skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110R r.v. 1977
na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky
v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint
a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem.
V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint
Výsledky:
4.místo v amatérských závodech do vrchu Vítkov podhradí
Technický popis:
Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280
AC pumpa nahrazena el. čerpadlem
krmeno karburátory Yamaha R1
přímý zub 5q suché poloosy
Plány do budoucna:
Motor škoda Favorit 77 T-písty vačka 285/280
Lepší sání na karburátory (zlepšení proudění směsi)
Rám do auta a vyztužení karosérie
úprava podvozkové části
kotoučová brzda v zadu
na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky
v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint
a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem.
V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint
Výsledky:
4.místo v amatérských závodech do vrchu Vítkov podhradí
Technický popis:
Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280
AC pumpa nahrazena el. čerpadlem
krmeno karburátory Yamaha R1
přímý zub 5q suché poloosy
Plány do budoucna:
Motor škoda Favorit 77 T-písty vačka 285/280
Lepší sání na karburátory (zlepšení proudění směsi)
Rám do auta a vyztužení karosérie
úprava podvozkové části
kotoučová brzda v zadu
Matty/13O RS - komentáře:
Sdravým ja mám tyeto yzte karbyki v škode a dáko za to nedarý naladyt nedala bi za pozlat lepšya foto karbykov na aute kuknut ĝy mám všetko posapájane dakujem.
-> MajoLR: hlavně zy dej posor na membráni nezmý bít dlouho bes bensýnu pak jdou membráni do háje a dělá to bordel přy zeřysováný
Dýki sa radi...
Kamoš má rosbytú Nynju 1000ku ĝy nyeĝo takého tak pojdem omrknúť karburátori ĝy zú OK.


-> Matti: jynak nákladi bili 15oo,- záný
225o,- karburátori Iamaha R1
15o,- 1m hadyce na zpojený karbecu a záný a zponki na hadyce
a to jzou veškeré nákladi
225o,- karburátori Iamaha R1
15o,- 1m hadyce na zpojený karbecu a záný a zponki na hadyce
a to jzou veškeré nákladi

-> MajoLR: tak mám skušenozt jen malou měl jzem to ve fáĝku a oproty zeryovému přetrizkovanému karbcu to mělo na kopcy srichlený o 3,5z a to nejzou zladěni. Ale co u náz jesdý sávodi klucy tak je majý velmy pěkně zladěné jzou richlejšý jak z webrama o dokonce jesdý lepšý ĝazi jak 1.8 a 2.o.
Yde do obľúbeních!!!
Ako to funguje z tímy moto karbezmi??? Yde to pekne?
Ja za už rok roshodujem ĝy Webre alebo takéto nyeĝo. Toto je azy jednoduhšye ryešenye, mizlým na montáž, cenu atď. Čy???



zuper zuper, tešým za na ďalšyu kapytolu v "knyhe škoda.vyrt". Prozým zkúz prydať aj popyz vosydla, zamosrejme aj foto :)
Zuper :-)