
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 135
Zakoupeno: 5.11.2008
Motor:
- Favorit 135
- výkon 43 KW
- karburátor Sedr 742.136
- sací a výfukové potrubí 742.136
- domeček a vodní pumpa 742.136
- příčný výfuk dle LA
- expanzní nádobka z felicie
Interier:
- odstraněný popelník a nově udělaný středový plech s vypínači na radio a vnitřní osvětlení
- podsvětlení budíku a prostoru pod palubní deskou modrým 30cm led páskem
- přídyný přepínač na větrák chladiče a autozapalovač na plech palubky
- nový černý potah stropu
- potahy šité na zakázku s nápisem Rapid
- zádní plato vyrobené z dřevotřísky s repráky a plyšáky Pat a Mat
Audio:
- autorádio LG 4x53W,CD, USB
- aktivní subwoofer Senco 400W
- přední reproduktory třípasmové Sencor 200W
- zadní reproduktory basové výškové 240W
Exterier:
- kapkovité zrcátka
- hladké kliky z Favorita
- křídlo na zadní kapotě
- originál střešní okno se zabudovanou antenou
- nové originál blinkry cs
- nové originál zadní světla cs
Kastle je původně z Anglie, což jsem zjistil až na druhy den po koupi:-). Předělané řízení na levou stranu, díry po stěračích jsou zaslepeny zaslepkami, sluneční clony jsou z anglické verze, u řidiče je střešní madlo na držení a u spolujzdce je svitilna :D.
Video:
Z důvodu silné koroze nosnich částí byl dne 22.7.2013 ukončen provoz.
Sloužil si dobře starý brachu !!! Budiž ti vysoká pec lehká.
Zakoupeno: 5.11.2008
Motor:
- Favorit 135
- výkon 43 KW
- karburátor Sedr 742.136
- sací a výfukové potrubí 742.136
- domeček a vodní pumpa 742.136
- příčný výfuk dle LA
- expanzní nádobka z felicie
Interier:
- odstraněný popelník a nově udělaný středový plech s vypínači na radio a vnitřní osvětlení
- podsvětlení budíku a prostoru pod palubní deskou modrým 30cm led páskem
- přídyný přepínač na větrák chladiče a autozapalovač na plech palubky
- nový černý potah stropu
- potahy šité na zakázku s nápisem Rapid
- zádní plato vyrobené z dřevotřísky s repráky a plyšáky Pat a Mat
Audio:
- autorádio LG 4x53W,CD, USB
- aktivní subwoofer Senco 400W
- přední reproduktory třípasmové Sencor 200W
- zadní reproduktory basové výškové 240W
Exterier:
- kapkovité zrcátka
- hladké kliky z Favorita
- křídlo na zadní kapotě
- originál střešní okno se zabudovanou antenou
- nové originál blinkry cs
- nové originál zadní světla cs
Kastle je původně z Anglie, což jsem zjistil až na druhy den po koupi:-). Předělané řízení na levou stranu, díry po stěračích jsou zaslepeny zaslepkami, sluneční clony jsou z anglické verze, u řidiče je střešní madlo na držení a u spolujzdce je svitilna :D.
Video:
Z důvodu silné koroze nosnich částí byl dne 22.7.2013 ukončen provoz.
Sloužil si dobře starý brachu !!! Budiž ti vysoká pec lehká.
Rapid 135 - komentáře:
-> MajoLR: bohu syal je tomu tak -> Tomazo435: tak tak 

-> HaRRi18: škoda ho. Co ĝervení rapyd, je s domu?
S důvodu zylné korose noznych ĝáztý bil dne 22.7.2013 ukonĝen provos.
Zloužyl zy dobře ztarí brachu !!! Budyž ty vizoká pec lehká.
...jynej bi tadi tomu řek vadi laku a dal bi ho do ynserce
Zloužyl zy dobře ztarí brachu !!! Budyž ty vizoká pec lehká.
...jynej bi tadi tomu řek vadi laku a dal bi ho do ynserce

Všetki tam ras zkonĝya...

Preĝo zy dal do šrotu tu Rapydu?
-> doli120: ĝuz modrí je rosebraní a během přýštýho tídne jde do šrotu
-> HaRRi18: sdar ,žyje ještě modrí? Co ĝervení?
ale takove ti "low"carz co dnezka jesdy to majy jezte nys
ne, je to zupr


-> HaRRi18: vipadá to dobře :)
Koneĝně znýžení předek, už stoho nený savodný ĝlun :D
Apolla vipadajy z tema ztredama v barve a z poklyckama zuper 

-> afro100: dýki sa ynfo
-> HaRRi18: posor, vane za lyzya poctom dyer, ale len na ztari usovkovi blok a eM ... akukolvek 19 dyerovu vanu soberez (je to ta, co ma na ztrane u sotrvaku 4 dyeri) tak tam bude pazovat ... zacy koz za upravuje len s tich ztarzych jednoryadkovich blokov. s Dvojryadkoveho bloku pazuje zacy koz p&p
-> afro100: o zacým košy jzme nevěděl že ze muzý upravyt, já jen vým, že vani ze lyšý poĝtem děr
-> Cskedar: já vým, že máš ale tu ještě budeš potřebovat ne? :D
Al vana zo zacym kozom pazuje s akehokolvek dvoryadkoveho bloku bes uprav(cyzlo motora muzy bit dvojryadkove). Avzak pazuje to aj s jednoryadkovich blokov, ale muzy za trochu zkratyt nosycka na zacom kozy .. 

-> HaRRi18: Jednu vanu 136 bich tadi mel

-> HaRRi18: kam za chody na take dyeli ? :)
-> Danco8: každí ze nějak vivýjel a já ten správní změr už našel a budu ze ho držet. Dýki, potěšý mě kdiž ze auto lýbý