![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
-> Čokin: JJ, už aby to bylo poskládaný ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Čokin: To nevím, ale jestli chce stavit pořádné auto, tak musí obětovat hodně peněz.
-> Peklo-Evo-Luboš: No jo Tomáš honí každý gram!
Jinak krásný lak, ted už tě čeká jen ta lepší práce, skládat z nových pěkně čistých dílů.Na to se těším nejvíc![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak krásný lak, ted už tě čeká jen ta lepší práce, skládat z nových pěkně čistých dílů.Na to se těším nejvíc
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomicraw: Myslíš že mu bude Molčan říkat co a jak?No nevím spíš at si u něj nechají udělat cele auto.
-> TheronBB_130LR: Zkus www.pmautosport.cz
zdravim.... pozeram ze zatial sa natom "len "pracuje vyzera to perfektne .. priznam sa aj ja s ocom ideme do takehoto projektu a verim ze o par mesiacov uz budete aj mne prispievat... potrebujem vsak nejake informacie keby dakto vedel sa podelit ...sme nato sami a zaciname ... chceme robit repliku SKoda 13é LR co sa tyka kasne ale motor by mal byt s turbom... asi 130 tkovy ...ak sa podari zohnat ... zatial zhaname len informacie foky atd KTOKOLVEK BY VEDEL PORADIT PRISPIET FTOKAMI ZO STAVBY ALEBO VYCHYTAVKAMI PISTE NA ICQ 421 859 622... BUDEM VAM VEEELMI VDACNY.. no chlope ako si natom ides narok uz sa hlasit na preteky????
![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> Peklo-Evo-Luboš: Jen rozdělovač, ale stěna tam bude, jen ji musím dodělat z hliníku=)
tak se to konecne hlo, jo ? :-) Clovece jak tak koukam, ty nemas motorovou stenu..ten motor se tam nevejde?
-> Eidy: Jak říkáš, lak je stoprocentní.
-> Tomicraw: Moooc hezké,tak hurá do skládání![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> lpepsi: 100% rozhodně ne, ale:
1) v lesku to vypadá rovně vykytovaný
2) barva je úplně všude. I podle toho se pozná dobrý lakýra. Většinou nastříkají jen to co bude vidět a na zbytek hodí bobek.
1) v lesku to vypadá rovně vykytovaný
2) barva je úplně všude. I podle toho se pozná dobrý lakýra. Většinou nastříkají jen to co bude vidět a na zbytek hodí bobek.
-> Tomicraw: Máš to moc pěkný![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: to poznas na bile barve a na takhle male fotce?
-> Tomicraw: moc hezky provedený lak. Opravdu kvalitní práce.
-> Bedřich: To jsem vůbec neřešil, dovezl jsem kastlu do lakovny a kluci to vše připravili a nalakovali.
fešná práce
-> Tomicraw: Skvělá práce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomicraw: Pěkné!!Řešil jsi nějak váhu materiálu pro přípravu pod lak a samotný lak?