skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohodle mazlíka jsem si koupil v červnu 2007. Tehdy jsem bohužel naboural svého prvního Rapida 130 (Hnědáka)(1986 modelový rok 87) tak, že karoserie už byla absolutně nepoužitelná. Já se z auta dostal bez jediného škrábnutí jen s obrovským šokem a tímto vzkládám čest jeho památce a velký dík konstruktérům, že pamatovali na bezpečnost ve voze. Z vozu bylo vymontováno vše, co se dalo použít na nového již zmíněného Rapida. Obě auta když sem je našel byly ve velmi špatném stavu. Silně znečištěná a neudržovaná. Hnědý byl lepší karosářsky, ale oranžový má výborný motor po druhé GO(podle majitele ujeto asi 60tkm, ale nedá se posoudit zda-li je to pravda v době koupě nebylo funkční počítadlo kilometrů). U obou aut jsem byl třetí majitel. Pro Hnědáka sem si jel k Jaroměři. Pomeranč je až z Brna u něj je zajímavé, že byl koupen v Tuzexu Praha Karoserie byla vyrobena 12.6.1986. Obě auta vyrobili v AZNP Kvasiny.
Motor: Seriově dodávaný 742.13 podruhé GO nyní odhadem najeto 90tkm. žádné úpravy proběhlo pouze promazání a očištění od prachu smíchaného s olejem, ale čištění stále pokračuje a časem dojde asi i na lakování. Jinak je motor schopen bez větších problémů točit i 6000. Běžná spotřeba kolem 6,5-7,0l itrů
Převodovka: Původní 5q silně sáknoucí čeká na otevření a výměnu synchronů. Jinak pouze vyměněn oleje. Vyměněna za zrepasovanou 4,22 z hnědáka
Nápravy a řízení: Přední náprava je vcelku dobrá po koupi byla promazána a dotežena nyní pouze výměna čepů řízení. Řízení funguje bez jakékoli vůle a je perfektně citlivé. Zadní náprava to je ovšem jiná písnička. Levé úhlové rameno je naprasklé, obě šavle silně ohnué a prohnilé. Sákne pravý kloub u převodovky a musí vyměnit i tlumiče spolu s bubny. To je v plánu již na 25. února. Díky tímto studentům SOU Rychnov nad Kněžnou za obětavou práci na nápravě. Zadní náprava hotova přední čeká.
Karoserie: Barva tmavě oranžová č.48 popraskaná u zadních sloupků. Prahy a kreaje lemů v černé barvě. Nová obě čela a přední blatníky. Silná koroze zadních podběhů a lemů + prahy. Vyvaření už je domluveno a v březnu hurá na něj. Hotovo
Interiér: Původní smetanový interiér maximálně zachovalý po nekuřácích normálem je asi ošlapaný koberec na místě řidiče. Bohužel je do zadního polstrování nevkusně zakomponováno audio do tapecírunku je bohužžel nenávratně vyříznuta díra. Řešeno výměnou.
auto si prošlo mnoha proměnami a další se možná chystají tak uvidíme jak se to bude dál, ale vzhled se měnit už si nebude.
Na popud Martina trošku aktualizace :)
Motor:
- Seriová 742.13 po výměně rozvodů a seřízení (šlape pěkně :) )
Přední náprava:
- Nové čepy řízení
- G.O. Řízení
- Nové kotouče
Zadní náprava:
- Kompletní G.O. z šikovných ruk Martina136COUPE
Karoserie:
- více či méně postavena znovu. Krom střechy shnilé skoro vše
Lak:
- Původní otřesný a flekatý lat byl po vyvaření přestříkán šípkovou červení, ale lakýra se moc nepochlapil :/
Interiér:
- zadní tapece už bez děr
- Připraveno fungl nové plato od DJ k instalaci
- vyměněny sedačky za neprosezené z Rapida pro Kanadu
- Přístrojový štít GLS
- Vrácen původní volant
- poskovávána ,,aparatura''
- vyměněno rádio
Převodovka:
- nyní 4,22 5Q zrepasovaná Darklordem a zatím to šlape pěkně
Čeká nás:
- G.O. chlazení a topení
- G.O. motoru (ne že by to potřeboval, ale časem určitě)
kompletní garáž
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=19&t...
Fotky protože se sem toho moc nevejde:
josefradocha.rajce.idnes. cz/Fotky_pred_ulozenim
josefradocha.rajce.idnes. cz/Interier
josefradocha.rajce.idnes. cz/Jen_tak
josefradocha.rajce.idnes. cz/Prace_Vitka
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_-_starsi_fotky
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_a_braska_Superb
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_GO_napravy_a_rize ni
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_na_jare
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_s_linkou
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rez
www.facebook.com/media/se t?set=a.1288...
www.facebook.com/media/se t?set=a.1149...
