P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
-> jourin 05.03.15 10:03:56: Takze casem to bude niz a nebo z duvodu prevazeni to takto zustane? Predek je OK schodil bych jen malinko zadek.
-> MVM 05.03.15 07:50:25: Tak zaklad je srovnat hmotnosti na naprave idealne s jezdcem, mezi napravama je to uz o konkretnich vecech a jejich rozmisteni v aute.
S žádným vyvazenim si nehrajeme, jen nas zajimalo kolik to vazi... cele to auto je zvedle vys nez ma byt aby s tim slo v klidu najet na vlek a na hever
-> Tuner#2: Na poslední fotce šlo podle mě o zobrazení "kolik auto váží jako celek s tím že je bez jezdce a s určitým množstvím náplní. Rozvážení auta na % a zatížení jednotlivých kol se správně dělá trochu jinak.
Nějak mi to připomnělo spolužačky na průmyslovce.. první (chytrá) si do řezu na stěnou odlitku obkreslila konečky tří prstů, druhá je vyvedla v celé kráse podle bubliny a třetí pečlivě okótovala..
-> Luky 04.03.15 11:57:02: Taky to nechápu, ale je to na dobových fotkách z dílny a popravdě jsem si toho všimnul až po Tvém upozornění. Na těch černobílých si toho člověk jen tak nevšimne.
-> MATTESS: to nerozporuju (byť jsem to nezkoumal, ale nevěřím tomu, že by se dovolili odchýlit od dobového vzhledu ), jenom mi nejde do hlavy k čemu je to dobrý. Napadlo mi, jestli to nemá co dočinění s okýnkem opatřeným šoupačkou, ale to nevím proč by bylo (výztuha černé barvy?)