skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
88´ Rapid
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Rapid05 - komentáře:
22:33:50
14.06.2010
14.06.2010
T
a jsem první jen mě zajímají fotky...to fotíš sám?
20:28:33
13.06.2010
13.06.2010
T
-> Rapid05: : nojo no,kolikrát je lepší dát starší originál, než nová čína, či co
tak já teda čekam,až se polepšíš, že už teď to vypadá slibně
tak já teda čekam,až se polepšíš, že už teď to vypadá slibně
20:01:45
13.06.2010
13.06.2010
Rapid05
-> T: Málo nó :) Já se polepším.
Jinak závada odhalena, fungl nový zapalování vydrželo celých 129 km. Dneska se fakt vyrábí hodně kvalitní věcičky
-> De&coN: -> EdCoan: Díky pánové, ale to nadšení bych mírnil, prostě normální Rapid...
Jinak závada odhalena, fungl nový zapalování vydrželo celých 129 km. Dneska se fakt vyrábí hodně kvalitní věcičky
-> De&coN: -> EdCoan: Díky pánové, ale to nadšení bych mírnil, prostě normální Rapid...
13:12:30
13.06.2010
13.06.2010
EdCoan
nejde slovy říct jak je úžasná, šup s ní do oblíbených
13:07:22
13.06.2010
13.06.2010
EdCoan
nádhera
13:03:08
13.06.2010
13.06.2010
Deacon
My chceme víc fotek! ... neskutečná krása!
12:09:55
13.06.2010
13.06.2010
T
-> Rapid05: : málóóó
pak řekni jaký problém,taky jich pár nacházim
pak řekni jaký problém,taky jich pár nacházim
18:54:08
12.06.2010
12.06.2010
Rapid05
-> T: Jeden problém se dostavil včera, tak uvidím co z toho bude. Nějaký pořádný focení jsem zatím nestihnul, nicméně něco málo mám, tak pak zkusím aspoň jedno foto interiéru nahodit, taky už to slibuju pěkně dlouho...
13:04:10
12.06.2010
12.06.2010
T
-> Rapid05: : děkuju
jinak teda koukám, že už jezdíš :-) a bez problému,tak očekávám fotky,moc mě zajímý ten iteriér
jinak teda koukám, že už jezdíš :-) a bez problému,tak očekávám fotky,moc mě zajímý ten iteriér
23:50:05
06.06.2010
06.06.2010
Rapid05
-> De&coN: Dík
-> T: Taky děkuji a nápodobně, máš to parádní
Jinak v sobotu jsem najel 115 km bez jedinýho problému, to auto mi dělá radost. Hlavně, aby mu to vydrželo...
-> T: Taky děkuji a nápodobně, máš to parádní
Jinak v sobotu jsem najel 115 km bez jedinýho problému, to auto mi dělá radost. Hlavně, aby mu to vydrželo...
09:54:09
06.06.2010
06.06.2010
T
gratulace
19:44:03
05.06.2010
05.06.2010
Deacon
Super !
23:14:07
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
22:43:45
03.06.2010
03.06.2010
Rapid05
-> Tuner#2: No po těch letech slibování, že příště už určitě... letos už snad ano
14:41:58
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05: Jasný, tak Běšky na podzim se snad dočkám...
14:21:25
03.06.2010
03.06.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Premiéra snad bude, jen né v Blatné, ale tady u ČK. Je třeba začít postupně, kdo ví jestli by to tam dojelo :)
10:14:52
03.06.2010
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05 02.06.10 19:55:42: Paráda, takže teď v Blaté bude premiéra?
19:55:42
02.06.2010
02.06.2010
Rapid05
-> MATTESS: Musel jsem tam s tím poslat známýho, tak ani nevím. Pravděpodobně bych asi v šoku odjížděl já, no co si budem povídat...
19:18:16
02.06.2010
02.06.2010
MATTESS
-> Rapid05: hezký papírky Neměli technici šok z té krasavice?
21:24:03
13.04.2010
13.04.2010
Rapid05
-> Tuner#2: Nenajel jsem zatím prakticky nic, musím s tím hnout, abych to prohnal technickou a mohl si zajít pro značky, pak může začít testování.