Motor: Seriově dodávaný 742.13 podruhé GO nyní odhadem najeto 90tkm. žádné úpravy proběhlo pouze promazání a očištění od prachu smíchaného s olejem, ale čištění stále pokračuje a časem dojde asi i na lakování. Jinak je motor schopen bez větších problémů točit i 6000. Běžná spotřeba kolem 6,5-7,0l itrů
Převodovka: Původní 5q silně sáknoucí čeká na otevření a výměnu synchronů. Jinak pouze vyměněn oleje. Vyměněna za zrepasovanou 4,22 z hnědáka
Nápravy a řízení: Přední náprava je vcelku dobrá po koupi byla promazána a dotežena nyní pouze výměna čepů řízení. Řízení funguje bez jakékoli vůle a je perfektně citlivé. Zadní náprava to je ovšem jiná písnička. Levé úhlové rameno je naprasklé, obě šavle silně ohnué a prohnilé. Sákne pravý kloub u převodovky a musí vyměnit i tlumiče spolu s bubny. To je v plánu již na 25. února. Díky tímto studentům SOU Rychnov nad Kněžnou za obětavou práci na nápravě. Zadní náprava hotova přední čeká.
Karoserie: Barva tmavě oranžová č.48 popraskaná u zadních sloupků. Prahy a kreaje lemů v černé barvě. Nová obě čela a přední blatníky. Silná koroze zadních podběhů a lemů + prahy. Vyvaření už je domluveno a v březnu hurá na něj. Hotovo
Interiér: Původní smetanový interiér maximálně zachovalý po nekuřácích normálem je asi ošlapaný koberec na místě řidiče. Bohužel je do zadního polstrování nevkusně zakomponováno audio do tapecírunku je bohužžel nenávratně vyříznuta díra. Řešeno výměnou.
auto si prošlo mnoha proměnami a další se možná chystají tak uvidíme jak se to bude dál, ale vzhled se měnit už si nebude.
Na popud Martina trošku aktualizace :)
Motor:
- Seriová 742.13 po výměně rozvodů a seřízení (šlape pěkně :) )
Přední náprava:
- Nové čepy řízení
- G.O. Řízení
- Nové kotouče
Zadní náprava:
- Kompletní G.O. z šikovných ruk Martina136COUPE
Karoserie:
- více či méně postavena znovu. Krom střechy shnilé skoro vše
Lak:
- Původní otřesný a flekatý lat byl po vyvaření přestříkán šípkovou červení, ale lakýra se moc nepochlapil :/
Interiér:
- zadní tapece už bez děr
- Připraveno fungl nové plato od DJ k instalaci
- vyměněny sedačky za neprosezené z Rapida pro Kanadu
- Přístrojový štít GLS
- Vrácen původní volant
- poskovávána ,,aparatura''
- vyměněno rádio
Převodovka:
- nyní 4,22 5Q zrepasovaná Darklordem a zatím to šlape pěkně
Čeká nás:
- G.O. chlazení a topení
- G.O. motoru (ne že by to potřeboval, ale časem určitě)
kompletní garáž
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=19&t...
Fotky protože se sem toho moc nevejde:
josefradocha.rajce.idnes. cz/Fotky_pred_ulozenim
josefradocha.rajce.idnes. cz/Interier
josefradocha.rajce.idnes. cz/Jen_tak
josefradocha.rajce.idnes. cz/Prace_Vitka
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_-_starsi_fotky
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_a_braska_Superb
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_GO_napravy_a_rize ni
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_na_jare
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rapid_s_linkou
josefradocha.rajce.idnes. cz/Rez
www.facebook.com/media/se t?set=a.1288...
www.facebook.com/media/se t?set=a.1149...
Pomeranč - komentáře:
19:22:45
28.06.2011
28.06.2011
Josef.Radocha
-> afro100: a o to víc mě to mrzí...
12:48:01
27.06.2011
27.06.2011
afro100
-> MiMa17 27.06.11 12:08:05: :D to aj Pepa
12:08:05
27.06.2011
27.06.2011
MiMa17
-> MATTESS:
ne ne ne,, ja ho poznam osobne
ne ne ne,, ja ho poznam osobne
18:21:33
22.06.2011
22.06.2011
MATTESS
-> MiMa17: jo a zatím vedu
17:58:30
22.06.2011
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TATRATRUCKER 21.06.11 18:53:18: Ano jsem cholerik ke všemu trpící psychyckou poruchou E60.1 nebo kolik mě to tady nedávno jeden člověk podobný Tobě napsal, ale na rozdíl od Tebe jsem celolak na autě dělal, objel a obvolal jsem všechny lepší lakovny v okolí a vím na kolik to vyšlo a kolik to stojí dnes. Běžná cena je 25, spíš 30+ a to se Tě s tím ještě nebudou moc srát, takže to nebude rozhodně dle mých představ... Ale marně Tě asi něco vysvětlovat, profil hovoří jasně
17:39:45
22.06.2011
22.06.2011
MiMa17
-> MATTESS 21.06.11 21:00:16:
hráme hru kto kde na akom webe koho najde???
hráme hru kto kde na akom webe koho najde???
