skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
88´ Rapid
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Rapid05 - komentáře:
-> havlik: -> Rapid05: Je to možné. Prodávající říkal, že se to dávalo tehdy i na motorky
-> radekp: -> havlik: Tak ono může být těch výrobců víc, znáte to... každopádně dík za info. 

-> radekp: myslim že měli jinej název mam za to že něco od V ale fakt nevim už
-> Rapid05: Mají na sobě vylisováno Californian. Na jarní motortechně jsem je viděl, pán za ně chtěl 400Kč, nové v krabičce! Já vůl jsem je nevzal, když jsem se doma díval, že je jezdil i Michl na 130l/a, litoval jsem....
-> Tuner#2: OK, aspoň se bude snáz hledat na ebayi 

-> Rapid05: Výrobce můžu dohledat doma na fotce, ale dej mě čas - případně se připomeň 

-> Rapid05: taky sem po nich právě koukal že kdyby bylo dejmen tomu kolem 10E za kus že bych je vzal:)
-> havlik: No nekup to, když je to tak levný 

-> Rapid05: onehdá sem je fotil s Tunerem2 v doksech na tom vínovym rapidu z německa a jak sem byl letos ve francii tak je tam měli na prodej na srazu za krásných 40Euro kus:) jetý
A jen tak mimochodem asi jediný zpěťáky kvůli kterým bych byl momentálně ochotnej přiblížit se ke dveřím s vrtačkou by byly tyhle: rapid05.rajce.idnes.cz/Be
siny_-_Jaro_2009_-_Kemp
Viděl jsem je na několika zahraničních kouskách, ale tady jsou asi k nesehnání... Nevíte někdo výrobce, nebo něco bližšího o nich - jsou to třeba původně zrcátka z nějaký sériovky, nebo origo kousky Gunsch?
Viděl jsem je na několika zahraničních kouskách, ale tady jsou asi k nesehnání... Nevíte někdo výrobce, nebo něco bližšího o nich - jsou to třeba původně zrcátka z nějaký sériovky, nebo origo kousky Gunsch?
-> U-Geen: Pokud by se tohle moc třáslo, tak zkusím udělat trojuhelníkovou podložku která by zapadla do rámu okna, zatím je to vystužený jen ze spoda plechovým "U" bude třeba to řádně otestovat 

-> Rapid05: ja mel podobnej typ primo ve dverich a fungovaly docela dobre :-) nez mi jedno nejakej dobrak ulomil. neslo by v casti, kde je prichyceno zrcatko, pouzit jeste plechovou vyztuhu?
-> havlik: Nestydim
jako ono neni moc na výběr pokud nechci vrtat do dveří. Otázka je co to bude dělat za jízdy, páč ten makrolon dost pruží, takže mi třeba nakonec nezbyde nic jinýho než dát nějakou klasiku...

-> Rapid05: teda ale fuj takovýhlema zrcátkama to zabít že se nestydíš:(
-> flinstnou: Mám je jedno, erko patří kamarádovi ( skoda-virt.cz/cz/.../4702
-tomas-skoda-110-r ), pokud se mi to povede dodělat, tak se s tim někde určitě ukážu 

ähoj musim ric že maš pekny autička .. uvidim te nekdy na nejakem srazu v blizke dobe?
-> Rapid05: . no to ti dekuju za podporu
to snad bude dřív 


-> T: No já bych se vůbec nedivil, kdybys byl rychlejší, u lakýry jsem to měl přes půl roku
, tak pomalej bejt ten tvůj snad ani nemůže 


-> Rapid05: : ok už se těšim al abych to neměl nakonec dřív :-O ikdyž teřko že me si dává na čes lakýra 

-> T: Zatím vůbec nic, čalouník si dává na čas, až bude hotovo, tak to každopádně zdokumentuju 
