Čokin Rapid Čokin Rapid

komentáře | popis | fotky | Čokin | 01.01.22 17:02 | 360x v oblíbených


Škoda Rapid 130

rok výroby: 1985

původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová

počet majitelů předemnou: 3





Karoserie:



- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)

- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem

- všechny úchyty náprav vystuženy

- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny

- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné

- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)

- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar

- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce

- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta

- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta

- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík



Interiér:



- volant Rally (nástrojárna Kolín)

- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)

- 3 bodové pásy Sparco

- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou

- koberce lepené - šedý zátěžový koberec

- nové střešní okno

- autoradio Clarion

- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus

- kontrolka řazení od ŘJ

- otáčkoměr Stacc





Přední náprava:



- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A

- tvrdé silentbloky od Pemita

- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)

- pružiny 80kN (Tuner2)

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)

- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky

- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil

- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm

- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá



Zadní náprava:



- vystužená dle L/A

- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka

- tlumiče GAZ schock (England)

- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF

- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda

- na ramenech udělány ,,podvěsy"





Brzdy:



- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)

- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)

- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu

- destičky Ferodo DS 2500 v předu

- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu

- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda

- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)

- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou

- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)



Převodovka:



Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička



V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.



Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT



www.vrbamotorsport.cz





- stálý převod 4,22

- nové origo synchrony

- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)

- seřízení vůlí a přetěsnění

- zaslepený náhon tachometru

- rozpěrka 3. převodového stupně

- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)

- tmel Victor Reinz

- olej Mogul PP80



Motor:



- základ Škoda Fabia 1,4 8V

- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)

- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)

- upravené ojnice na pístní čep 18mm

- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)

- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený

- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)

- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)

- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak

- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)

- vačka 304 / 304

- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D

- olejový filtr Fram PH3614

- olej Total Quartz Racing 10W60

- olejový cath tank

- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI

- rovné Alu sání ala Weber

- vstřikovací čtyřklapka

- vzduchový filtr Piepr Cross 2x

- zapalovací svíčky Denso IridiumPower

- ŘJ IgniJet

- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)

- svody omotány a výfuk omotány termo páskou

- startér Magneton 1kw s reduktorem

- alternátor Magneton 70A





Kola a pneu:



- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá

- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick





Čokin Rapid - komentáře:

08:38:55
07.07.2020
Eidy
-> Čokin: To je asi kvůli těm KelvinWatům. 3
07:41:40
07.07.2020
Čokin
-> Jindas: Coo? Píšu že jsem najel s touto konfigurací už 500 km a průměrnou spotřebu jsem spočítal na 9 l. Ne že to žere 1l na 100 km3
23:25:03
06.07.2020
Jindas
1 9L na 900km je jak moje 206KW Volvo 2



No hate 4 6
upraveno 1x, naposled 06.07.2020 23:25:52
14:24:45
06.07.2020
Čokin
-> darabos: Stejně jak zapalovací jednotky, takže Ignitech
13:59:00
06.07.2020
darabos
-> Čokin: šikovné riešenie s klapkami, aké ecu ste použili?
23:06:06
02.07.2020
Čokin
Hotovo....
zvětšit Čokin Rapid - obrázek od Čokin vložen 02.07.2020 23:06:06
05:12:06
01.07.2020
-> Čokin: aha, špatně jsem koukal, tak to pak jo 4
21:40:34
30.06.2020
Čokin
-> T: Důvod, vyvoj verze vstřikování, je to dvouklapka se dvěma vstřiky, testujeme tuto verzi pro motory sport, samozřejmě pro motory Racing bude klasické sání pro 2 webry, takže klapka a vstřik pro každý válec. Začali jsme tou složitější variantou4
21:37:24
30.06.2020
havlik
-> T: Vstřikování
21:34:10
30.06.2020
-> Čokin: co to ? Jeden weber ? Důvod ?
18:16:23
26.06.2020
Eidy
Tak to jo.
17:55:22
26.06.2020
Čokin
-> Eidy: Tady to jde vidět líp, původně tam byla jednotka zapalování. Nyni jsem ECU přemístil za zadní sedačky, a na tohle místo šel regulátor. 4
zvětšit Čokin Rapid - obrázek od Čokin vložen 26.06.2020 17:55:22
15:59:12
26.06.2020
k.jarek
-> Eidy: Přesně jak píše peter13789. Já tam mám uchycenou ETZku, zde je to vidět img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../11974_2019-0 1-13_13-53-24_55.jpg 4
upraveno 1x, naposled 26.06.2020 15:59:28
15:49:07
26.06.2020
peter13789
-> Eidy: tam.je v motorovom priestore este taka priecka a o nu je to chytene
15:38:48
26.06.2020
Eidy
-> Čokin: Jak je přidělanej ten regulátor. Ty dva šrouby asi zkrz blatník nejdou. Nebo jo? 1
15:18:06
26.06.2020
MISCHO
-> Čokin: ojooj to sa mi paaači9
23:12:44
04.04.2020
Dušan
-> Čokin: no kurva, ja myslel, ze je v oprave 3
23:08:45
04.04.2020
Karel.
-> Čokin: ten můžeš vyhodit1 ideálně mně do auta1
22:56:48
04.04.2020
Čokin
-> Dušan: Jeden tlačí a druhý táhne 3 Akorát furt na dílně zakopáváme o ten tvůj blok 1
Extreme Tyres