Najetých pár kilometrů na kopci.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomicraw: mas novu prevodovku? gratulujem nech sluzi ako ma ;)
-> Tomicraw: Dobrá skádačka, jsi pořizoval všechno nový? Co samosvor, nebyl v plánu?
New gearbox ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jo jo diky mockrat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tonys: najdi si tady na stránkách dej duma skoda-virt.cz/cz/.../1005
-skoda-130-h?searchstr=...
A kontakt ci webove stranky na pana Dusíka by jste nemely prosim?
-> Tonys: A nebo středy z elektronu za podobnou cenu zde
skoda-virt.cz/cz/.../9827 5-nove-arc-stredy-1
skoda-virt.cz/cz/.../9827 5-nove-arc-stredy-1
-> Tonys: Kola jsou běžně k dostání, dělá je p. Dusík viz. foto číslo 136: skoda-virt.cz/cz/.../138-
44-fcc-sraz-na-orliku
AHoj prosimte shanim ty delitka ARC ale nemuzu sehnat kde jsi je prosim schrastil?? dekuju moc za odpoved ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tomo: No nakreslit ten mezikus mi trvalo docela dlouho a málem mě to stálo mládí, ale výsledek stojí za to. I ten sklon motoru je stejný jako v suzuce.
-> Tomicraw: pani riadna hracka
drzim palce nech to dobre vsetko dopadne :)
a ten motor s tou prevodoukou su super ako keby to tam patrilo :)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Tomicraw: to jo...tak drzim palce aby sa ti dom podarilo cim skôr dokoncit
uz by som rad videl nejake videa ako s tym jazdis![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No tak vyměňuju okna, rekonstrukce balkónu, chodníky atd. Nejhorší je, že to stojí peníze a ty mi pak chybí na auto