skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
radek/Rapid tuning - komentáře:
-> Charles88: beru funkční úpravy, ne nesmysly. Vždy je základ brzdy, spodek a pak honit koně. Tady jsou koně (resp. to majitel tvrdit), mega těžká kola, ale brzdy jsou k smíchu
Na těch kolech jsou nějaký gumy, nebo je to párkrát omotaný černou elektrikářskou izolačkou?



-> havlik: To víš když mužou kamarádi někoho pomoct krytizovat tak proč já jako Ráďův kamarád za ním nemužu stát. Přijde mi to ubohé že na něho se domluví partička lidí a dávají mu sodu ale když se do toho vloží někdo jinej je to špatně



-> Charles88: takovyhle do roztrhani těla se rvoucí kamaradi mě vždycky hrozně pobaví. Obvzláště se slovama o závisti

-> MATTESS: Ao každej máme svoji hlavu a svůj nároz. jen teda nevím jestli sis přečetl všechny svoje komentáře a nebo jestli jen přitakáváš někomu komu se nelíbí nizkoprofilový gumy nebo seriový kotouče



-> Charles88: diskutuju a mam vlastní hlavu. Nepochlebuju každýmu a říkám svůj názor. Asi v tom vidíš něco jiného, to je tvůj boj. Na tuzing akce nejezdím, takže mě neporazí

-> MATTESS: tak mi teda řekni proč se do něho navážíš???? A v čem ho máš porazit mno třeba v tom že tvoje auto se bude víc líbit porotě než jeho





-> Charles88: a v čem ho máme porazit na tuning sraze? V subjektivním hodnocení poroty, v jízdě rovně? Jen bych chtěl vidět nějaký auto z fabriky (nebo sportovní auto) s ačkama na kolech. To mají jen těžítka
Ale je fakt, že jsem závistí celý rudý


Ale je fakt, že jsem závistí celý rudý


-> Luky.: Ano vím odborníci tu sou taky už sem jich tu pár potkal a hodně mi poradili ale tohle co tu kritizujou oni to je holá závist a to že o upravách asi moc neví. A když v tom není závist co to tedy je????? Nikdo znich takový auto nemá ani já ale rapidek se mi strašně líbí a jen proto že někdo by tam narval 205ky tak je Ráďa špatnej????
-> Charles88: ne, řekl bych, že závist v tom opravdu není. A odborníků je tady taky hromada (nemyslím tím "odborníků")
Pánové to co tu řešíte jsou naprosté voloviny. Jestli se vám líbí auta v serii tak nekrytizujte někoho kdo to má jen na tuning srazy a jestli je to pouhá závist tak v tom směle rádi pokračujte jen je to totální ubohost
. Je krásné jak nekteří lidi tady žijí v 18ém století a diví se tomu že kola mají malí gumy nebo že existují stavitelný pružiny a tak. Nejdřív si nagooglete vědomosti a pak se považujte za odborníky. Každýmu se líbí něco jiného a pokud se vám tento rapid nelíbí udělejte si vlastního a postavte se na tuning straze vedle něj a pokud ho porazíte pak tady něco mužete mlet. Jo a co se kotoučů týče tohle auto umí jezdit rychle ale Radek to nepotřebuje je to výstavní kus a ne auto překopaný na sprinty. A nankang nemá levný gumy pokud jde o atip nic ve zlým. Moderní trend aut jsou Ačka nejen na gumách ale i na kolech.
*5* *4* *4*










-> radek seidel: Tuner to napsal už za mě, takže tak 

-> Tuner#2, MATTESS: ok no :) ale hlavni je, kdyz se to libi majitelovi.
-> Tuner#2: taky jsem čerpal od Lubky

-> U-Geen 06.12.11 02:14:32: Předpokládám, že to bude 7 - 7,5" široký disk, takže viz to co psal MATTESS. Tohle obutí má TUNER a jezdil ho i v sériových blatníkách. 

-> U-Geen: ale vešlo
Třeba 205/40 R17 s vhodným ET. Sice s odřenýma ušima, ale vypadalo by to podstatně lépe než taková šprcka

-> Tuner#2: no vono by se tam taky nic vetsiho uz asi neveslo :)
-> radek seidel 06.12.11 00:01:59: Ale ono těch 35 je procento ze šířky běhounu a 35% je běžně nejméně z 225mm šíroké gumy takže guma má dostatečně vysoký bok...
-> Pavlas2: psal jsem 35 ne 185/35 !!!
-> Pavlas2 05.12.11 23:13:00: Drahý kola, nezbyly peníze na gumy no...


