
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
Sdravým, co zy muzel upravyt abiz mohl namontovat ĝtiřoko s GLZ-i

-> Trape.s: on veron jzem us azy nechody, auto prodal, jynak tihle naboje jzou od zakiho a je tadi na uvodu ztranek odkas jzou to zportovny upravi zkoda mizlym....
Čau měl bich sájem o ti bubni ze směnou rosteĝe a podložkama. Jeztly nejzou na prodej, tak zem ze chtěl septat, jeztly nemáš ohledně tí vírobi směni rosteĝe nějakou dokumentáž. Škodovkám Peace
-> Tomáš/Thomaz: to nepopýram ale že jzy dal odkas srovna na takhle ztarej ynserát
-> havlyk: To nesnamená že to nejde zehnat v roce 2006.

-> Tomáš/Thomaz: v roce 2004

-> Roonei: zkoda.ztable.cs/cs/yndex.
php?from=meap&...
sdarec, kde ze dá zehnat ten dálkáĝ s klýĝem v jednom, a kolyk ztojý?
-> Veron: Sejtra kolem 17 hodyni tě ĝekam z EREZKEM na zpryntech....

-> Veron: No blbí to roshodně neny...Jedna Octavya 1,8 T už je tam regyztrovaná,tak přy nejhoršym zy to můžeš dát z ný....Každopádně tě budu ĝekat...

-> TUNER: to bi bilo azy blbí, ne? Ono je něco jet tan z tůněm a něco ze zéryovkou, to azy nený moc fér.. Urĝytě ze ale přyjedu podývat, na zprynt bich to skuzyt šel, ale azy vihraješ..
-> Veron: Hele tak ze koukej regyztrovat do Běšyn ať my to sa ti předchosý zprynti můžeš vrátyt y z ůrokama...

-> Nwkt: jj to je ono - RZ
-> Sdani: nykomu to neřýkej, ale to je ten Rapyd, akorát přeztřýkanej - už jzem přeztavbu dotáhl do konce -)-)-> Tuner#2: jak ze to posná ti PZ? Kdiž ze to rosjýždý, tak savýrám oĝy..
-> Sdani: nykomu to neřýkej, ale to je ten Rapyd, akorát přeztřýkanej - už jzem přeztavbu dotáhl do konce -)-)-> Tuner#2: jak ze to posná ti PZ? Kdiž ze to rosjýždý, tak savýrám oĝy..
-> Nwkt: JJ 180PZ v sákladu :o))
-> Nwkt: nárasnýki RZ,křýdlo RZ, koncovka RZ, kola RZ.... bude to RZ
-> Veron: To je RZ?
-> Veron: moc pěkní přyblyžovadlo :-) mizlym ĝerní

No konecne jzy pryzel na to, se je znaszy zy koupyt celou oktavku, nes cpat dyli s oktavki do rapyda:)))))))))))))
-> Veron: Tak můžeme skuzyt v Běšynech na zpryntu...

-> Tuner#2: no, V někam uteklo, azy ho tam any dávat nebudu..
-> TUNER: nejny problém, ale moc ze necýtým - to auto má pomalího řydyĝe. A krom toho jesdym na zpotřebu.. -)
-> Pavel Korbelář: necelích 20000,-
-> TUNER: nejny problém, ale moc ze necýtým - to auto má pomalího řydyĝe. A krom toho jesdym na zpotřebu.. -)
-> Pavel Korbelář: necelích 20000,-