skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Zeke-ten šestý: Jak sem na to přišel? Na někoho to svést musím ne?
-> doly120-ten třetí:o): to urcite, jak si na to prosimte prisel?
akorat to pocasi mohlo byt lepsi

-> Zeke-ten šestý: To byla pouze tvoje vina
-> doly120-ten třetí:o): a jak ses u toho vztekal, pry nuz vod cinanu...to nefunguje a tak :D
-> Zeke-ten šestý: Tyvoe,to byly ujezdy jak cip no

-> doly120-ten třetí:o): jo, chudak nehet no...a taky jak si krajel ten chleba druhou stranou noze :D
-> Zeke-ten šestý: A pak jak ještě štika říkal že neumíme postavit ani stan.... No,spíš si pamatuju na otvírání piva mobilem

-> doly120-ten třetí:o): ale sam bys mel jit na leceni a svadis to na druhe :D jinak ten muj stan byl fakt na dve veci :D a pamatujes, jak si nam vylil to pivo? :D
-> Zeke-ten šestý: Už si zase drzej? Ty voe,tvoje máti by tě měla poslat na lečení,a to bez prdele....
Já si pamatuju akorát to,že si měl blbej stan,který nešel postavit
Já si pamatuju akorát to,že si měl blbej stan,který nešel postavit
-> doly120-ten třetí:o): ty mas hlavu aby ti neprselo do krku :D
a mozna je lepsi ze si to nepamatujes :D
a mozna je lepsi ze si to nepamatujes :D
-> Zeke-ten šestý: Mě napadne vždycky něco chytrého,na to mám hlavu...
Jaké hlášky zas? O ničem nevím
Jaké hlášky zas? O ničem nevím

-> doly120-ten třetí:o): zato ty jo co? a kdo tam ze stanu porad rval ja si tam pro tebe dojdu a takovy vyhruzky :D
-> Zeke-ten šestý: To je jasné že to nebyl tvůj nápad... ty bys nic takového nevymyslel ani za sto let 

-> krtik: copak s lahvacema? to byl napad slovenskych bratru

-> Zeke-ten šestý: Rapid pěkný
, líbí se mi. Ten světlý interiér je fajn
. Ale ty lahváče... 



-> Pavel P..: jeste dnes? :D
-> Zeke-ten šestý: tak s tim krámem a přijeď a změříme dobíjení na stroboskopu, případně i předstih.
-> Kaprof: ne, ja chci to rele

-> Zeke-ten šestý: mam tady prebytečny dvoje dvere nechceš je? měl bys konečně plnohodnotnou škodovku:o)))
A pořád to špatně dobíjí...Tak vyměněna cívka za novou, ještě čekám na nový altík....a kdyby někdo měl nové přebytečné dobíjecí relé, prosím napište mi :)