skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vozidlo Škoda 130 LR posádky Josef ,,Baňa" Sivík a Jana Nesrstová, týmu AMK Barum Rudý Říjen, SPZ B 10-59
Více na: www.SKODA130LR.cz
Více na: www.SKODA130LR.cz
130 LR/B - komentáře:
20:42:07
15.08.2011
15.08.2011
rally-skoda
No právě, žádný hrbol tam nebyl. Jinak bych nepsal, že nechápu, proč se tak stalo. Takových vracáků tam bylo na 60, ale jen tento mě nakopnul. Netvrdím, že je najíždím dobře, ale všechny ostatní jsem jel totožnou stopu a bylo vše OK... Více lídí mi poté psalo, že nechápou proč se tak stalo
17:05:58
15.08.2011
15.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rally-skoda: Píšeš že stále nevíš proč se tak stalo? Přečti si co jsem tu napsal před měsícem 14:02:58 12.07.2011 + přičti k tomu trať a nakopnutí auta o hrbol.
13:53:44
15.08.2011
15.08.2011
Minik03
-> Eidy: Ja myslím, že spousta z nás by tlačila hlavně po vystoupení z auta. Na dvou...
13:51:13
15.08.2011
15.08.2011
Eidy
-> rally-skoda: Ty se toho nebojíš teda. Jsi to měl chvíli držet na dvou jako kaskadéři :) Ale chápu, já bych to taky tlačil na všechny 4 co nejdřív.
11:27:25
15.08.2011
15.08.2011
Luky
No ty kr.. Ty si koleduješ Nejdřív krize při Praze a teď tady. Ale fotka parádní
11:23:38
15.08.2011
15.08.2011
Mates
-> rally-skoda: krásné LRo a hustá fotka ,už je v oblíbených
11:10:23
15.08.2011
15.08.2011
jarda.u1
-> rally-skoda: podle fotek ze zavodu soudim,ze se moc nebojis.....
08:43:05
13.07.2011
13.07.2011
onba
Už dlouho tuto kartu jako jednu z mála sleduji. Je to krása a můj sen. Držím palce, ať slouží dalších 20 let.
14:02:58
12.07.2011
12.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 12.07.11 12:10:41: No a to je právě to o čem píšu. Dneska se jezdí mnohem rychlejší tratě, převážně asfalt, gumy mají daleko lepší grip a proto pružiny (na origo LRu v podstatě sériové se 44 - 50kN třeba na předku) jsou proti dnešním co dělá Hušek a nebo Křistek bláto a proto se auto ve vypjatých situacích tak chová. Je to prostě měkké odladění určené na tehdejší rozbité rally převážně na šotolině.
12:10:41
12.07.2011
12.07.2011
TTomas
-> Tuner#2: Ty dobove Sachs s tlustou pistnici makaj dost dobre, ikdyz za ty leta uz asi budou mit neco odjezdeno. Byly teda ladene na tehdejsi rallye(dnes v podstate offroad:), takze na dnesni asfaltove souteze jsou o neco mekci. Krom toho a moznosti vejskove regulace na predku(protlum) ale v nicem nezaostavaji.
22:46:53
06.07.2011
06.07.2011
favo110lrs
hezká show dobrý!
21:23:37
06.07.2011
06.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rally-skoda 06.07.11 16:23:53: A nechceš zkusit něco soudobého a origo Sachs si neschovat jen na případné výstavy veteránů Přece jen vývoj šel mnohem dál a dnešní podvozky fungují úplně jinak... Ale to asi nepovolí pravidla historiků co?
16:23:53
06.07.2011
06.07.2011
rally-skoda
Tak tak, origo Sachs
14:42:54
06.07.2011
06.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rally-skoda: Ty bláho, tak koukám orvané čelo ze Sosnové bylo nic proti tomu co se mohlo stát blbej kopanec na blbém místě, ale stejně se mě zdá, že se to nechává zrovna příkladně, to jezdíš origo Sachs starej?
11:11:27
06.07.2011
06.07.2011
rally-skoda
13:44:44
04.07.2011
04.07.2011
milano
čo sa stalo na bohemce? ste aj horeli, alebo iba dymili?
23:17:41
22.06.2011
22.06.2011
MajoLR
DRŽÍM PALCE NA BOHEMKU!!! Ste super! LRa je nádherná...
16:21:26
22.06.2011
22.06.2011
Péďa17
-> rally-skoda: krása
14:09:46
22.06.2011
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rally-skoda: Krásná práce... Zeptám se, zadní čelo je dochované origo a nebo to co Molčan nově nechává dělat? A druhá otázka pokud to není tajné na kolik vyjde takový motor? Pár lidí mě tu nevěřilo, když jsme se bavili o úpravách, tak mě zvědavost nedá
13:26:26
17.06.2011
17.06.2011
MajoLR
Umelecké dielo táto kára!!!