skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím všechny, kteří upravují naše 4kolové miláčky.
Mého Rapida jsem si pořídil před rokem z poctivě vydělaných peněz z brigády.
Žádné úpravy jsem ne něm nedělal, nebyl na ně čas,maturita atd. Jezdil jsem s ním půl roku a byl jsem v celku spokojen, až jednoho krásného dne, kdy jsem mu dal na prdel, praskla mi hlava válců, bylo vymalováno.Rapida jsem odstavil a po dlouhém přemýšlení jsem se rozhod, že ho upravím.Tak jsme ho odstrojili do posledního šroubku.Vyvařit, od A do Z prostě nic nezůstalo původní.
Zadní šikmá ramena jsem měl totálně shnilý, nezbývalo nic než sehnat nový nebo je vyrobit. tak jsem je vyrobil, né ze 2mm plechu jak je to u originálu,abych poté nemusel vyrábět výztuhy, ale rovnou ze 4mm plechu, na ohraňováku jsem si je naohýbal a poté v přípravku napasoval na původní místo. nic není poznat že?
Podélná ramena ještě prodávaj, tak jsem si hned 2 koupil, řádně vyztužil aby se neřeklo z 3mm plechu. Silentbloky, které jsou chyceny do kastle, jsem zrušil, protože vím, že se stejně utrhnou, pak se kolo mele při razantním rozjezdu jak prase:-) Zkouším ložiska, bude to natvrdo, ale bude to snad držet.
Podlaha na tom byla skoro jak ty ramena. Tak pryč s ní. V obchodě celou neprodávaj, tak jsem ji musel vyrobit. Abych zachoval její pevnost (ty žlábky), musel jsem vyrobit přípravek, na kterým bych to udělal. Podařilo se!!!!!!!!!!!
Stačilo napasovat na původní místo, to taky nebyla žádná sranda, ale je tam.
Materiál: Plech žarový zinek, tl. 1,5mm
Při takovém vyztužení podvozku se musí vyztužit i skelet nebo by se rozevřel jak konzerva. Plechy kolem dveří od podlahy až ke stropu též zavařené. Všechny výztuhy obvařené, prostě komplet auto!
Redukční podložky ty jsou také mé výroby!
Prostě co můžu tak si udělám sám:-) viz. www.PEPAHOBLIK.cz
Provedené úpravy:
Ochranný rám
Vyztužené nápravy a pořádně
Stabilizátor o průměru 20mm
Zadní kotouče
Přední kotouče vzduchem chlazený
16" litá kola s pneu 215/40
Zavařené okapničky
Redukční podložky (přední 28mm, zadní 38mm)
Pneu: Pirelli P 7000
Odvětrání chladiče nad kapotu, zatím bez laku.
Výztuha mezi tlumiče zavařená do kastle
Go převodovky
Koupil jsem si ele.odskoky
Repase brzdových třmenů
Závařené kliky a zámky
Plánované úpravy
Přední světla s čirou optikou
Výkonější motor
Zamračení kapoty
Alu křidlo
M3 zrcátka
Spojlery
Vytažení lemů
Skořepinové sedačky
Očalounit interiér
Trochu té hudby
Atd.
Mého Rapida jsem si pořídil před rokem z poctivě vydělaných peněz z brigády.
Žádné úpravy jsem ne něm nedělal, nebyl na ně čas,maturita atd. Jezdil jsem s ním půl roku a byl jsem v celku spokojen, až jednoho krásného dne, kdy jsem mu dal na prdel, praskla mi hlava válců, bylo vymalováno.Rapida jsem odstavil a po dlouhém přemýšlení jsem se rozhod, že ho upravím.Tak jsme ho odstrojili do posledního šroubku.Vyvařit, od A do Z prostě nic nezůstalo původní.
Zadní šikmá ramena jsem měl totálně shnilý, nezbývalo nic než sehnat nový nebo je vyrobit. tak jsem je vyrobil, né ze 2mm plechu jak je to u originálu,abych poté nemusel vyrábět výztuhy, ale rovnou ze 4mm plechu, na ohraňováku jsem si je naohýbal a poté v přípravku napasoval na původní místo. nic není poznat že?
Podélná ramena ještě prodávaj, tak jsem si hned 2 koupil, řádně vyztužil aby se neřeklo z 3mm plechu. Silentbloky, které jsou chyceny do kastle, jsem zrušil, protože vím, že se stejně utrhnou, pak se kolo mele při razantním rozjezdu jak prase:-) Zkouším ložiska, bude to natvrdo, ale bude to snad držet.
Podlaha na tom byla skoro jak ty ramena. Tak pryč s ní. V obchodě celou neprodávaj, tak jsem ji musel vyrobit. Abych zachoval její pevnost (ty žlábky), musel jsem vyrobit přípravek, na kterým bych to udělal. Podařilo se!!!!!!!!!!!
Stačilo napasovat na původní místo, to taky nebyla žádná sranda, ale je tam.
Materiál: Plech žarový zinek, tl. 1,5mm
Při takovém vyztužení podvozku se musí vyztužit i skelet nebo by se rozevřel jak konzerva. Plechy kolem dveří od podlahy až ke stropu též zavařené. Všechny výztuhy obvařené, prostě komplet auto!
Redukční podložky ty jsou také mé výroby!
Prostě co můžu tak si udělám sám:-) viz. www.PEPAHOBLIK.cz
Provedené úpravy:
Ochranný rám
Vyztužené nápravy a pořádně
Stabilizátor o průměru 20mm
Zadní kotouče
Přední kotouče vzduchem chlazený
16" litá kola s pneu 215/40
Zavařené okapničky
Redukční podložky (přední 28mm, zadní 38mm)
Pneu: Pirelli P 7000
Odvětrání chladiče nad kapotu, zatím bez laku.
Výztuha mezi tlumiče zavařená do kastle
Go převodovky
Koupil jsem si ele.odskoky
Repase brzdových třmenů
Závařené kliky a zámky
Plánované úpravy
Přední světla s čirou optikou
Výkonější motor
Zamračení kapoty
Alu křidlo
M3 zrcátka
Spojlery
Vytažení lemů
Skořepinové sedačky
Očalounit interiér
Trochu té hudby
Atd.
Pepča - komentáře:
19:02:38
20.05.2004
20.05.2004
BM
Asi to vypadá že tu někdo poznal toho kluka co tak rád pije pivko . Holt možný je všechno
22:28:44
18.05.2004
18.05.2004
Fifa
-> Zabak: souhlasim a timto zdravim Toma co tam vykukuje z podlahy
19:21:30
18.05.2004
18.05.2004
Zabak
zatim to vypadá zajímavě jsem zvedavej co se z toho vyklube
16:59:05
17.05.2004
17.05.2004
BM
Tak to docela jde kámo. Je vidět že ti někdo zmenšil foto. no jo no máš to moc hezký. Chválím!!!! měj se a za 14. dní do bludova