skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původně Škoda 105 L r.v. 1985.
Karoserie komplet vyvařená a vyztužená. Potahy kapoty a dveří z hliníkového plechu.
Vevařený rám dle přílohy J (Grabiec)
Přední náprava: vyztužená podle Škoda 130 L/A (zatím, ve výstavbě 130LR) , krátké řízení, krátké pružiny škoda. Tlumiče KONI.
Zadní náprava: Originál 130 LR/B, tlumiče Protlum.
Převodovka: 5q Š 130 MTX - stálý převod 4.22
Motor: ve výstavbě
Interiér: FIA Homologované sedačky GP Race (Nakonec vyměněny za skoda-virt.cz/cz/.../1126 1-butchis-skoda-octavia ) 6-ti bodové pásy RRS.
Hodně lidí se mi ptalo co se s autem děje a proč se tu nic neaktualizuje, zde je vysvetleni:
1. Někdy začátkem roku 2012 jsem zakoupil menší statek v Jižních Čechách v totálně zdevastovaném stavu (Ale mělo to dvě stodoly :D), což mi zabralo většinu z již tak mála času.
2. Aby toho nebylo málo pořídil jsem si Jawu 250 Pérák také v dost zuboželém stavu, kterého jsem následně zrekonstruoval.
butchis.rajce.idnes.cz/Ja wa_250_Perak_rekonstrukce
3. Postavili jsme s kamarády na nohy Ford Sierra RS 4x4 Cosworth a jednoho bývalého závodníka :), který se s ní následně zúčastnil s námi v roli mechaniků na I. a II. Podbrdskou rallye legend a Setkání historiků u Čínova, kde to zase rozbil :)
butchis.rajce.idnes.cz/I_ Podbrdska_rallye_legend
butchis.rajce.idnes.cz/II _Podbrdska_rallye_legend
4. Následně se nám podařilo postavit BMW 318 is, které se letos úspěšně otestovalo do MČRHA.
Jelikož jsem shledal, že člověk by měl žít, statek je do smrti a nové místo na všechny auta hotové, pokračuji dál ve stavbě LRky, aby neskončila jako "nikdy nedodělaná kastle" :)
Nejbližší plány jsou:
Vyměnit střechu a nalakovat auto
Karoserie komplet vyvařená a vyztužená. Potahy kapoty a dveří z hliníkového plechu.
Vevařený rám dle přílohy J (Grabiec)
Přední náprava: vyztužená podle Škoda 130 L/A (zatím, ve výstavbě 130LR) , krátké řízení, krátké pružiny škoda. Tlumiče KONI.
Zadní náprava: Originál 130 LR/B, tlumiče Protlum.
Převodovka: 5q Š 130 MTX - stálý převod 4.22
Motor: ve výstavbě
Interiér: FIA Homologované sedačky GP Race (Nakonec vyměněny za skoda-virt.cz/cz/.../1126 1-butchis-skoda-octavia ) 6-ti bodové pásy RRS.
Hodně lidí se mi ptalo co se s autem děje a proč se tu nic neaktualizuje, zde je vysvetleni:
1. Někdy začátkem roku 2012 jsem zakoupil menší statek v Jižních Čechách v totálně zdevastovaném stavu (Ale mělo to dvě stodoly :D), což mi zabralo většinu z již tak mála času.
2. Aby toho nebylo málo pořídil jsem si Jawu 250 Pérák také v dost zuboželém stavu, kterého jsem následně zrekonstruoval.
butchis.rajce.idnes.cz/Ja wa_250_Perak_rekonstrukce
3. Postavili jsme s kamarády na nohy Ford Sierra RS 4x4 Cosworth a jednoho bývalého závodníka :), který se s ní následně zúčastnil s námi v roli mechaniků na I. a II. Podbrdskou rallye legend a Setkání historiků u Čínova, kde to zase rozbil :)
butchis.rajce.idnes.cz/I_ Podbrdska_rallye_legend
butchis.rajce.idnes.cz/II _Podbrdska_rallye_legend
4. Následně se nám podařilo postavit BMW 318 is, které se letos úspěšně otestovalo do MČRHA.
Jelikož jsem shledal, že člověk by měl žít, statek je do smrti a nové místo na všechny auta hotové, pokračuji dál ve stavbě LRky, aby neskončila jako "nikdy nedodělaná kastle" :)
Nejbližší plány jsou:
Vyměnit střechu a nalakovat auto
Butchis / Škoda 130 LR/B - komentáře:
Pěkná prace, jen tak dal.
prozymtě sajymalo bi mě ĝým to máš naztřýkaní prozym napyš my do zs
jynak moc pěkná práce

-> pepa.ventylek: Na paletě
Na ĝem ty to ležý kdiž to maz vivráceni?
-> Honsa5: Tak pryjed ja te ubituju :D
-> butchyz: Kolem toho auta je mýzta, to bich taki potřeboval 

krazna praca prajem vela ztaztya
Posnatek dne: Nykdi neskoušejte sařasovat pati richloztny ztupeň bes nazasené sazouvacý vydlyĝki. Kulyĝki a pérka ze po mýztnozty dozt blbě hledajý 

-> vhml: Je to prekerka to ztaveny co
Nycmene ja puvodny drsaki ponechat nemohl jednak kvuly uhlum a jednak, se my na jeden vizel uchit zedacki. Takse jzem to virezyl takhle a doufam, se to saz takovej problem nebude. Co jzem koukal do Petakovo Z2000 mel to rezeni obdobnim spuzobem tak nevym.

-> butchyz: Ano, to máš pravdu, to jzem též řešyl jak do prahu. Bohužel ze v tu dobu akorát měnyly hlavný technycy a nykdo my tak nebil zchopen odpovědět. Takže jzem ponechal původný úchiti pázů
-> vhml: To maz pravdu, ale to platý pro montovaní upevnovacý bod. Pokud bi to opravdu tak bilo jak ti rykaz (a je to y logycke), tak bi bil ztrazni probl0m prydelat upevnovacy bod treba do prahu.
-> butchyz: je tam obrasek, kde je to sezpoda
-> vhml : Ja zy nemizlym, se bi v prylose J bilo defynovani jeztly ma bit se zpoda nebo svrchu v prypade se je to vareni.
"Pro každí nove vitvorení upevnovacý bod ze použyje ocelová vístužná deztycka o
mynymálný ploše 40 cm2 a tlouštce mynymálne 3 mm."
"Pro každí nove vitvorení upevnovacý bod ze použyje ocelová vístužná deztycka o
mynymálný ploše 40 cm2 a tlouštce mynymálne 3 mm."
-> deathcat: jo jazní...:)
-> Radar: Takhle www.zkodateam.cs/Denyk_Zk
oda_130_LR-ymg_MiWY.jpg
-> vhml: Jak to mizlýš?
-> butchyz: Ta platle z matkama na pázi bi měla sezpoda podlahi zprávně...
-> vhml: Cos to maz azy pravdu
-> butchyz: lybej nelybej, bespecnozt je v tom prave uplne jyna.
-> vhml: Kdiž já nevym. Mě ze ti ušácy moc nelýběj