skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136, r.v. jaro 1989, v roce 1996 dovezeno z Nizozemska, 2003 GO motoru... původně bílý, od r. 2004 nový lak - červená... Vlastním od 9/2008,
Motory: upravený 781.136, najetých celkem 60.000 km (k 2.10.2012)
originální 742.136, najetých 150.000 nebo 250.000 (před rozpadnutím pístů)
Jak šel čas...
březen 2009 - nové brzdy (čelisti, destičky), ložiska předních kol
červen 2009 - výměna převodovky, odešel diferenciál
únor 2010 - výměna těsnění pod hlavou
červen 2010 - výměna všech tlumičů, ložiska na zadní nápravě, olej, kapaliny, čepy řízení
prosinec 2010 - výměna znovu těsnění pod hlavou, výrobní vada?, vyčištění chlad. okruhu
leden 2011 - výměna L vnitřního kloubu
březen 2011 - STK, výměna lanovodů ruční brzdy, výměna P vnitřního kloubu, výměna vnějších kloubů (úplně nové), dotažení svislých čepů, výměna vlečných ramen + silentbloky, šrouby, vyztužení ramen...
srpen 2011 - Výměna motoru za upravený 781.136 - najetých jen 40.000km, původní 742.136 odešel do věčných lovišť, ale vyhazovat ho nebudu, časem GO
říjen 2011 - Nová přední kapota, zadní světla
leden 2012 - Nové bubny a pakny, zachovalé béžové sedačky...
srpen 2012 - Nové kotouče + desky, přední ložiska, víčko expanzky, silentblok pod převodovkou
Motory: upravený 781.136, najetých celkem 60.000 km (k 2.10.2012)
originální 742.136, najetých 150.000 nebo 250.000 (před rozpadnutím pístů)
Jak šel čas...
březen 2009 - nové brzdy (čelisti, destičky), ložiska předních kol
červen 2009 - výměna převodovky, odešel diferenciál
únor 2010 - výměna těsnění pod hlavou
červen 2010 - výměna všech tlumičů, ložiska na zadní nápravě, olej, kapaliny, čepy řízení
prosinec 2010 - výměna znovu těsnění pod hlavou, výrobní vada?, vyčištění chlad. okruhu
leden 2011 - výměna L vnitřního kloubu
březen 2011 - STK, výměna lanovodů ruční brzdy, výměna P vnitřního kloubu, výměna vnějších kloubů (úplně nové), dotažení svislých čepů, výměna vlečných ramen + silentbloky, šrouby, vyztužení ramen...
srpen 2011 - Výměna motoru za upravený 781.136 - najetých jen 40.000km, původní 742.136 odešel do věčných lovišť, ale vyhazovat ho nebudu, časem GO
říjen 2011 - Nová přední kapota, zadní světla
leden 2012 - Nové bubny a pakny, zachovalé béžové sedačky...
srpen 2012 - Nové kotouče + desky, přední ložiska, víčko expanzky, silentblok pod převodovkou
Dj.Kimmi / Rapid 136 - komentáře:
ahoj chcu ze septat jeztly bil nějaki problem doztat tam motor 781.136 chcu tam ztrĝyt motor s felycye 1,3MPy tak jeztly pazuje na převodovku a uchiti jzou azy jynak oproty 742.136 že?
každí všedný den najedu 60 km + oztatný o výkendu atd...to je 1500km mězýĝně... a to je cca 20 000km roĝně... už je viměnění zkoro všechno, co šlo...
Náhodou je to dobrej rapyd! má zy nějaké drobné mooochi ale jynak šlape jak hodynki!!!

Hnuzní sadný lampi a ještě hnuznějšý předný kapota....ĝyztě můj násor....zorri jynak vipadá zlušně...otáska jak dlouho ty vidržý.
To přetažený předný kapoti je otřezné.
Jynak je to pěkní rapyd.


Tož ten předek za třeba mě lýbý ale saze ze my nelýbý sadek

Dalšý vekzl s Holandzka...

Pekna ale ten predok za my moc nepacy,ale to je len moj nasor