21:09:59
21.06.2011
21.06.2011
MATTESS
-> afro100: to nebylo přes googla
21:04:26
21.06.2011
21.06.2011
afro100
-> MATTESS 21.06.11 21:00:16: e-mail vie do googla zadat snad kazdy ...
21:00:16
21.06.2011
21.06.2011
MATTESS
-> TATRATRUCKER: kdyby si používal stejný nick, nemusel jsem vkládat ten odkaz. Jen aby bylo vidět, o koho jde
A že by?
profil.lide.cz/s.embecko/ profil
A že by?
profil.lide.cz/s.embecko/ profil
20:36:53
21.06.2011
21.06.2011
MiMa17
že vás to baví...
a tak clovek sa asi musi niekde odventylovať,,že jo?
takže ja vo stvrtok pomrdanča uvidim a potom vam poviem či je to na celolak =DD
a tak clovek sa asi musi niekde odventylovať,,že jo?
takže ja vo stvrtok pomrdanča uvidim a potom vam poviem či je to na celolak =DD
19:18:36
21.06.2011
21.06.2011
Čokin
-> TATRATRUCKER: Sorry ale my nevíme ským máme tu čest, stejně tak jako to nevíš ty. Tvrdit o někom že neumí nastarotvat auto a nevědět ani co má za auto je hodně ubohé........ Přijde mě, že žiješ ještě v dobách sociálizmu, kdy všechno bylo cenově někde jinde než je dnes.....
19:15:48
21.06.2011
21.06.2011
Hurdis
-> TATRATRUCKER: Sbohem.
19:14:54
21.06.2011
21.06.2011
TATRATRUCKER
No nic hoši, nechám vás ve vaší genialitě a pýše at se spálíte sami. Závěrem bych rád řekl, že pokud je někdo z vás ochotný dát za lak více než 20 000 a má představu o 30 000 a výše at se mi ozve, zvládnu vám to udělat levněji i s paragonem a na vaší hlouposti a neznalosti jen vydělám. Tak se tu mějte pěkně a nenechte se rušit ve vzájemném ukájení svých eg.
19:08:53
21.06.2011
21.06.2011
kamikaze
-> TATRATRUCKER: Když už tady někomu říkáš, že má malou slovní zásobu atd, ty zas neumíš zmáčknou mezerník za tečkou a čárkou. A když už na někoho reaguješ, použij prosím alespoň vložit: [nick]
19:08:37
21.06.2011
21.06.2011
Čokin
Ty woe a já si furt říkám že už mě nic nemůže překvapit, ale ono to pořád jde..........
19:02:02
21.06.2011
21.06.2011
Hurdis
-> TATRATRUCKER: U Tebe dost možná časem ano. Jedním kliknutím. Až bude důvod.
Zatím si nejdříve projdi forum, ať se zbytečně dále neztrapňuješ.
Zatím si nejdříve projdi forum, ať se zbytečně dále neztrapňuješ.
18:53:18
21.06.2011
21.06.2011
TATRATRUCKER
Tuner 2: Tak to máš chlapče velmi malou slovní zásobu ..pokud považuješ už tohle za pruzení tak bud nemáš představu o realitě nebo si hodně výbušný cholerik.Přemýšlím,co je horší.O shánění dílů toho víš ještě mín než o tom nastartování auta ..a jestli máš na srdci ještě něco podobně krutě inteligentního,jen se ptej a komentuj,bavíš mě .
Hurdys: Jsem rád že se bavíš a mrzí mě že totéž nemůžu říct o tvých příspěvcích jelikož si toho zatím moc nenapsal ale hádám že se ještě projevíš ..
Hurdys: Jsem rád že se bavíš a mrzí mě že totéž nemůžu říct o tvých příspěvcích jelikož si toho zatím moc nenapsal ale hádám že se ještě projevíš ..
18:38:13
21.06.2011
21.06.2011
Hurdis
-> TATRATRUCKER:
Zatím jsem se dobře pobavil nad každou větou.
Zatím jsem se dobře pobavil nad každou větou.
18:22:30
21.06.2011
21.06.2011
kamikaze
-> Tuner#2: Asi tak ...
-> TATRATRUCKER: vložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat]
-> TATRATRUCKER: vložit: [nick] [datum] [oboje] [citovat]
18:19:57
21.06.2011
21.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TATRATRUCKER 21.06.11 18:08:09: Raději no coment, jedna kravina za druhou od schánění dílů, kupování v kelly, přes cenu celolaku (to je total nesmysl) až po to, že umím auto jen nastartovat...
BTW proč prudič je snad jasné. Napsat, že dělá z komára velblouda to prostě jinak nazvat nejde...
BTW proč prudič je snad jasné. Napsat, že dělá z komára velblouda to prostě jinak nazvat nejde...