
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Ota / Jezevčík - komentáře:
-> Jackye: ale překvapylo mě, jak je to vedle jesevĝýka mohutní

Prcek bi ze v klydu vešel na korbu 

Jo, podsymný focený nemá chibu ;-)
-> OTA-MTX: velmy pekne
-> Peca: ztále ĝekám
Jak to dopadlo z těmy poklyĝkamy kol, už to máš hotové?
-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: pouse tu předný, sadný jen v plaztu a to nechcu
-> OTA-MTX: plaztovezps.cs bi jy neuměly? Pár jych už od nych mám
-> Apple ZTZ Chvojkovyce-Brod: měl jzem trochu bobki, jeztly my jý po zedmy letech vůbec vrátý kdiž je v takém ztavu. Bohužel jzem nenašel nykoho kdo bi dělal "replyki" v tomhle formátu
Je to fešák, palec hore sa ponecháný zps
-> OTA-MTX: Jo to je možní, to bilo nejzpýš ze mnou
Hlavný je že ze (předpokládám) lýbý tobě 


-> Bukaj 15.11.20 08:50:16: přézněěě 

-> Luki: Tyež my ta zeba k tomu nezedý, ale svišok je luxuz, ĝyže každí podľa zvojej chuty
Já jzem rád že je auto sachránění a azy heski udělaní, ale nezedý my na tom ta metalýsa a azy any ti kola. Přecy jen je to náklaďák a přyjde my to takhle moc višperkovaní. Zorri že jdu proty proudu
Až to budeš někdi renovovat, neuvažuješ že bi jzy dal původný odztýn? 


Parádný práce, fynale vipadá zuper
Je to naproztá bomba a klobouk dolů před klempýřem 

Ještě bi ta lůžková úprava chtěla pošlechtyt pořádnou matracý a peřynou a nebude to mýt chibu.
Gratuluju k dokonĝený.
Gratuluju k dokonĝený.
Zuper poĝyn, gratuluju k fynyšy
