Rapid 1300 Rapid 1300

komentáře | popis | fotky | tibor1 | 05.11.23 20:40 | 126x v oblíbených
SKODA RAPID 130

ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin

ROK VÝROBY: 1987

BARVA: Orientální oranž



Motor š130 po GO.

Kompresní poměr cca 10,5:1

Vačka 265/260

Bezkontaktní upraveny rozdělovač

Upravená hlava, vše slícované.







Převodovka: suchá 5q, SP.4.22

Ocelové dekly diferenciálu,

po očistě uvnitř i vně,nová guferka,

jeden synchron nový zbytek pětkové

převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.





Přední náprava klasika emko,

horní trubková ramena se stavitelným odklonem,

zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,

vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,

pružiny-35mm. od speedpro,

podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,

tlumiče originální nové





Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm

Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.

Pružiny speedpro -35mm

Tlumiče plynokapaliny z patrola



Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13



Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,

Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen

Odpojovač baterky v interiéru.

Rapid 1300 - komentáře:

21:58:24
04.08.2014
Lubes - zrušená registrace
-> tibor1: je to škoda lebo potom ten celkový výsledok stráca zmysel
19:54:59
04.08.2014
tibor1
-> Tuner#2: Jasne je to v planu někdy na podzim až budu v nové práci a budou penizky4 ještě to nejspíš spojím s chladáky vepředu.
19:35:53
04.08.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> tibor1 04.08.14 18:34:18: Budeš předělávat v předu náboje? Předpokládám, že tam máš kola přes podložky a vypadá to hrozně.
18:34:18
04.08.2014
tibor1
-> Lubes: Je to me auto a jsem s tím spokojený, nemám kolik desitek tisic na profi lakovnu. Dělal jsem to všechno sám v dřevěné boudě bez zkušeností a praxe v oboru, takže ano není to dokonalé. Ani kdyby to mělo bezvadný lak tak to díky němu určitě lépe nepojede. Není to žadná leštěnka, chci si užit každou jizdu v tom autě a ne to doma pucovat hadrem z mikrovláken.
18:06:12
04.08.2014
Lubes - zrušená registrace
-> tibor1: to neni isto mobilom
18:00:53
04.08.2014
tibor1
-> havlik: schválně to není ale hlavně je na hovno fotka, vše foceno mobilem
17:58:22
04.08.2014
Lubes - zrušená registrace
-> tibor1: tešil som sa na to auto ked bude hotové ,ale tým lakom si ho zabil totálne 8
14:26:42
04.08.2014
havlik
ten polomat je schválně nebo to tak vypadá jen z fotky?
14:11:48
04.08.2014
HLT
-> tibor1: Bíbo pěkně. Už se těším na výsledek 4
17:24:58
03.08.2014
tibor1
-> Vrba: Jo jo všechno funguje, startuje jak má. 4
16:10:18
03.08.2014
Vrba
-> tibor1: A motor už funguje? Startuje to v pohodě po té úpravě kostření?
11:17:24
03.08.2014
tibor1
-> Vrba: Teď budu pomalu skladat, snad na konci srpna nebo v září bude hotovo a taky až budou penizky4
09:06:43
03.08.2014
Vrba
-> tibor1: Kdy bude hotovo?
21:51:02
02.08.2014
tibor1
-> Klubko_: -> castrol: Dík lidi, po třech letech vyvařovaní atd. bylo na čase, konečně je trochu vydět kolik prace a financí jsem do toho nasypal2 ještě to nastrojit a pak stk,to bude sranda3
14:03:26
02.08.2014
castrol
-> tibor1: paráda chlape
14:00:34
02.08.2014
Klubko_
Kurňa, tobě se daří líp, jak mě. Už bych taky potřeboval mít nastříáno.
13:18:20
13.06.2014
Luboš Pospěch
chystam se to vyvařit a cele to zase přestřikat nějakou gumou do těch podběhu a když střikam dutiny tak to musi z toho chcat všude ven a byt to pořadně masný dělam to vždycky před zimou
11:28:40
13.06.2014
tibor1
-> Luboš Pospěch: čau vařil jsem z nového plechu 1mm, teď už bych radši šel do 1,5mm, ale jednička na většinu míst stačí, nosníky apod. samo.. 1,5 at to něco vydrží a nekroutí se. Ideální by bylo sehnat origo celé nové podběhy a navařit nebo to vystříhat z nich. hlavně nešetřit barvami a pořádně to natírat, a poté poctivě vystříkat dutiny, všude kde to jde třeba i vicekrát
11:22:00
13.06.2014
vhml
-> tibor1 17.05.14 21:21:45: já Regály taky chválím. Hlavně kvůli ceně. Jsou i lepší gumy, jenže za co koupíš sadu Regálu, to dáš za jednu ,,lepší" gumu.
11:17:22
13.06.2014
Luboš Pospěch
čau chci se zeptat jak použiváš hrubý plech na vyvařovani ? jestli použivaš pozink? taky sem slyšel že si mam zajit na vrakoviště pro střechu nebo kapotu a ztoho plechu vyvařovat. Jedná se mi hlavně o přední podběhy co tam mám navařit až to vydrží zase 30 roku
Extreme Tyres