Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

19:29:58
07.05.2013
Pavel P..
-> Čokin: za komárů si třeba na tráboše čekal 10let3
19:28:00
07.05.2013
Čokin
-> Pavel P..: No nevím jestli je to správná cesta, at ho dají od 200. tis v základu a bude se to prodávat. Včera jsem četl nějaký článek o tom jak dlouho zákazník čeká na nové auto. U škodovky to bylo okolo 6 týdnu a ted cituji (pouze na Rapida si musíme počkat 8 týdnu, jelikož je to žádaný model). Docela jsem se zasmál připomělo mě to propagandu za komunistů ta ovšem měla opačný účel.
19:21:47
07.05.2013
Pavel P..
-> Čokin: tak to víš.... nikdo ten trhák nekupuje tak to musej trochu zatraktivnit3
upraveno 1x, naposled 07.05.2013 19:22:08
19:17:59
07.05.2013
Čokin
No to mám teda velkou radost........... 78 už se těším až budu mít tu čest na semaforech159





www.novinky.cz/auto/30122 7-skoda-na-tuningovem-sraz u-ukaze-sportovni-verzi-ra pidu.html
19:12:54
09.04.2013
minno
-> Čokin: nj, dík za info, už som medzičasom ale aj sám zistil čo je to za gufero.
07:17:00
08.04.2013
Čokin
-> minno: Je to originál gufero WV / Audy aspoň jsou na něm tyto znaky rozměr, tady je foto:
zvětšit Čokin Rapid - obrázek od Čokin vložen 08.04.2013 07:17:00
19:45:59
24.03.2013
Čokin
-> Maťulo: To jen Tomáš dokumentuje opravu4
19:33:32
24.03.2013
Maťulo
-> Čokin: chlape bacha! na fotke 192 sa za tebou zakrada uchyl! 1
10:07:32
24.03.2013
Mil@n
-> Vrba: Ahoj,kdyby jsi se s -> Luky: domluvil,mužu mu jí vzít v kvetnu k Plzni
10:03:45
24.03.2013
Vrba
-> Luky: Kdyby jsi chtěl,můžu Ti takovou převodovku postavit.
10:50:42
20.03.2013
Luky
-> Čokin: jaj, to je škoda že jsem na tenhle verdikt čekal přes dva měsíce 10

No nic, jdu shánět dál...
20:13:38
18.03.2013
Čokin
-> Luky: Tak převodovka je na mokré poloosy aspon ta od Dušana, ty jsi chtěl suché že? Pak tam mám 2ks 3,9ky.





-> minno: Na gufero jsem se zatím nedíval tento víkend mrknu.
10:16:34
18.03.2013
Luky
A převodovku?
10:10:39
18.03.2013
minno
-> Čokin 27.02.13 19:40:12: pozrel si to gufero?
14:06:50
05.03.2013
Luky
-> Čokin 02.03.13 13:36:12: tak jak to dopadlo? 8 Bude z toho něco, nebo mám shánět jinde?
09:38:53
05.03.2013
Nwkt
-> Vrba: Ani jedno 3
08:20:36
05.03.2013
Vrba
-> TTomas: Ten,kdo chodí každej týden chlastat,to taky nepočítá.Co je smysluplnejsi?
13:42:14
02.03.2013
TTomas
-> Čokin: No ja jsme prave v klidu, protoze to nepocitam:D
13:37:37
02.03.2013
Čokin
-> TTomas: Taky začínám být z toho nervozní1 4
13:36:12
02.03.2013
Čokin
-> Luky: -> Čokin: Mrknu, mrknu!
Extreme Tyres