
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Dale_Estelle: nojo, ja se polepsim

-> Zeke-ten šestý: Na každý roční období jedna sada 

-> Zeke-ten šestý 11.12.09 21:43:04: tsss, slabý

-> Zeke-ten šestý: Připrav se... příští tejden možná pojedem 

Tak na jedno auto už mam Kopretiny, Meteory II,Pavučiny a zimáky(plechy) na jedno auto dobry

-> David29: tak jako snad kdyz jeste nekdo pojede se mnou tak by to bylo v pohode....ale asi to ze zacatku bude nezvyk, kdyz vedle tebe nebude sedet instruktor

Kaprof 15.11.09 22:27:59 napsal: → Pavel P..: a kde neni českobrodska je tragedie dalnice je jak mamuti skokanskej mustek po dvaceti metrech ale staropodebradska je pak od kerska celkem obstojna navic v prirode:o)




-> David29: ale nechaš Zekeho motat pres celej kolin no ale což at si zvyka na tragedii to je to samy co praha kor všedni den

-> Pavel P..: a kde neni českobrodska je tragedie dalnice je jak mamuti skokanskej mustek po dvaceti metrech ale staropodebradska je pak od kerska celkem obstojna navic v prirode:o)
-> Pavel P..: Tak na starokolínský to je zase jak v tramvaji... jedeš po kolejích 

-> Zeke-ten šestý: Podle mě je lepší si ze začátku jet nějakou dálku, než se hned motat v Praze...
-> Kaprof: Tož to je pravda-) Ale zase na tý starokolínský je dobrý to, že je široká a nebude problém když nás někdo bude předjíždět... pokud Zeke nepojede středem vozovky 

-> Kaprof:
krásná cesta a kde? slalom mezi dírama



-> David29: vem ho po stary podebradsky tam je klid a krasna cesta:-)
-> David29: az dostanu papiry, hned pudu trenovat :D
-> Zeke-ten šestý: I kdyby to bylo ten další tejden-)
Otázka je, jestli si to troufneš-) Ale cesta do Kolína je v pohodě...
Otázka je, jestli si to troufneš-) Ale cesta do Kolína je v pohodě...
Mno, uvidime jesi mi ty dolkady stihnou vystavit...

-> Pavel P..: Proto jede Zeke



-> Pavel P..:
Labe je mrcha:o)






-> David29: pokud tam vůbec dojedeš
